Flashback bygger pepparkakshus!
2023-02-23, 00:42
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Mste frst brja att sga frlt till er som blir sura.

Milan Z har inte varit vnner, dem har varit bekanta . Och det r inte s konstigt eftersom dem har varit verksamma under samma tid. Inne ute p kken.

Milan har haft ett inflytande i den kriminella vrlden men det r pga av vldskapitalet han hade och har.

Z har inte haft en lg profil p kken pga dem nya. Va tror du fr nt? Att p kken som p gatan. Stt dig p kken 4+ sluta snacka skit. Kken fostrar folk som r stkiga till det btttre det r pga folk som Z som suttit lnge.

Puss p er era fittor golbgar syns p flempan

Jag kan lova dig att Tommy hller betydligt mer lg profil p kken nu n han gjorde tidigare.
Minns nr han bestllde upp en morot i arslet p en plit som sedan skulle fotas, eller nr han bestllde misshandeln av dvarande OG Jocke p kumla om jag ej minns fel. D var han mer aktiv och uttagerande. Alla blir vi gamla och det kommer nya frmgor. Du kan omjligt jmfra Tommy under brjan av 2000 talet och nu. det gller alla mnniskor.

Att Tommy skaffat sig ett stort kontaktnt under sina r p kken r 100% skert!
Mnga som tycker Z r korrekt och det gller inte alla i den vrlden.
Men hller med dig det du skriver gllande Milan och hans relation.
Citera
2023-02-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag kan lova dig att Tommy hller betydligt mer lg profil p kken nu n han gjorde tidigare.
Minns nr han bestllde upp en morot i arslet p en plit som sedan skulle fotas, eller nr han bestllde misshandeln av dvarande OG Jocke p kumla om jag ej minns fel. D var han mer aktiv och uttagerande. Alla blir vi gamla och det kommer nya frmgor. Du kan omjligt jmfra Tommy under brjan av 2000 talet och nu. det gller alla mnniskor.

Att Tommy skaffat sig ett stort kontaktnt under sina r p kken r 100% skert!
Mnga som tycker Z r korrekt och det gller inte alla i den vrlden.
Men hller med dig det du skriver gllande Milan och hans relation.

sitter han inne? verklagade han inte domen frn tingsrtten?
Citera
2023-02-23, 18:10
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
sitter han inne? verklagade han inte domen frn tingsrtten?

Det vet jag faktiskt inte, det r min nra vn som knner Z jag har bara trffat han ett ftal ggr och enligt mig och mnga andra r han reko!
Citera
2023-02-23, 19:05
Medlem
Citat:
Det vet jag faktiskt inte, det r min nra vn som knner Z jag har bara trffat han ett ftal ggr och enligt mig och mnga andra r han reko!

du skrev han satt inne ? Han sitter ju inte inne om han verklagat domen

detta skrev du "Jag kan lova dig att Tommy hller betydligt mer lg profil p kken nu n han gjorde tidigare."

kan liksom inte hlla lg profil om han inte ens befinner sig dr....
Citera
2023-02-24, 13:18
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
du skrev han satt inne ? Han sitter ju inte inne om han verklagat domen

detta skrev du "Jag kan lova dig att Tommy hller betydligt mer lg profil p kken nu n han gjorde tidigare."

kan liksom inte hlla lg profil om han inte ens befinner sig dr....

D ber jag om urskt fr otydligheten!
Menar att de senaste ren innan han kom ut s hll han en betydligt lgre profil jmfrt med brjan av 2000 talet.

Och jag r VERTYGAD om att Z kommer f tervnda till kken nu med tanke p villkorliga delen osv. Och d kommer han definitivt inte upptrda som han gjorde tidigare med tanke p alla nya frmgor. Frstr du nu?

Och om han r hktad eller p anstalt har du skert bttre koll p n mig, absolut.
Citera
2023-02-24, 14:43
Medlem
Citat:
D ber jag om urskt fr otydligheten!
Menar att de senaste ren innan han kom ut s hll han en betydligt lgre profil jmfrt med brjan av 2000 talet.

Och jag r VERTYGAD om att Z kommer f tervnda till kken nu med tanke p villkorliga delen osv. Och d kommer han definitivt inte upptrda som han gjorde tidigare med tanke p alla nya frmgor. Frstr du nu?

Och om han r hktad eller p anstalt har du skert bttre koll p n mig, absolut.

om tingsrttens dom str sig fr han krypa in ja, ett r plus ett av den villkorliga , s tv r totalt och d lr han vl knappast hamna p vare sig saltvik eller kumla
Citera
2023-02-24, 19:48
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
om tingsrttens dom str sig fr han krypa in ja, ett r plus ett av den villkorliga , s tv r totalt och d lr han vl knappast hamna p vare sig saltvik eller kumla

Jo jag tror man placerar honom p en klass 1 med tanke p hans bakgrund och kontaktnt och det faktum att han tillbringat s mnga r p kken.
Citera
2023-02-27, 23:50
Medlem
Citat:
Jo jag tror man placerar honom p en klass 1 med tanke p hans bakgrund och kontaktnt och det faktum att han tillbringat s mnga r p kken.

Sitter han hktad?
Citera
2023-02-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggcoock
Sitter han hktad?
nej
Citera
2024-11-25, 21:28
Medlem
cacablancas avatar
Har alltid undrat vad han har fr ursprung han ser inte s svensk ut har frskt att
Leta men hittar ingen info om det?
Citera
2024-11-26, 02:44
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Har alltid undrat vad han har fr ursprung han ser inte s svensk ut har frskt att
Leta men hittar ingen info om det?

halv spanjor tyckte jag mig lsa nnstans. om du syftar TZ
Citera
2024-11-26, 03:58
Medlem
r fanskapet utslppt redan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem