Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-28, 08:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Dom som tränar träffar ju tjejer oftast på gymmet vad gör ett fetto för att hitta tjejer?

Svaret finns ju där redan

Dock så kan det ju snurra till lite i skallen på en del gymkillar och de blir feminina - när det egentligen är maskulina de vill bli - genom att de börjar håller på och sola, beundra sig i spegeln i evigheter, färga håret, smörja sig med kvinnokrämer osv. Och händer det så kan tjockisen och gymkillen skinna ikapp.

Nej, där det är minst risk att någon blir alltför självupptagen är att utöva någon grabbsport typ hockey/fotboll/handboll/kampsport där du liksom fostras till att bli just grabb. Säger inte att det är mirakelmedicinen men en bra grund att utgå ifrån.
Citera
2024-11-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dock så kan det ju snurra till lite i skallen på en del gymkillar och de blir feminina - när det egentligen är maskulina de vill bli - genom att de börjar håller på och sola, beundra sig i spegeln i evigheter, färga håret, smörja sig med kvinnokrämer osv. Och händer det så kan tjockisen och gymkillen skinna ikapp.

Nej, där det är minst risk att någon blir alltför självupptagen är att utöva någon grabbsport typ hockey/fotboll/handboll/kampsport där du liksom fostras till att bli just grabb. Säger inte att det är mirakelmedicinen men en bra grund att utgå ifrån.
Jag känner igen personen du menar man brukade umgås med vissa under universitets tiden, men de får fittan våt bara de går ut, den här killen är fan skulpterad som en grekisk staty men beter sig som en osäker tjej

Vi kunde gå ut till affären och tjejer bara stannade upp och började prata med honom och frågade om telefonummer har aldrig sett något liknande förut, han vänder sig om och frågar mig om jag känner dessa tjejer och att det var konstigt för att han inte kände någon 😂

Men vetifan om fetton har större chans när jag gick till gymmet så hade man tjejer som kollade snuskigt på en så man lägger ut sig själv på något sätt

Tjockis vad gör han för att synas? Går ju självklart inte till gymmet, möjligtvis är han i skolan och har bra personlighet och träffar någon där, går ju sällan ut osv..

Tycker fortfarande det är större chans för en gym kille
Citera
2024-11-28, 12:51
Moderator
pudelluss avatar
Tidigare rubrik: "Överviktiga vs tränade".

/Mod
Citera
2024-11-28, 15:44
Medlem
K-Glitchens avatar
Jag tror att en karismatisk kille med utstrålning och som har ett sätt att naturligt bli mittpunkten är det som är viktigast.

Tror alltså att tjejer hellre har sex med honom även om han är lite mullig och utan vidare skulle kunna tappa 7-8 kilo utan att det märktes nån större skillnad. Om valet stod mellan en snygg tyst muskulös lite introvert kille.

Tjejer blir kåta på att ha sex och betyda något för människor som andra gillar eller är beroende av.
Det är därför du ofta ser chefer som ser förjävliga ut med 15 år yngre snygga fruar.

Men, såklart.
Är du förmögen. Alltså riktigt förmögen så utklassar det allt. Då kan du knulla det snyggaste som går i ett par skor även om du har ett BMI som gränsar till fetma.

pengar betyder mest.
Citera
2024-12-01, 09:10
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag tror att en karismatisk kille med utstrålning och som har ett sätt att naturligt bli mittpunkten är det som är viktigast.

Tror alltså att tjejer hellre har sex med honom även om han är lite mullig och utan vidare skulle kunna tappa 7-8 kilo utan att det märktes nån större skillnad. Om valet stod mellan en snygg tyst muskulös lite introvert kille.

Tjejer blir kåta på att ha sex och betyda något för människor som andra gillar eller är beroende av.
Det är därför du ofta ser chefer som ser förjävliga ut med 15 år yngre snygga fruar.

Men, såklart.
Är du förmögen. Alltså riktigt förmögen så utklassar det allt. Då kan du knulla det snyggaste som går i ett par skor även om du har ett BMI som gränsar till fetma.

pengar betyder mest.

Pengar betyder mest säger du? Då vill jag ha exempel på när detta visar sig och hur killen gör?

Säg att killen har 1,1 mille på kontot.
Citera
Igår, 08:21
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Pengar betyder mest säger du? Då vill jag ha exempel på när detta visar sig och hur killen gör?

Säg att killen har 1,1 mille på kontot.

Det är ju naturligtvis inte en summa att förakta. Men 1 mille på kontot gör dig inte rik eller förmögen alls. Det är klart att du kan vara kungen i baren och bjuda på fina drinkar och flotta hotellrum. Ett tag iallafall.

När vi snackar pengar så får du nog lägga på en nolla på det där. Minst.
Är man förmögen bor man stort i ett hus som redan är betalt. Man har tillgångar i form av skog eller fastigheter eller nåt.
Man reser vart man vill och när man vill. Man rör sig och umgås med överklassen och man vet att man kan köpa sig fri från det mesta.

I den sitsen kommer du konkurrera ut de elitidrottare med rutor på magen och axlar breda som om det vore Batman sjäv.

Sen att din flickvän/fru kommer att knulla dom där atleterna bakom din rygg är ju såklart en annan sak.
Citera
Igår, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Får dom överviktiga knulla mer än dom som tränar på gym?

Jag får uppfattningen av att överviktiga personer är snällare personer därav får dom knulla mer ?

Har jag fel eller vad tror ni?

En fet kvinna brukar ta för sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här