Citat:
Ursprungligen postat av
PervertedBoy
"En hel del"?
Jag har tagit amfetamin vid två tillfällen per år ungefär mellan åren 2019-2021. Det är enda gångerna och jag smittades januari 2021.
Mitt immunförsvar är mycket gott i övrigt. Är sällan sjuk, har inga andra sjukdomar och tränar rätt mycket och äter en väl balanserad kost. Aldrig rökt och dricker i princip aldrig (undantag ett glas bubbel vid högtider).
Hon var ett tinderragg. Jag hörde av mig till henne och hon ljög och sade att hon nyligen testat sig mot allt och är ren. Man kan ju tycka att hon då skulle bli orolig då hon just haft oskyddat sex med mig men inte då, hon verkade snarast road. Dessutom testar man inte för HSV2 vid vanlig screening av könssjukdomar. Men det hade hon ingen koll på. Vad mer skulle jag göra? Jag övervägde att hänga ut henne med namn och bild och min story men avstod.
Jag har insett att hon troligen hade ett aktivt ubrott för jag hade knappt oskyddat samlag med henne, jag stack in den och sedan drog ut den och satte på kondom.
Senaste sex månaderna så har jag nog bara haft ett- två utbrott. Det verkar som att min HSV2 har lugnat ner sig.
Vilket land i Afrika är den läkaren verksamt i?
Okej, fick bilden av att du var en missbrukare men läste tråden lite snabbt bara.
Jag hade personligen hemsökt horan och under hot bett henne att berätta exakt hur frekventa hennes utbrott är, vad som triggar dem och hur länge hon haft skiten.
Eftersom att både hon och du bär på samma strain av HSV-2 viruset är det värdefull info för dig.
Det finns olika strains av HSV-2 viruset och blir man smittad är det oerhört viktigt att veta hur viruset beter sig i den hora som smittade dig kropp
Gällande väteperoxiden var det en urolog som gav lite husmorstips. Typ pissa efter sex, använd gummi i rätt storlek, ansa könshår då det reducerar risken, tvätta kuken med tvål och vatten, ha för vana att smörja in kuken i vårdande kräm samt spraya väteperoxid på kukrot, bollar och ljumskar innan sex.
Dessutom bör du äta L-lysin och undvika arganin.