Jag är trött på de här fejk-artiklarna om kändisar som startat investeringskonto för passiv inkomst och gjort enorma vinster. Jag vet dock inte om de här plattformarna fungerar.
Alltid lika roligt när Steffo är rejält berusad. Smaskar i sig maten och sörplar vin som en dåre.
Ger mig fan på att han röker cigarr inne på dass efter att han onanerat.
Alltid lika roligt när Steffo är rejält berusad. Smaskar i sig maten och sörplar vin som en dåre.
Ger mig fan på att han röker cigarr inne på dass efter att han onanerat.
Ännu värre är det att se Per Skoglund på besök i studion när det är mat. Han kastar sig över allting som finns och riktigt matar sig själv. Med kinderna fulla försöker han sedan ha ett samtal. Är det enda gången i veckan karln får äta? Då han aldrig vågar möta de andras blick så antar jag att han är medveten om hur illa det ser ut.
Jenny S fortsätter bedriva sin förljugna uppfattning om världen. Alltid så påtalar hon totalbeloppet Triss-skraparen får som skrapar med månadsbelopp. 10'000 kr i månaden i 10 år får hon till 1,2 miljoner rakt in på kontot. Nä, det tar 10 år. 10'000 kr kommer rakt in på kontot. Sedan tar det en månad till nästa insättning.
Jenny S fortsätter bedriva sin förljugna uppfattning om världen. Alltid så påtalar hon totalbeloppet Triss-skraparen får som skrapar med månadsbelopp. 10'000 kr i månaden i 10 år får hon till 1,2 miljoner rakt in på kontot. Nä, det tar 10 år. 10'000 kr kommer rakt in på kontot. Sedan tar det en månad till nästa insättning.
De får väl dock bestämma själva om de vill ha hela beloppet direkt eller uppdelat? Så var det förr i alla fall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!