2024-12-03, 12:32
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Vem de ska hämnas mot? Dumpen, såklart. Det är ju det vi diskuterar här, att de försvunna videofilmerna sannolikt har att göra med den rättegång som Dumpen är indragen i. Jag tror nog Sara och Patrik bryr sig. Det kan bli väldigt kännbart och det blir Sara och Patrik som kommer att få klä skott.

Ok, samtidigt borde det vara möjligt att ta sig runt det.

Sen tror jag att dumpen, ifall de måste betala skadestånd kan mnas tillbaka, för pedofilerna (speciellt de med fallhöjd) kan kniven definitivt vridas om. Det kmr nog bli en "tit for tat" som man säger i staterna.

Kanske ett dumpen 2.0, på någon annan server utomlands?

I Sverige får man t.ex inte sprida klipp på avrättningar. Men jag kan logga in på yncgraphic.com och se bilder från mord etc. Finns flera klipp där från skjutningar i Sverige bland annat.

Nåväl, för att vara lite OT:

Gäddan som hade ett indiskt namn, stämmer det att han arbetar på nordicwellness vid ullevi? Tycker fan det ser ut som det på bilderna.
Citera
2024-12-03, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Ok, samtidigt borde det vara möjligt att ta sig runt det.

Sen tror jag att dumpen, ifall de måste betala skadestånd kan mnas tillbaka, för pedofilerna (speciellt de med fallhöjd) kan kniven definitivt vridas om. Det kmr nog bli en "tit for tat" som man säger i staterna.

Kanske ett dumpen 2.0, på någon annan server utomlands?

I Sverige får man t.ex inte sprida klipp på avrättningar. Men jag kan logga in på yncgraphic.com och se bilder från mord etc. Finns flera klipp där från skjutningar i Sverige bland annat.

Nåväl, för att vara lite OT:

Gäddan som hade ett indiskt namn, stämmer det att han arbetar på nordicwellness vid ullevi? Tycker fan det ser ut som det på bilderna.

Hur lätt som helst att ta sig runt det. Köp mycket eget serverutrymme och publicera direkt på den egna sidan. Behövs inga abbrovincher.

Han jobbar inte där men nog fan tränar han där…
Citera
2024-12-03, 12:59
Medlem
Granola94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lana666
Äntligen en KÄNND gädda 524#

Känner honom också o hade aldrig kunnat ana att han var en gädda. Fy fan vilken chock!!!
Citera
2024-12-03, 14:25
Medlem
MyJustices avatar
9
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Det stämmer. Håller med till 100%.

Det finns dock undantag. Det bästa exemplet är Kungsgäddan som med sitt enorma intellekt totalt dominerade och satte tre dumplings på plats med sin överlägsna argumentationskonst.

Jag vet inte om det hjälper att sitta på ett forum och höja en gädda till kung .
Faktum står kvar att han försökte sig på sex med minderåriga.
Den är svår att slingrar sig ut ur
Citera
2024-12-03, 14:57
Medlem
Är den här gäddan identifierad ännu? Hittar ingen namnrebus på honom:

https://dumpen.se/2024/11/30/vem-ar-hemlige-martin/
Citera
2024-12-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Det stämmer. Håller med till 100%.

Det finns dock undantag. Det bästa exemplet är Kungsgäddan som med sitt enorma intellekt totalt dominerade och satte tre dumplings på plats med sin överlägsna argumentationskonst.

Nja, kung vet jag inte. Du skulle se honom när han är intagen på psykakuten, vilket han är med jämna mellanrum. Inte lika stöddig då när han har pissat på sig i fyllan och snörvlar och gråter.
Citera
2024-12-03, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iMute
Nja, kung vet jag inte. Du skulle se honom när han är intagen på psykakuten, vilket han är med jämna mellanrum. Inte lika stöddig då när han har pissat på sig i fyllan och snörvlar och gråter.

Det finns EN person som är sprängkåt på honom och det är inte hon i videon. Ingen aning om han har ett enormt intellekt men då döljer han det mycket väl i videon. Sitta och dravla i en timme för nån som är ny på jobbet kräver ingen vidare begåvning.
Citera
2024-12-03, 16:29
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
De hamnar i rampljuset IGEN. Men det är klart att man lätt drivs av ett hämndbegär utan konsekvenstänk när man har gädd-IQ

Beror väl på hur mycket man har förlorat, de som inte har kvar familj, vänner och jobb skiter nog fullständigt i att hamna i rampljuset en gång till när de vet att även denna gång är det tillfälligt
Citera
2024-12-03, 17:01
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Beror väl på hur mycket man har förlorat, de som inte har kvar familj, vänner och jobb skiter nog fullständigt i att hamna i rampljuset en gång till när de vet att även denna gång är det tillfälligt

Inte blir det tillfälligt, gäddan kommer ju stå i historieböckerna med namn och gäddnummer för all framtid.
Citera
2024-12-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Inte blir det tillfälligt, gäddan kommer ju stå i historieböckerna med namn och gäddnummer för all framtid.

Med sitt chattnamn ja. Googlar man på det äkta namnet får man inte träff. De allra flesta gäddorna glöms bort på nolltid även av oss mest inbitna gäddskådare eftersom det hela tiden dyker upp nya.
Citera
2024-12-03, 17:25
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Med sitt chattnamn ja. Googlar man på det äkta namnet får man inte träff. De allra flesta gäddorna glöms bort på nolltid även av oss mest inbitna gäddskådare eftersom det hela tiden dyker upp nya.

Det finns identitet på de allra flesta gäddorna i denna tråd, med adress och allt så de kommer inte undan.
Dessutom kommer ju domen bli både stort uppmärksammad och offentlig.
Citera
2024-12-03, 18:40
Medlem
vByL2CLis avatar
Viktigt!!! --- Sammanfattning --- Viktigt!!!

Okej, boys! Jag tänkte göra en liten sammanfattning av de senaste dagarnas utveckling.

Om jag har förstått hela saken rätt så har sex gäddor svurit sig samman och tagit Dumpen Media AB till tinget. Juridiekanslern har uttalat sig och svartmålat Hr. Sj*berg och Frk. S. Nilsson. Detta har utlöst panik inom Dumpen-sfären och deras medarbetare K*tta har rensat upp ordentligt på Rumble i en aktion som är närmast identisk med hur Stasi brände dokument samtidigt som muren föll.

Givet vilka videos som blivit bortplockade står de klart att bland de sammansvurna finns:

Kungsgäddan
Picantogäddan
Vårdcentralsgäddan

Nu återstår två svåra frågor

1: Vilka är de andra sex gäddorna? Den spolformade gäddan Rasmus Katt känns som en lågoddsare. Någon som kan ta på sig uppgiften och gå in på Dumpen och kolla om hans film är kvar.

2: Vad förenar de sex i sammansvärjning? Vad har fört dem samman? Har de samma advokat? Har de förekommit i samma BP-grupper på Dark Net?

Är det online nu?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in