Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-22, 11:12
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttinava
Så befriande att se att packet vräks nu men problemet är väl att så fort liberalerna är klara, återgår dem igen. Har de väl satt klorna i en plats, är de som vägglöss; omöjliga att bli av med. Ont krut förgås inte så lätt-sägenet finns av en god anledning.

Ni skulle bara veta hur de är, har vistats ibland dem i många år och deras syn på svenskar är inte att leka med, om ni hade vetat vad de vill göra med er och hur de ser på er, hade ni chockerats och mått illa. De ser er i princip som fega, otrogna, korkade kräk som borde avrättas medan de sitter i sina lägenheter betalda av svenska skattebetalare. Hur de har hunsat sverige, finner inga gränser och är avskyvärt. Palestinier är planetens värsta avskum. Bort med packet så långt det bara går!

Du får gärna gå in i lite detalj om du känner för det. Alltså, många av oss vet redan vilket mänskligt avskrap det här handlar om, men det hade varit intressant att få veta lite mer ingående vad som sägs och hur de resonerar.
Citera
2024-11-22, 11:15
Medlem
Har vi inte en högerregering? Förstår inte hur en moderatstyrd polismyndighet har speciallagar för dessa människor. Man får inte campa i statsparker, men det här lägret, och andra liknande, låter polisen vara. hade jag gjort likadant hade jag bojats dag 1, men här har moderaterna låtit dem vara i månader eller år.
Citera
2024-11-22, 11:16
Medlem
Bertil.Lundins avatar
GP:s gamle ledarskribent Gert Gelotte (oberoende Folkpartiet) hjälper gärna till...

Från Facebook:

Citat:
Liberalernas hyckleri
Citat:
Nu har den palestinska manifestationen i Vasaparken/Gazaplatsen vräkts av polisen på begäran av kommunalrådet Axel Darvik och Liberalerna i Göteborg. Klockan 11 demonstrerar Liberalerna på samma plats.
Citat:
Vad det handlar om är alltså att stoppa den palestinska manifestationen genom att begära och få tillstånd till en egen demonstration på samma plats. Den äger mellan kl 12 -13. i dag Darvik hoppas på stor uppslutning. Det tycker jag att vi skall hjäpa honom med...

Jag skulle gärna se en grisbrottning mellan Gert och Darvik! Gärna i Bältesspännarparken... Är det någon som vet om kukliberalernas demonstration direktsänds?
Citera
2024-11-22, 11:33
Medlem
Puttinavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Du får gärna gå in i lite detalj om du känner för det. Alltså, många av oss vet redan vilket mänskligt avskrap det här handlar om, men det hade varit intressant att få veta lite mer ingående vad som sägs och hur de resonerar.
Fy fan, det är så jävla illa De sitter och talar om svenskar som om de är det lägsta på jorden "Naiva, korkade, fega" osv i sina lägenheter vissa av dem jobbar för, andra tar emot bidrag för och vi vet ju hur de behandlar ställen de bor på; de gör dem obeboeliga genom att skräpa ner och väsnas dygnet runt.

Har nog hört det mesta i form av "korkade, naiva, fega, har ingen sammanhållning, skiter i varann, de förtjänar inte sitt land, de borde avrättas" o.s.v. Så bli inte förvånade om de en dag riktar våldet emot er men det händer iofs redan med tanke på alla personrån. Skulle tro de personrånar för att de anser att svenskar förtjänar det.
Citera
2024-11-22, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Excenter32
Har vi inte en högerregering? Förstår inte hur en moderatstyrd polismyndighet har speciallagar för dessa människor. Man får inte campa i statsparker, men det här lägret, och andra liknande, låter polisen vara. hade jag gjort likadant hade jag bojats dag 1, men här har moderaterna låtit dem vara i månader eller år.

Vänsterstyret i Göteborg har konsekvent vägrat begära att camparna skall avhysas från kommunal mark och förvaltningarna i Göteborg har sett mellan fingrarna angående eldning, brandskydd etc.
Citera
2024-11-22, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Vänsterstyret i Göteborg har konsekvent vägrat begära att camparna skall avhysas från kommunal mark och förvaltningarna i Göteborg har sett mellan fingrarna angående eldning, brandskydd etc.
Visst, men har väldigt svårt att tänka mig att en polismyndighet som så önskade skulle kunna komma på 10 olika anledningar till att de måste flytta utan att kommunen ber om det. Är ju mitt i stan. Diverse säkerhetsrisker, smitta, hotbilder, brand osv. Man får inte göra vad som helst i Göteborg bara för att göteborgs kommun inte uttryckningen ber polisen stoppa det.
Citera
2024-11-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Excenter32
Visst, men har väldigt svårt att tänka mig att en polismyndighet som så önskade skulle kunna komma på 10 olika anledningar till att de måste flytta utan att kommunen ber om det. Är ju mitt i stan. Diverse säkerhetsrisker, smitta, hotbilder, brand osv. Man får inte göra vad som helst i Göteborg bara för att göteborgs kommun inte uttryckningen ber polisen stoppa det.

Ett juridiskt spörsmål jag gärna skulle vilja veta mer om är om det hade varit möjligt för en medborgare att tvinga fram ett formellt beslut från Polismyndigheten som sedan skulle ha kunnat prövas i förvaltningsdomstol. Hade t ex de omkringboende kunnat klaga på röklukt och begärt att polisen avhyser de som framkallar röklukten?
Citera
2024-11-22, 11:57
Medlem
manskrafts avatar
Blir det någon demonstration av Liberalerna? Den kanske redan har börjat? Någon med koll?
Citera
2024-11-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttinava
Så befriande att se att packet vräks nu men problemet är väl att så fort liberalerna är klara, återgår dem igen. Har de väl satt klorna i en plats, är de som vägglöss; omöjliga att bli av med. Ont krut förgås inte så lätt-sägenet finns av en god anledning.

Ni skulle bara veta hur de är, har vistats ibland dem i många år och deras syn på svenskar är inte att leka med, om ni hade vetat vad de vill göra med er och hur de ser på er, hade ni chockerats och mått illa. De ser er i princip som fega, otrogna, korkade kräk som borde avrättas medan de sitter i sina lägenheter betalda av svenska skattebetalare. Hur de har hunsat sverige, finner inga gränser och är avskyvärt. Palestinier är planetens värsta avskum. Bort med packet så långt det bara går!
Berätta gärna mer!
Citera
2024-11-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Bra människor som sätter sig upp mot ett folkmord som våra politiker inte vågar fördöma utan att komma med ursäkter. Behövs mer sånt här, men svenskar är ju obviously allt för bekväma för att stå upp för någonting

Ja du hsr helt rätt, vi borde se mycket mer israelisks flaggor och ta debatten om vad som ska göras med arabiska nazister och ställa oss frågan varför dessa inte blir utvisade.

De är ju ändå samhälssfarliga individer som lurar små iqbefriade vänstermuppar på ett direkt destruktivt sätt.
Citera
2024-11-22, 12:05
Medlem
hedonismmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Ja du hsr helt rätt, vi borde se mycket mer israelisks flaggor och ta debatten om vad som ska göras med arabiska nazister och ställa oss frågan varför dessa inte blir utvisade.

De är ju ändå samhälssfarliga individer som lurar små iqbefriade vänstermuppar på ett direkt destruktivt sätt.

Du är helt ute och cyklar, historien kommer visa vad det är du står bakom
Citera
2024-11-22, 12:22
Medlem
Polisen borde låta batongen gå i en åtta över skallen på dessa terroristsympatisörer och fosterlandsförrädare.

Ta namn på varenda en av dem, de är morgondagens kommunistiska fronttrupper.

Problemet med att åsiktsregistrera vänstertomtarna är att det är det är journalisterna och deras egna ungar som blir registrerade då, typ LOs betalda troll och deras hjärntvättade mollusker till henyngel.

Jag tycker det skjuts för lite helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in