Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-02, 21:54
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Patrik måste vara bland Robinsons största sopor överhuvudtaget.

”Väldigt bra karriär på ett globalt finansbolag”

Fniss. Sällan man ser en vuxen ”man” med så stort mindervärdeskomplex.

Märks att han håller på aik 😆
Patrik fy fan att ha han på arbetsplatsen, han måste ha haft massuppsägningar på sin avd nu.

Som en 5 åring i vuxen beklädnad
Citera
2024-12-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ida är väl norskan, och hon utmålas som ett fysiskt hot, såpass att Maxim knuffar henne, har Ida vunnit en enda tävling, inte vad jag minns men jag kollar ju inte så noga heller
Är Ida norska? Tycker mig ana något thailändskt eller australiskt.
Citera
2024-12-02, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Är Ida norska? Tycker mig ana något thailändskt eller australiskt.
Är du helt lelle?

Du hör thailändsk brytning? det är norrländska korsat med lite rester av norsk
Citera
2024-12-02, 22:18
Medlem
Citat:
Är du helt lelle?

Du hör thailändsk brytning? det är norrländska korsat med lite rester av norsk
Nej nej, jag har det! Är ju Kazakstan!
Norrländska 😂 😂 😂
Är du igång med språkvetenskapen igen?
Citera
2024-12-02, 22:32
Medlem
Är det någon som uppfattat var Patrik jobbar? Jag har missat det, tror inte han har sagt det någon gång. Nåt stort företag?
Citera
2024-12-02, 23:44
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag kanske har missat något här, men vad är det Tove syftar på med de "äckliga männen som får göra vad som helst och kommer undan med det" egentligen?
Är det bara hennes manshateri som kommer fram här, att hon är kränkt över att Emmelie röstades hem?

Så står hon och himlar med ögonen vid pristävlingen när Maxim berättar om hur mycket han saknar sin familj, DET är ett äckligt beteende om något.

Är själv kvinna, men klarar verkligen inte av tjejer som henne, "feminister" som är så arga på alla män och anser att tjejer alltid har störst rätt bara för att det är tjejer.

Hon är typ som en 14 årig tjej som hängt med "de populära" eller iaf de som tror sig vara det, och hon har säkert inte ens försökt umgås med de andra för hon har inte tänkt att det behövs för "asså om inte du jag oliver blabla är i finalen så bara asså jag kommer typ dö". Måste hon försöka umgås med freaksen Nabaz och Maxim nu? Det är bara för mycket.
Citera
2024-12-03, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Håller inte heller på Gertrud.

Men i duellen mot Emmeli hade Gertrud bättre teknik med sänkta axlar och bra fokus. Emmeli hade ju axlarna vid öronen och kunde inte ha raka armar.
Citera
2024-12-03, 00:25
Medlem
Puma006s avatar
Är nog unikt att detta fenomen händer så här långt in i säsongen:

Citera
2024-12-03, 01:23
Medlem
1754s avatar
Hoppas nya behind the scenes programmet som har premiör 5 Dec sänds på vanlig tv också så man slipper reklamplay. Sänds det på tv så kan man spela in och spola förbi reklamen.

Tove verkar verlligen hata Maxim. Har hon svårt för att han är en riktig man?
Citera
2024-12-03, 02:04
Medlem
Citat:
Ja det är nån slags hittepå finska, vitto betyyder fitta, så det är inte det han säger då han säger med F

Han säger "vittu", vilket betyder fitta. Förstår inte hur du kan få V:et till F, du hör fel 🙂
Citera
2024-12-03, 05:23
Bannlyst
Dom enda babbarna är i krig oväntat not
Citera
2024-12-03, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Ja erkänner att jag var sen på bollen där, men för att ha något form av försvar så klipptes hon till sin favör förra gången. Äckligt att hon ens får vara med i år.

Gillade också Tove mer i förra säsongen. Starkare i tävlingar då och känns betydligt mer konstlad i synkarna denna gång. Känns som att tanken är: ”nu ska jag låta snäll och oskyldig” och då känns det helt fejk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in