Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Dock så kan det ju snurra till lite i skallen på en del gymkillar och de blir feminina - när det egentligen är maskulina de vill bli - genom att de börjar håller på och sola, beundra sig i spegeln i evigheter, färga håret, smörja sig med kvinnokrämer osv. Och händer det så kan tjockisen och gymkillen skinna ikapp.
Nej, där det är minst risk att någon blir alltför självupptagen är att utöva någon grabbsport typ hockey/fotboll/handboll/kampsport där du liksom fostras till att bli just grabb. Säger inte att det är mirakelmedicinen men en bra grund att utgå ifrån.
Jag känner igen personen du menar man brukade umgås med vissa under universitets tiden, men de får fittan våt bara de går ut, den här killen är fan skulpterad som en grekisk staty men beter sig som en osäker tjej
Vi kunde gå ut till affären och tjejer bara stannade upp och började prata med honom och frågade om telefonummer har aldrig sett något liknande förut, han vänder sig om och frågar mig om jag känner dessa tjejer och att det var konstigt för att han inte kände någon 😂
Men vetifan om fetton har större chans när jag gick till gymmet så hade man tjejer som kollade snuskigt på en så man lägger ut sig själv på något sätt
Tjockis vad gör han för att synas? Går ju självklart inte till gymmet, möjligtvis är han i skolan och har bra personlighet och träffar någon där, går ju sällan ut osv..
Tycker fortfarande det är större chans för en gym kille