Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Därför att jag har svårt för religiösa fanatiker som mördar kvinnor, barn og gammlingar.
Hamas är terrorister o barbarer.
Då de själva dokumenterade sina barbariska sexuella övergrepp o mord, så kan du själv ta en titt.
Det är inte synd om palestinierna.
De har utfört terrordåd över hela världen. De har världsrekordet i antal flygkapningar. De till omed mördade senator Robert Kennedy.
Så att ICC sätter en arresteringsorder mitt under ett försvarskrig o gisslandrama angriparen håller på att förlora, är patetiskt.
Intressant kommentar då ett barn dog under Hamas attack, medan Israel mördat tiotusentals. Men jag har nog ganska bra insikt i hur du tänker och känner, vilket är att palestinsk liv inte har något värde, det är den enda slutsatsen man kan dra av ditt inlägg. Om man har svårt för fanatiker som dödar barn, kvinnor och äldre människor så säger du indirekt att palestinska kvinnor, barn och äldre saknar värde i någon form, då det beräknats att cirka 20.000 av dessa dött, inte för att nämna alla som fortfarande ligger begravda under ruinerna.
Du säger även emot dig själv när du talar om religiösa fanatiker, då Netanyahu benämnde palestinier som "Amalek" och en majoritet av israeler tror sig ha rätten till palestiniernas mark då Gud utlovat detta. Juste, sedan har vi charmiga herrarna Smotrich och Ben-Gvir, absolut inga religiösa fanatiker där. Juste, Israel hade också en debatt huruvida det var okej att våldta icke-judiska fångar.