Citat:
Ursprungligen postat av
mrdevilface
Bruden och jag har varit sugna på att gå på sexklubb. Swingers är inte vår grej, vi vill ha sex runt andra människor och se andra människor ha sex, det är vad vi tänder på.
Vi testade en sexklubb i Stockholm men det var inte alls vad vi tänkte. Det var bara män där och alla flockades runt tjejen (som var fullt påklädd) så fort vi satt foten där inne. Dom närmade sig henne från olika håll med händerna nere i brallorna som i nån jävla skräckfilm. Vi vände på klacken direkt och gick.
Min fråga, finns det någon som har en bra erfarenhet av sexklubb? där min partner inte behöver drömma mardrömmar efteråt…
Finns det något event eller klubb där ”normala” par går? Eller vill normala par ha vaniljsex och vi är dom som är galna? Behöver lite vägledning i det här, vi är helt nya på detta ämne.
Jag har varit på flera klubbar med min fru. Jag har aldrig upplevt det du beskriver utan tvärtom att det har varit en väldigt kul och trevlig upplevelse. Först och främst en massa snack, precis som på puben med trevligt folk, bara par, efter några öl och snack kunde man komma in på sexdelen och så blev resten av kvällen en kombination av sex i olika konstellationer varvat med lite pub, bastu eller poolhäng.
Så gå på en seriös klubb och gå på parkvällar, alternativt parkvällar där de bara har ett antal inbjudna män.