Citat:
Ursprungligen postat av
ebeneezer22
Jag finner det fruktlöst att försöka kommunicera dig Uggla. Därför struntar jag i att bemöta dina korkade inlägg.
Du är ute i kylan helt enkelt!
Så säger man när man inte har något mer att komma med! Du inser att du gjorde bort dig i det aktuella inlägget, men du klarar inte av ta ansvar för det. Du skrev att BW hade pratat med Helena utanför Stadt efter stängning när Helena skulle gå hem. Sedan påstod du att BW "kanske besökte den tjej" som skulle vara hans alibi "under en stund", för att sedan avvika när hon sov ...
Men då var ju Helena redan borta! Din ärthjärna klarade inte av den enkla räkneoperationen att BW omöjligen skulle ha hunnit haka på en brud direkt efter mötet med Helena, följt med henne hem "en stund" för att sedan ha avvikit när hon hade somnat och "mördat" Helena. Du tänkte aldrig på att BW inte kunde ha klarat allt det där på ynka 15 minuter. Du är så jävla rökt!
I övrigt är jag så gärna "ute i kylan" vad dig, United, RFT, Bananen, Vradr med flera anbelangar. Det ska bli skönt att slippa ett svar från dig.