2024-11-20, 20:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Det är lätt att ropa våldtäkt idag. Killen lyckas få napp i baren. En tjej som han går hem med. Båda är glada på sprit och bestämmer sig för att dansa djävulens tango. Båda är i nuet med på det. Dagen efter vaknar tjejen upp och inser att killen egentligen är "ful" Spriten som gjorde honom till en 10 timmar innan börjar nu gå ur systemet. Hon blir förskräckt, skäms och bestämmer sig för att anmäla killen

Det är nya tider

Eller efter hon snackat med sina väninnor. Vi har ju sett att en våldtäktsanklagelse kan dimpa ner 10 år efteråt.
Citera
2024-11-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimMVP
Sedan #metoo så är det riskabelt. Finns många fall där kvinnor anmält män för att säga "hej".

Om du inte kan säga hej till en kvinna utan att bli anmäld så borde du nog fundera över ditt beteende i allmänhet.
Citera
2024-11-20, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Om du inte kan säga hej till en kvinna utan att bli anmäld så borde du nog fundera över ditt beteende i allmänhet.

Eller kvinnorna som anmäler en sån sak.
Citera
2024-11-20, 20:18
Medlem
F.Hansens avatar
Totalt fittpiskade, det är ju bara att gå fram till random tjej/kvinna och säga: Hej, hur är läget!?
Citera
2024-11-20, 20:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Totalt fittpiskade, det är ju bara att gå fram till random tjej/kvinna och säga: Hej, hur är läget!?

De gillar ju inte att man frågar det på dejtingsidor iallafall. Gissar på att du tillhör en äldre generation.
Citera
2024-11-20, 20:26
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
De gillar ju inte att man frågar det på dejtingsidor iallafall. Gissar på att du tillhör en äldre generation.

Jag håller inte på med datingsidor, jag håller på med verkligheten.
Citera
2024-11-20, 20:28
Citat:

Som i RandomMakingMovies haffa brudar? 🙂 På Youtube.
Citera
2024-11-20, 20:39
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipsochdipp
Det är varje enskild individs ansvar att hantera sina mentala trösklar för sådant som kan verka skrämmande.

Jag betalade vänner med middag, öl osv för att dom skulle vara "tysta wingmen", alltså stå en bit bort när jag frågade främmande tjejer om nr. Och det var i början bara tills att jag klarade göra sånt själv, när som helst, var som helst.

Jag har fått sex mer än 10 gånger av bara "grabs" från stan. (Någon samma dag , nån annan efter ett par träffar) Mer än 60 ligg generellt.

Testonivåer har verkan i detta, men absolut inte avgörande.

Man ska inte ändra på sig själv såpass att man blir osäker på allt, utan man utvecklar dom sidor man har.

Har du humor, utveckla den.
Kan du mycket om psykologi, så kan du imponera och även läsa av.
Kan du backa upp att du har 4 egna recept som är väldigt goda inom matlagning, så kommer hon vilja att du lagar en av dom. Går det hem, så har du 3 dejter till...
Smarta tips.

Alla flashbackisar borde ta till sig
Citera
2024-11-20, 20:41
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardunonjavlabatman
Som i RandomMakingMovies haffa brudar? 🙂 På Youtube.

Hej igen, du får nog posta något exempel på det du refererar till. Naturligtvis så får man utstå rejections och mycket leder till ingenting men så länge man gör det för att det är roligt för en själv och med respekt för alla inblandade så förstår jag inte hur det skulle leda till dåligheter, snarare braigheter då och då
Citera
2024-11-20, 20:44
Avstängd
Citat:
Jag håller inte på med datingsidor, jag håller på med verkligheten.

Verkar fungera sådär för dig.
Citera
2024-11-20, 20:46
Citat:
Hej igen, du får nog posta något exempel på det du refererar till. Naturligtvis så får man utstå rejections och mycket leder till ingenting men så länge man gör det för att det är roligt för en själv och med respekt för alla inblandade så förstår jag inte hur det skulle leda till dåligheter, snarare braigheter då och då

Här är klippet.

https://youtu.be/FF8K5H-l2Dg?si=OAwEnwh-5WPU1i4Z
Citera
2024-11-20, 20:47
Citat:

Jag har problem med tjejer pga jag är ganska autistisk.

En del tycker inte jag ska leva, för jag har autism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in