Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-20, 12:34
Medlem
Hej,

kom över en hemsida som heter solanapayouts.com (https://solanapayouts.com/) som genererar X% varje månad.

Testade sätta in lite pengar och det har hitintills genererat runt 10%-20% varje månad.

Nu till min fråga, är det någon som begriper hur systemet fungerar samt hur det kan generera mer utbetalning än om man satsar pengarna på individuella kryptovalutor?? Jag förmodar att det är olika kryptobottar som tradar men är ingen expert så svårt att säga.

Fler som testat?
Citera
2024-11-20, 12:35
Avstängd
ScAm
Citera
2024-11-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimMVP
ScAm

Hur menar du? Jag har ju fått min avkastning senaste 3 månaderna :S
Citera
2024-11-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dorrknackare
Hur menar du? Jag har ju fått min avkastning senaste 3 månaderna :S
Har du fått tillbaka mer eller mindre pengar än du har betalat? Googla pyramidspel så kanske det klarnar.
Citera
2024-11-20, 15:08
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Hur menar du?

Alla varningslampor lyser.
https://www.scamadviser.com/check-we...anapayouts.com
Citera
2024-11-20, 15:31
Medlem
DaddyCool64s avatar
Citat:
Hej,

kom över en hemsida som heter solanapayouts.com (https://solanapayouts.com/) som genererar X% varje månad.

Testade sätta in lite pengar och det har hitintills genererat runt 10%-20% varje månad.

Nu till min fråga, är det någon som begriper hur systemet fungerar samt hur det kan generera mer utbetalning än om man satsar pengarna på individuella kryptovalutor?? Jag förmodar att det är olika kryptobottar som tradar men är ingen expert så svårt att säga.

Fler som testat?

Absolut scam! Sånt här ska man vara väldigt försiktig med. Vill man få avkastning på sin krypto så ska man endast staka på stora säkra sidor.
Citera
2024-11-20, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangobaer
Har du fått tillbaka mer eller mindre pengar än du har betalat? Googla pyramidspel så kanske det klarnar.

Mina pengar ligger på ett konto som jag kan ta ut, än sålänge är det mindre än vad jag satt in men med 10-20% avkastning varje månad har jag snabbt tjänat igen dom
Citera
2024-11-20, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Absolut scam! Sånt här ska man vara väldigt försiktig med. Vill man få avkastning på sin krypto så ska man endast staka på stora säkra sidor.

Har fungerat för mig än så länge. Företaget har även redovisning av kända bolag så känns säkert!

Tråden har gått lite OT, är det någon som vet hur ett sådant system kan fungera? Är det cryptobottar i bakgrunden som genererarintäkterna eller?
Citera
2024-11-20, 15:34
Medlem
DaddyCool64s avatar
Citat:
Har fungerat för mig än så länge. Företaget har även redovisning av kända bolag så känns säkert!

Tråden har gått lite OT, är det någon som vet hur ett sådant system kan fungera? Är det cryptobottar i bakgrunden som genererarintäkterna eller?

Har du testat att ta ut dina tillgångar?

Dom skriver inte ens hur det funkar lol. Du väljer alltså att gambla dina tillgångar i nånting som du inte ens har en aning om hur det fungerar bakom huven?
Citera
2024-11-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Har du testat att ta ut dina tillgångar?

Dom skriver inte ens hur det funkar lol

Japp testat, du kan föra över vinster samt tillgångar till vilken kryptoaddress som helst
Citera
2024-11-20, 15:38
Medlem
Herblaws avatar
Citat:

Kan du printa din transaction hash så vi kan se vilka kontrakt du/dom integrerar med?
Citera
2024-11-20, 15:40
Medlem
Citat:
Mina pengar ligger på ett konto som jag kan ta ut, än sålänge är det mindre än vad jag satt in men med 10-20% avkastning varje månad har jag snabbt tjänat igen dom
Återkom när du faktiskt tjänat pengar/crypto via sidan.

Citat:
Ja, jag sade ju åt dig att googla pyramidspel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in