Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-28, 23:57
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Kvinnor har ju helt orimliga krav på män. De ska vara snygga, långa och framgångsrika. Samtidigt döljer många kvinnor sanningen om sitt eget utseende med makeup, fotofilter, BH-inlägg, butt-inlägg, fillers, och skönhetsoperationer. Detta för att framstå som unga, sexiga och fertila, och därmed kunna ta mer resurser från framgångsrika män. Kort sagt: hypergami. Män som är helt ärliga om sig själva på datingappar kommer aldrig att vara framgångsrika.

Ett tänkbart motmedel för män blir ju att göra motsvarande för kvinnor: göra fotomontage där de sitter på exklusiva semsterorter, på en yacht, eller i en Ferrari. Säga att de arbetar som överläkare med miljoner i årslön, givetvis tillsammans med en riggad Linkedin-profil. Det lär ju fungera om man ändå bara är ute efter ett ligg. Guys, lets smash and dash!

Här är en video som behandlar ämnet:

https://www.youtube.com/watch?v=7GsXKWjAonM

Ämnet: vad tycker ni om detta? Om kvinnor kan bete sig omoraliskt mot män, så varför inte tvärtom? Att ljuga om sig själv är omoraliskt, men det är inte olagligt. Vi diskuterar inte romance scams här, utan bara för att få ligga, eller ha en tillfällig relation.
Senast redigerad av Kip.Kinkel Igår kl. 00:01.
Citera
Igår, 00:09
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Kvinnor har ju helt orimliga krav på män. De ska vara snygga, långa och framgångsrika. Samtidigt döljer många kvinnor sanningen om sitt eget utseende med makeup, fotofilter, BH-inlägg, butt-inlägg, fillers, och skönhetsoperationer. Detta för att framstå som unga, sexiga och fertila, och därmed kunna ta mer resurser från framgångsrika män. Kort sagt: hypergami. Män som är helt ärliga om sig själva på datingappar kommer aldrig att vara framgångsrika.

Ett tänkbart motmedel för män blir ju att göra motsvarande för kvinnor: göra fotomontage där de sitter på exklusiva semsterorter, på en yacht, eller i en Ferrari. Säga att de arbetar som överläkare med miljoner i årslön, givetvis tillsammans med en riggad Linkedin-profil. Det lär ju fungera om man ändå bara är ute efter ett ligg. Guys, lets smash and dash!

Ämnet: vad tycker ni om detta? Om kvinnor kan bete sig omoraliskt mot män, så varför inte tvärtom? Att ljuga om sig själv är omoraliskt, men det är inte olagligt. Vi diskuterar inte romance scams här, utan bara för att få ligga, eller ha en tillfällig relation.

Eller så har man social kompetens och skiter i apparna och träffar människor (kvinnor) i andra sammanhang, irl.
Det fungerar för mina barn i åldern 20-30.
Ena sonen har visserligen träffat en tjej online, men i övrigt har de på olika sätt fått till det i andra sammanhang.
Ska dock sägas att dottern lyckligtvis aldrig skulle ha visat något intresse för en "man" med den attityd som du ger uttryck för här på Flashback,
Citera
Igår, 00:15
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Eller så har man social kompetens och skiter i apparna och träffar människor (kvinnor) i andra sammanhang, irl.
Det fungerar för mina barn i åldern 20-30.
Ena sonen har visserligen träffat en tjej online, men i övrigt har de på olika sätt fått till det i andra sammanhang.
Ska dock sägas att dottern lyckligtvis aldrig skulle ha visat något intresse för en "man" med den attityd som du ger uttryck för här på Flashback,

Hoppas du har uppfostrat henne väl. Det finns inga garantier för att hon inte skulle kunna be played enligt konceptet i TS. Det handlar inte om att "visa attityd", utan att ljuga om att man är extremt framgångsrik för att få till det helt enkelt.
Citera
Igår, 00:25
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:

I Usa funkar detta. I Sverige, kanske.
Citera
Igår, 00:35
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Hoppas du har uppfostrat henne väl. Det finns inga garantier för att hon inte skulle kunna be played enligt konceptet i TS. Det handlar inte om att "visa attityd", utan att ljuga om att man är extremt framgångsrik för att få till det helt enkelt.

Man behöver inte ljuga, vara rik, supersnygg eller ha hög status för att få till det som man.
Har tre söner som alla har ärvt mitt utseende och min seniga kroppsbyggnad, och de har aldrig haft några problem på området.
Okej, de är ganska långa, men i övrigt uppfyller de inte din kravlista.
Citera
Igår, 00:44
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Det handlar inte om att "visa attityd", utan att ljuga om att man är extremt framgångsrik för att få till det helt enkelt.
Det finns naturligtvis många män som ljuger om sina arbeten, skaffar falska rolexklockor eller hyr en ferrari för en vecka för att impa på tjejer.

Har själv kompisar som brukade ljuga om att dom var musikproducenter för att lura unga tjejer att dom kunde fixa skivkontrakt till brudarna.

Du är väl för ung för att minnas Billy Butt men han gjorde så och fick knulla.
Senast redigerad av Timothy.McVeigh Igår kl. 00:46.
Citera
Igår, 00:57
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det finns naturligtvis många män som ljuger om sina arbeten, skaffar falska rolexklockor eller hyr en ferrari för en vecka för att impa på tjejer.

Har själv kompisar som brukade ljuga om att dom var musikproducenter för att lura unga tjejer att dom kunde fixa skivkontrakt till brudarna.

Du är väl för ung för att minnas Billy Butt men han gjorde så och fick knulla.

Antyder du att kvinnor skulle ljuga om våldtäkt om någon avslöjades? Med den usla kvaliteten på kvinnor av idag så kan det säkert ske. Om så sker gör de sig skyldiga till brottet falsk angivelse. Givetvis ska man spela in all konversation under dejten för säkerhets skull, så att samtycke kan bevisas. Att ljuga sig till samtycke är inte olagligt.
Citera
Igår, 00:59
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Man behöver inte ljuga, vara rik, supersnygg eller ha hög status för att få till det som man.
Har tre söner som alla har ärvt mitt utseende och min seniga kroppsbyggnad, och de har aldrig haft några problem på området.
Okej, de är ganska långa, men i övrigt uppfyller de inte din kravlista.

Jo, om man vill ha unga och snygga tjejer.
Citera
Igår, 01:09
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Jo, om man vill ha unga och snygga tjejer.

Okej....så hur går det för dig på den fronten?
Mina söner har inga problem med tjejer som ser bra ut även om ingen av dem, lyckligtvis, kommit dragandes med någon överopererad "docka".
Citera
Igår, 01:10
Medlem
Jag hade samma diskussion med en vän för några veckor sedan. Idéen var att dokumentera via youtube eller liknande när man skapar alla dom här lyxigt överflödiga fejk profilerna på linkedin, facebook och instagram. För att sedan skapa en Tinder profil och visa hur det går. Idéen kom när vi fick höra om dom slutna kvinno-grupperna på facebook och snapchat som hänger så kallade fuck boys. Så varför kan inte vi killar sjunka lika lågt som dom här tjejerna och göra något liknande?
Jag har en känsla av att det skulle ge många arga kommentarer 😂 Men det skulle nog även dra en heldel visningar.
Citera
Igår, 01:34
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1CO
Jag hade samma diskussion med en vän för några veckor sedan. Idéen var att dokumentera via youtube eller liknande när man skapar alla dom här lyxigt överflödiga fejk profilerna på linkedin, facebook och instagram. För att sedan skapa en Tinder profil och visa hur det går. Idéen kom när vi fick höra om dom slutna kvinno-grupperna på facebook och snapchat som hänger så kallade fuck boys. Så varför kan inte vi killar sjunka lika lågt som dom här tjejerna och göra något liknande?
Jag har en känsla av att det skulle ge många arga kommentarer 😂 Men det skulle nog även dra en heldel visningar.

Intressant tanke. The Empire Strikes Back! När hönsen inser att deras privilegier och deras ensamrätt på att manipulera är hotade så springer de till pappa staten och begär lagstiftning mot catfishing. Jag lovar. Den lagstiftningen skulle bara gälla män förstås. Västvärldens kvinnor, politiker och media hatar män, och det håller på att bli deras fall. Nationerna kommer inte att överleva när män checkar ut i allt större skala.
Citera
Igår, 01:36
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Okej....så hur går det för dig på den fronten?
Mina söner har inga problem med tjejer som ser bra ut även om ingen av dem, lyckligtvis, kommit dragandes med någon överopererad "docka".

Hur det går? Inte alls. Men så dras jag med en eventuell autismspektrumstörning också... Med snygg menar jag naturligt snygg. Unga och naturligt snygga tjejer behöver inga operationer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in