Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-20, 15:45
Medlem
Leastons avatar
Brukar sluta med att när någon vill ta ut sina "vinster" så kommer Solanapayouts kräva att du först betalar några tusen i deposit pga någon tillfällig "bank-glitch" eller liknande.

När detta är gjort, så kommer någon annan ursäkt för varför man behöver betala in bara "liiiite" till för att få ut alla pengar, osv osv osv.

Det finns massor av sådana trådar här, där folk som är för godtrogna blivit scamade på detta sätt.
Citera
2024-11-20, 17:29
Medlem
nginxs avatar
MLM scheme. Undvik
Citera
Igår, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Alla varningslampor lyser.
https://www.scamadviser.com/check-we...anapayouts.com

Hela sidan skriker scam, ser stavfel me än sidan ser också ut från något från hackforum typ.

Tror det är TS som skapat sidan och försöker lura folk.
Citera
Igår, 10:14
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dorrknackare
Hej,

kom över en hemsida som heter solanapayouts.com (https://solanapayouts.com/) som genererar X% varje månad.

Testade sätta in lite pengar och det har hitintills genererat runt 10%-20% varje månad.

Nu till min fråga, är det någon som begriper hur systemet fungerar samt hur det kan generera mer utbetalning än om man satsar pengarna på individuella kryptovalutor?? Jag förmodar att det är olika kryptobottar som tradar men är ingen expert så svårt att säga.

Fler som testat?

Herregud, mer uppenbar scam får man väl leta efter? Hur kan du tro på detta? Hur gammal är du?
Citera
Igår, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Herregud, mer uppenbar scam får man väl leta efter? Hur kan du tro på detta? Hur gammal är du?

30+, varför ska jag inte tro på det? Har förlorat tillräckligt med pengar på variabla kryptoexchanges som MTGox i början samt vid flertal kraschar.

Som sagt, har fungerat bra dom månaderna jag varit med. Tråden har spårat ur en snara då jag var mer intresserad av ifall flera hade testat samt om någon visste teknologierna bakom såsom automatiserade tradingbots.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in