Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
...
Hoppas på det bästa för er båda.
Tack
Jag har fått ett "gå vidare till gå kort" så det tar jag och använder direkt. Vilket gör att hela situationen kommer att lösa sig med en del problem men ändå inte till den grad att himmelen öppnar sig bränner sönder allt.
Under flera månader nu så har det varit stelt. Som mobbning om jag skulle beskriva det med få ord.
Idag pratade vi lite vilket var bra. Kanske 20 minuter och nu är det mesta löst eller känt istället för att vara osäkerhetsfaktorer.
Hur kommer det sig att vi inte kunnat prata tidigare då? Det är aldrig varit rätt tid eller plats att ta en diskussion
Men trots detta tidigare snack så kom ändå ett hugg att jag är riktigt kass eller totallt efterbliven vilket är det värsta jag hört på länge. Den sved verkligen. Fast för narcissiten är det bara en annan dag under solen. Fakta säger, de. Ja, i deras fantasivärld är allt fakta.
Samtidigt är hon nöjd och glad i livssituationen. Ja, hoppas det, det är mitt "gå vidare till gå kort" som sagt och jag tror inte alla har sådan tur. Nu håller jag tummarna att allt går vägen och att familjerådgivningen hjälper till. En tredje person är alltid bra i samtalen för då flyter allt på i trevlig och respektful ton.