Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Vilket svammel. Jisses. Alltid intressant vad alla med den här typen av vanföreställningar har för incitament för sitt tramsande.
Det finns många belägg för att USA ville ha det krig man nu fått, och det finns många belägg för att de lyckats få in Zelensky på samma linje. Han orkade inte stå emot.
Citera
Igår, 22:44
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Kom med något argument i stället. Jag skiter fullständigt i Putin och Ryssland. Det är den europeiska säkerheten jag värnar om. Och då passar det inte mig att snutta på professor Bidens hemorrojder så som du gör. Hög blir du dessutom. De drar skiten över oss, men sitter själva i säkert bo på andra sidan Atlanten.

Är du på riktigt så rädd för ryzzen? Så rädd att du tycker vi ska lägga oss ner och visa dajmkrysset utan att göra motstånd?

Du är vek! En äkta Quisling som svamlar om "den europeiska säkerheten ".

Du ska skämmas!!
Citera
Igår, 22:46
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Nej, du vill bara ryssen väl, vi vet..
Och du vill att vi alla ska dö. Vi vet...
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Nej nej, det bästa är att ryzzen dör och ryzzen dör snabbast och effektivast med atombomber! När ska du lära dig?

Det är struntsumma om vi dör, så länge ryzzen utrotas. Är jag på rätt spår nu, NAFO-fella?

Det är väldigt bra om ryssen dör, kärnvapen eller inte. De gör det så väldigt bra nu och jävlar vad de kommer slaktas när missilerna faller inom kort. Just nu.

Med det sagt. Nej, jag vill inte dö, jag vill inte mina barn dö och jag vill ha fred. Något jag inte kan få nu.

Problemet är det finns risk att ryssen tvingar oss att utrota dem helt. Du borde arbeta för att det inte händer och fokucera på dina egna och vad ni kan göra för att undvika det. Som att dra sig tillbaka från Ukraina och hålla sig till mordor.

Gör om, gör rätt och var en människa istället för en ryggradslös amöba
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Är du på riktigt så rädd för ryzzen? Så rädd att du tycker vi ska lägga oss ner och visa dajmkrysset utan att göra motstånd?

Du är vek! En äkta Quisling som svamlar om "den europeiska säkerheten ".

Du ska skämmas!!
Dajmkrysset riktar vi mot USA, och har alltid gjort. När de drar krig över Europa spänner vi dessutom upp ringmuskeln till maximal penetration. Undrar egentligen vad som hände när Pål Jonson lämnades ensam i ett rum med Lloyd Austin? Vad tror du?
Citera
Igår, 22:51
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Nej har såklart inget manus men historiskt har ju liknande saker redan hänt. Vi har redan prövat med eftergiftspolitik. Det funkar inte, tvärtom leder det bara till än värre situationer . Det är dumt att göra samma misstag igen
Historiskt sett så har inte Ryssland eller Putin startat ett världskrig. Men ni NAFO-fellas verkar inte vilja något annat än att NATO ska provocera fram ett. Allt för att ryzzen ska dö, inte sant? Tuffa grabbar är ni.

”Every war is a bankers war”. Juden blir så glad över att shabbos goy arbetar övertid åt dom.
Citera
Igår, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Och du vill att vi alla ska dö. Vi vet...

Vem hotar med krig och kärnvapen?
Citera
Igår, 22:53
Medlem
erik.otuktssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Hem till Serbien?

Nja, alltså min farmor är från Serbien, men jag pratar varken serbiska eller har några egentliga band till landet. Jag är m.a.o. rätt svennefierad, på gott och ont.

Blir det kaos här så drar jag hellre till Sydamerika (flytande i spanska) eller Sydostasien (billigt, och tighta tjejer som älskar vita, rippade killar). Serbien hade varit långt ned på min lista...

Allt annat är att dö för ett kuksugarland som prioriterar både kvinnor, blattar, kommunister och annat avskräde över mig. Jag tänker inte strida för någon som inte uppskattar mig, och definitivt inte för ett system som jag inte anser gynnar mig. Om Sverige hade hållit unga svenska män om ryggen och gjort vad det kunnat för att förbättra våra liv? En annan femma. I dagsläget? Ha-ha-ha-ha-ha.
Citera
Igår, 22:54
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Dajmkrysset riktar vi mot USA, och har alltid gjort. När de drar krig över Europa spänner vi dessutom upp ringmuskeln till maximal penetration. Undrar egentligen vad som hände när Pål Jonson lämnades ensam i ett rum med Lloyd Austin? Vad tror du?

Jag tror att när kriget kommer så sitter du i en grantopp och sjunger "we shall overcome".

Det kommer se roligt ut när några finniga IQ befriade lågpannade ryzzar prickskjuter ner dig.

Förrädare!!
Citera
Igår, 22:55
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Historiskt sett så har inte Ryssland eller Putin startat ett världskrig. Men ni NAFO-fellas verkar inte vilja något annat än att NATO ska provocera fram ett. Allt för att ryzzen ska dö, inte sant? Tuffa grabbar är ni.

”Every war is a bankers war”. Juden blir så glad över att shabbos goy arbetar övertid åt dom.

Putin startade ww3 för ganska exakt 1000 dagar sedan.

Vakna!
Citera
Medlem
Citat:
Oroa dig inte, blir det krig så letar jag rätt på dig det första jag gör, din lilla råtta. Då ska du äntligen få förstå och vi kommer få se vem som vill fly med svansen mellan benen.

Den enda nollan här är du som sätter ett korrupt land före din familj.

Såklart med väpnade ryska styrkor vid din sida jävla sellout. Man spyr bara av tanken! Fy fan vad jag hoppas det eskalerar så sådana som du tas hand om på ett propert sätt.

Och att Säpo och liknande håller koll på dig redan idag.
Citera
Medlem
Det betyder att Nato-länder, USA och europeiska länder är i krig med Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in