Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 22:51
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Nej har såklart inget manus men historiskt har ju liknande saker redan hänt. Vi har redan prövat med eftergiftspolitik. Det funkar inte, tvärtom leder det bara till än värre situationer . Det är dumt att göra samma misstag igen
Historiskt sett så har inte Ryssland eller Putin startat ett världskrig. Men ni NAFO-fellas verkar inte vilja något annat än att NATO ska provocera fram ett. Allt för att ryzzen ska dö, inte sant? Tuffa grabbar är ni.

”Every war is a bankers war”. Juden blir så glad över att shabbos goy arbetar övertid åt dom.
Citera
Igår, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Och du vill att vi alla ska dö. Vi vet...

Vem hotar med krig och kärnvapen?
Citera
Igår, 22:53
Medlem
erik.otuktssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Hem till Serbien?

Nja, alltså min farmor är från Serbien, men jag pratar varken serbiska eller har några egentliga band till landet. Jag är m.a.o. rätt svennefierad, på gott och ont.

Blir det kaos här så drar jag hellre till Sydamerika (flytande i spanska) eller Sydostasien (billigt, och tighta tjejer som älskar vita, rippade killar). Serbien hade varit långt ned på min lista...

Allt annat är att dö för ett kuksugarland som prioriterar både kvinnor, blattar, kommunister och annat avskräde över mig. Jag tänker inte strida för någon som inte uppskattar mig, och definitivt inte för ett system som jag inte anser gynnar mig. Om Sverige hade hållit unga svenska män om ryggen och gjort vad det kunnat för att förbättra våra liv? En annan femma. I dagsläget? Ha-ha-ha-ha-ha.
Citera
Igår, 22:54
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Dajmkrysset riktar vi mot USA, och har alltid gjort. När de drar krig över Europa spänner vi dessutom upp ringmuskeln till maximal penetration. Undrar egentligen vad som hände när Pål Jonson lämnades ensam i ett rum med Lloyd Austin? Vad tror du?

Jag tror att när kriget kommer så sitter du i en grantopp och sjunger "we shall overcome".

Det kommer se roligt ut när några finniga IQ befriade lågpannade ryzzar prickskjuter ner dig.

Förrädare!!
Citera
Igår, 22:55
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Historiskt sett så har inte Ryssland eller Putin startat ett världskrig. Men ni NAFO-fellas verkar inte vilja något annat än att NATO ska provocera fram ett. Allt för att ryzzen ska dö, inte sant? Tuffa grabbar är ni.

”Every war is a bankers war”. Juden blir så glad över att shabbos goy arbetar övertid åt dom.

Putin startade ww3 för ganska exakt 1000 dagar sedan.

Vakna!
Citera
Medlem
Citat:
Oroa dig inte, blir det krig så letar jag rätt på dig det första jag gör, din lilla råtta. Då ska du äntligen få förstå och vi kommer få se vem som vill fly med svansen mellan benen.

Den enda nollan här är du som sätter ett korrupt land före din familj.

Såklart med väpnade ryska styrkor vid din sida jävla sellout. Man spyr bara av tanken! Fy fan vad jag hoppas det eskalerar så sådana som du tas hand om på ett propert sätt.

Och att Säpo och liknande håller koll på dig redan idag.
Citera
Medlem
Det betyder att Nato-länder, USA och europeiska länder är i krig med Ryssland.
Citera
Igår, 22:56
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfghanMupp
Ett sånt högtravande trams.

Ukraina är inte fritt och det bryr du dig inte om. Förtryck av ryssar i Ukraina där man stänger deras kyrkor och kriminaliserar deras ryska språk bryr du dig heller inte om. Frihetliga ideal inbillar du dig bara att du har. Säg som det är istället, du gillar kriget och förstörelsen och drömmer om hur västmakterna behandlar Ryssland som en ockuperad koloni. Nej du, jag hoppas att du inte lyckas lura någon.

Det finns inget och har aldrig funnits något förtryck av ryssar i Ukraina mer än hörsägnar och enskilda berättelser. Den informationen är rysk propaganda. Att man nu nyligen inte vill ha några ryssar eller deras kyrkor i sitt land är självklart då ryssar startar krig och ingen vill ha något med dem att göra.
Du uttrycket helt extrema åsikter som nära nog ingen har i Sverige. Du uttrycker också stöd för sveriges fiende Ryssland, vilket borde rendera i frihetsberövande, minst.
Citera
Igår, 22:59
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Nej har såklart inget manus men historiskt har ju liknande saker redan hänt. Vi har redan prövat med eftergiftspolitik. Det funkar inte, tvärtom leder det bara till än värre situationer . Det är dumt att göra samma misstag igen

Det finns exempel på när eftergiftspolitik lyckas, och på när det misslyckas. Folk är besatta av Chamberlain vid WW2. Vilket ju så klart var intressant och lärorikt, men det är bara ett exempel av många. Och Putin och hans Ryssland är nåt helt annat än Hitler.

Dessutom är vi väl någon helt annanstans idag i ukrainakriget. Om vi inte skickat robotarna som denna tråd handlar om, är det då eftergiftspolitik? Vi har investerat minst 3-4 ggr rysslands årliga militärbudget i Ukraina genom att skicka vapen och annan support. Knappast det som Chamberlain gjorde, va?
Senast redigerad av psychicsailor Igår kl. 23:02.
Citera
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Det är väldigt bra om ryssen dör, kärnvapen eller inte. De gör det så väldigt bra nu och jävlar vad de kommer slaktas när missilerna faller inom kort. Just nu.

Med det sagt. Nej, jag vill inte dö, jag vill inte mina barn dö och jag vill ha fred. Något jag inte kan få nu.

Problemet är det finns risk att ryssen tvingar oss att utrota dem helt. Du borde arbeta för att det inte händer och fokucera på dina egna och vad ni kan göra för att undvika det. Som att dra sig tillbaka från Ukraina och hålla sig till mordor.

Gör om, gör rätt och var en människa istället för en ryggradslös amöba
Najs!!! Död åt ryzzen! Det är det enda mänskliga.

Det är värt att dina barn dör. Så länge orcherna slaktas och Ukraina får vara ifred. Du är väl inte en ryggradslös fitta som ger upp pga dina barn? Då kan du inte kalla dig för en man. En riktig man strider med sina bröder och sitter inte bakom en skärm och leker tuff, tänk vad många ryzzar du kunde ha slaktat med dina bara händer om du gick upp från mammas källare…

Även om Pootin ber om fred imorgon så ska han inte få det, det är viktigare att han dör och detta oavsett om det leder till världskrig! Yihaaa!!!
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Oroa dig inte, blir det krig så letar jag rätt på dig det första jag gör, din lilla råtta. Då ska du äntligen få förstå och vi kommer få se vem som vill fly med svansen mellan benen.

Den enda nollan här är du som sätter ett korrupt land före din familj.

Sluta fantisera och hitta på. Du ÄR inte spindelmannen, stålmannen finns inte och du kommer inte göra ett piss. Förutom att fly som den ynkling du är.
Citera
Igår, 23:02
Medlem
MrsEjPKs avatar
Democrats VILL ha krig och 3e världskriget !!
Hoppas Putin inte går på detta & inväntar Trump.
Fred är bäst !
Demokraterna är ju helt sinnesjuka och galna i krig !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in