Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Idag, 15:25
Medlem
pantywankers avatar
Vad har hänt med denna fantastiska nedladdare?
Har fungerat fantastiskt bra en längre tid men börjar numera allt mer bråka.
Uppladdningarna fastnar och ofta så får man en typ sorry larv ruta but you can use this great tool som bara är skit.
Igår så fick jag en fil att gå upp till 100%
Men lik förbannat så startade inte nedladdningen utan blev redirected till någon jävla skitsida som kallades för loader.fo.
Liknade mest en sökmotor för olika nedladdningstjänster.
Anledningen till att jag vill hålla kvar vid denna tjänst är för att det är den enda på mycket länge som jag har hittat som tar klipp från svt play och svt öppet arkiv.
Senast redigerad av pantywanker Idag kl. 15:33.
Citera
Idag, 15:31
Medlem
ruttenfimps avatar
pröva https://publer.io/
Citera
Idag, 15:40
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Nej.
Loader är en enkel onlinetjänst som inte kräver något medlemskap konto eller liknande.
Man bara kopierar länken från SVT eller Youtube och väljer vilket format man vill ha.
Klicka på download och när den funkade som den skulle så när den kom upp till 100% så dök en ny download ruta upp och den startade själva nedladdningen.
Allt detta i webbläsaren utan konto och liknande.
Senast redigerad av pantywanker Idag kl. 15:42.
Citera
Idag, 15:42
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Nej.
Loader är en enkel onlinetjänst som inte kräver något medlemskap konto eller liknande.
Man bara kopierar länken från SVT eller Youtube och väljer vilket format man vill ha.
Klicka på download och när den funkade som den skulle så när den kom upp till 100% så dök en ny download ruta upp och den startade själva nedladdningen.
Allt detta i webbläsaren utan konto och liknande.

Tröck du ens länken? Du behöver inte registrera dig för o använda deras verktyg.
Citera
Idag, 15:42
Medlem
kalkryggars avatar
Loader fungerar. Om det händer dig och du tar en annan länk (inte samma) och provar igen med Loader fungerar det inte då heller? Så som du beskriver har den alltid varit lite till och från.
Citera
Idag, 15:43
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Tröck du ens länken? Du behöver inte registrera dig för o använda deras verktyg.

Du var lite dålig på att länka. Det kan tyckas vara en busenkel sak att lösa. Men inte alla i alla lägen löser det. Var därför alltid så exakt det går att vara:

https://publer.io/tools/media-downloader
Citera
Idag, 15:46
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Loader fungerar. Om det händer dig och du tar en annan länk (inte samma) och provar igen med Loader fungerar det inte då heller? Så som du beskriver har den alltid varit lite till och från.
Det fungerar ibland.
Fast när det jävlat sig så vill den inte börja om på nytt utan försöker med samma uppladdning igen.
Även om jag öppnat loader i en ny flik.
Enda lösningen är att vänta något dygn alternativt testa en annan upplösning.
Att rensa cashe är inte ett alternativ på grund av flera öppna flikar med grejer jag inte skall nollas.
Citera
Idag, 15:48
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Det fungerar ibland.
Fast när det jävlat sig så vill den inte börja om på nytt utan försöker med samma uppladdning igen.
Även om jag öppnat loader i en ny flik.
Enda lösningen är att vänta något dygn alternativt testa en annan upplösning.
Att rensa cashe är inte ett alternativ på grund av flera öppna flikar med grejer jag inte skall nollas.

Vad händer om du tar en annan webbläsare när detta händer?
Citera
Idag, 15:49
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Du var lite dålig på att länka. Det kan tyckas vara en busenkel sak att lösa. Men inte alla i alla lägen löser det. Var därför alltid så exakt det går att vara:

Tänkte att det kunde bli ett problem men trodde inte folk var så tröga.

Tycker TS kunde tryckt på "free tools" och se iaf.
Publer är ok, jag använder det själv för små klipp jag vill spara snabbt o smärtfritt.
Citera
Idag, 16:02
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Prövade nu och den klarar inte svt play eller öppet arkiv.
Följande felmeddelande.

Citat:
The provided URL is not a publicly accessible media, or we cannot download it on our servers
Citat:

Tack för länken.
Citera
Idag, 16:04
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Tänkte att det kunde bli ett problem men trodde inte folk var så tröga.

Tycker TS kunde tryckt på "free tools" och se iaf.
Publer är ok, jag använder det själv för små klipp jag vill spara snabbt o smärtfritt.
Jag är inte trög.
Men en startsida som ser ut som ett tivoli ger mig alltid dåliga vibbar.

Dessutom skrev Jag i min ts att vikten var att kunna ladda från SVT.
Det klarar inte denna du tipsade om.
Citat:
The provided URL is not a publicly accessible media, or we cannot download it on our servers
Trodde inte folk var så tröga
Senast redigerad av pantywanker Idag kl. 16:14.
Citera
Idag, 16:49
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Jag är inte trög.
Men en startsida som ser ut som ett tivoli ger mig alltid dåliga vibbar.

Dessutom skrev Jag i min ts att vikten var att kunna ladda från SVT.
Det klarar inte denna du tipsade om.

Trodde inte folk var så tröga

Tog du illa upp? Du är trög, kalkryggar fattade direkt tex. Plus att du var tvungen o redigera ditt inlägg för att ge mig några extra smällar som inte var inkluderade från början. Bra där, även om du missade!

Skrev dessutom aldrig att det fungerade med svt. Skrev pröva. Majoriteten av dessa brukar inte fungera med tex SVT eller streamingtjänster. Som sagt, använder den för youtube klipp.

loader fungerar för mig så problemet är nog bakom användaren=du är trög. Sorry kompis.

Ha en fin kväll!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in