Citat:
Ursprungligen postat av
Lime32
Jag har ju sagt det tidigare men man undrar ju nr SVT ska hala fram silkessnret och byta ut Hrd och Blomman, de mste vl nd se det som alla andra ser. Nu lr det ju bli de tv som fr ta OS och svamla sig igenom det och det kanske r svrt att f till bra kommentatorer fr tradkning nr SVT knappt snder det (vilket gr beslutet att lta TV4 snda skidskyttet n mer svrbegripligt nr man har ett helt gng som bara jobbar med det).
Du fr tycka vad du vill, men gr dig inte till talesperson fr "alla". Hrd och Blomqvist r fortfarande det bsta vi har p lngdsidan. Eller tycker du att TV6 gr det bttre? Tycker du att Brnholm och Fahlberg p skidskyttet gr det bttre? Eller trige Niklas Nord som man somnar till? Dr har du alternativen i nulget.
Innan du gapar om att nn r pass och ska bytas ut kan du ju fresl ett bttre alternativ. Jag ser inget snt just nu. Varje nyrekrytering som SVT gr knns som ett nedkp, grna med inkvotering av kn/etnicitet som grund. S jag r tacksam fr varje dag som firma Hrd/Blomqvist r kvar, inte bara fr allt de gjort under ren.