Ska just slå på dagens avsnitt.
Hoppas mer än nåt annat att den finska tattaren åker ut.
Enligt mig den största sopan som varit i Robinson.
Grymt stor i käften, snackar oerhört dålig svenska, presterar jävligt dåligt på tävlingar jämfört med sin stora käft osv osv.
Se bara till att försvinna.
Åker inte tattaren så hoppas jag att gnällbabben med skägget åker.
Vilka jävla sopor.
Vad hände med Maxim-paktens röster?
De gick ju ut med att de INTE skulle tillgodose Elsas önskan utan istället utnyttja tillfället till att försöka få ut Emmelie.
Istället är det bara en röst som läggs på Emmelie. Varför?
Hade ju varit smartare att få ut Emmelie eller någon annan stark spelare och låta Elsa plågas i sin självömkan ett tag till.
Risken hade ju varit att Elsa gett upp och bett att få åka hem ändå. Och då hade produktionen säkert låtit den som blev utröstad fått komma tillbaka för rättvisans skull. Eller kanske släppt in nån från Gränslandet istället.
Hur som helst så är det skönt att bli av med den drypande smörmackan.
Möjligt att hon är falsk med mera men så fort det är pussel och liknande ligger hon i framkant. Hon är ingen blåst blondin oavsett vad man annars tycker om henne
Det går alldeles utmärkt att vara bimbo och klara av pussel, det är ju ingen raketforskning.
Jag ogillar också Victor. Bara det att han kallar sig själv "snäll" vittnar om dålig självkännedom
Man ska alltid se upp med människor som kallar sig själva för snälla. Är man genuint snäll behöver man inte hävda det, det framkommer ändå.
Nej, Victor är en orm och dessutom borde han ses som ett hot då han dels kan vara farlig i sitt paktande och dels är väldigt allround/har bra förutsättningar i tävlingarna. Han ser ut att vara lite lättare i vikten än de andra killarna vilket kan vara en fördel i statiska moment.
Ja, han är extremt falsk. Och så störande att han alltid säger Hej Petra tack Petra med sin jobbiga röst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!