Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-03, 18:13
Medlem
Allt de här snacket om incels är precis samma strategi som vanligt från människor som inte kan argumentera dom säger oftast som svar på argument "de är inte samma sak"
Eftersom dom inte begriper logik och inte klarar av att bemöta kritik på något annat sätt än att säga "rasist" "äckel" eller jävla "incel". Men helt ärligt dejting appar och social media är ju förfan en katastrof för män.
Kan någon nämna något bra de gör för män?
Visst för en liten klick går de fenomenalt för och resten är det som en öken utan slut.
Vi borde som kollektiv undvika det så mycket de går. Fan hade jag börjat med dating appar och social media när jag var yngre då hade jag helt tappat hoppet om allt. Dom där apparna är ju bara vidriga. Nu har jag ju dejtat o knullat både hit o dit så är ju inte helt grön på området men hade jag varit det och internet bara sade till en "nä du duger inte" som det är på dom där apparna så hade jag väl trott de.
Likes är som blommor vi ger inte blommor till män eller knappt nån uppmuntran och ingen respekt om det inte är jääävligt spektakulärt.
Och eftersom att kvinnor numera får det där till vardags och nu även på internet så tror dom att dom är mega fantastiska. De är som redpillsen säger de kommer bli mååånga eviga singlar utan barn när dom förstår att deras massiva Egon och narcisism inte går hem hos någon. Och man får kritisera kvinnor.
Det är okey. Sen om dom lyssnar eller inte är väl en annan femma. Personligen så är apparna uppbyggda på att dissa andra. Så funkar ju inte människor. Inget är ju svart eller vitt. I verkliga livet så ger ju kvinnor än en chans i alla fall. Åtminstone enligt min erfarenhet. Men apparna gör dom ju otroligt svart vita men det är ju apparnas fel. Nu var de ju länge sen jag raggade IRL så att säga det kanske har blivit katastrofalt mycket värre sen alla började hissa och dissa varann på apparna det skulle ju inte förvåna mig.
Citera
2024-12-03, 19:09
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
En ung sexig/snygg/söt kvinna får överväldigande mycket uppmärksamhet från alla håll och kanter från manliga lärare, kompisars pappor och brorsor och deras vänner, främlingar på stan/klubben/krogen/baren, klasskamrater, äldre/yngre/jämngamla män, osv osv osv. Många av dessa kommer inte kunna ta ett "nej"/bli avvisade, kommer följa efter/stalka henne, tjata, osv. Till slut kommer hon inte att le mot män, hon kommer inte att kunna vara trevlig mot män längre. Bara dom som bryter igenom, typ fuckboys med en upptränad strategi kommer funka. Tyvärr.

Förr var säkert tjejerna/unga kvinnor artigare, men hela samhället var artigare förr. Nu är det hårdare.

Dessa kvinnor kommer troligen hitta någon att bilda familj med och vara bra mammor åt sina barn. Många av relationerna kommer spricka, men det handlar inte om snygghet, det handlar om att man inte känner sig själv när man inleder de 1-2 två relationerna, samma för alla.

Manliga lärare? Kompisars pappor? Vilken planet bor du på?

Du är ju totalt oseriös, och lever i en feministisk manshatarbubbla. Det går alldeles utmärkt att avvisa en normal invit utan att vara oförskämd. Eller att ha ett normalt samtal med en person av det motsatta könet utan att tro att det alltid handlar om att knulla. Är man oförskämd så ökar snarare risken för komplikationer om man träffar på fel person.

Hur menar du att seriösa relationer och familjer ska kunna skapas om en normal man inte kan öppna upp en normal konservsation med en kvinna? Feminismen har verkligen förstört kvinnor. Män har tid på sig. Kvinnor kan sitta och ruttna ensamma efter att Chad förbrukat dem. Kvinnor åldras som mjölk och män som vin.
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2024-12-03 kl. 19:15.
Citera
2024-12-03, 19:12
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Kvinnors psykiska misshandel av män måste upphöra! Helt rätt att han ber om ursäkt! Kvinnor måste sluta behandla alla män som radioaktivt avfall, och sedan förvänta sig att män ska agera toffelhjältar som är feminister. Kvinnor måste börja ge igen istället för att enbart ta!

Kvinnor har dessvärre inget att erbjuda utom fittan, och den används flitigt som ett förhandlingsverktyg. För några home makers är inte dagens kvinnor.

Fuck 'em!
Citera
2024-12-03, 19:14
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Men snälla är du helt världsfrånvänd eller? Sluta titta på boyscout-videos gjorda enbart för och av män och gå ut och tala med kvinnor i VERKLIGHETEN! Majoriteten av kvinnor gillar inte alls players, det är ett visst klientel på kvinnor som gör det. Detta är oftast kvinnor som festar mycket.

Det är du som är verklighetsfrånvänd, inte jag. Dagens kvinnnor är bajs. De bör ignoreras helt.
Citera
2024-12-03, 19:18
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ja. Eftersom de som är farliga tenderar att vara sådana som tar armen om man ger dem lillfingret, eller är mycket dåliga på att läsa signaler. Det vill säga är man vänlig och tillmötesgående riskerar man att de utnyttjar det till att försätta en i fara, och är man vänlig eller ens bara neutral så kan det tas som ett "ja tack jag vill gärna knulla med dig" av personer som inte kan läsa signaler, och dessa personer ger sig då inte utan blir efterhängsna. Lovar att aspie-stalkers kommer hänga efter den tjejen som ursprungligen besvarade deras kontaktförsök någorlunda vänligt och inte den som bet ifrån hårt direkt. Då får de vatten på sin galna fantasikvarn om att det finns ett ömsesidigt intresse där.

Vid din ålder kan du ju drömma våta drömmar om att det skulle hända. Män fantiserar inte om medelålders kärringar. Nej, det finns ingen anledning att vara otrevlig och behandla män som skit. Män glömmer inte oförätter och det slår nu tillbaka på samhällsnivå. Kvinnors narcissism och krav har nu nått sådana höjder att ni är totalt ointressanta, och det är inte värt besväret.
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2024-12-03 kl. 19:21.
Citera
2024-12-03, 19:24
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drink40s
Allt de här snacket om incels är precis samma strategi som vanligt från människor som inte kan argumentera

Ja, incelanklagelser inom datingdebatten är samma sak som rasist/nazist-ankalgelser inom invandringsdebatten. Det är ganska intressant ändå hur långt vissa är beredda att gå för att försvara kvinnors privilegier i "världens mest jämställda land". Som om deras liv berodde på det. Hyckleriet känner inga gränser.
Citera
2024-12-03, 19:29
Medlem
Lägg ner västländska kvinnor bara. Sluta slösa tid, det är ingen ide.

Svenska kvinnor mår idag sämre än någonsin i modern historia, ändå fortsätter de kämpa för sina vänsteråsikter och feminism.

Kvinnor är på mångt och mycket barn, rent mentalt. De vet inte sitt egna bästa.
Citera
2024-12-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Det är du som är verklighetsfrånvänd, inte jag. Dagens kvinnnor är bajs. De bör ignoreras helt.

Ok, fortsätt runka i din mammas källare eller gå och bli trans för allt du vill
Citera
2024-12-03, 20:25
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Manliga lärare? Kompisars pappor? Vilken planet bor du på?

Tellus.

Citat:
Du är ju totalt oseriös, och lever i en feministisk manshatarbubbla. Det går alldeles utmärkt att avvisa en normal invit utan att vara oförskämd. Eller att ha ett normalt samtal med en person av det motsatta könet utan att tro att det alltid handlar om att knulla. Är man oförskämd så ökar snarare risken för komplikationer om man träffar på fel person.

Jag hatar inte män.

Kvinnor kan absolut ha normala samtal med män utan att tro att det alltid handlar om att knulla i mycket större utsträckning än män.

Citat:
Hur menar du att seriösa relationer och familjer ska kunna skapas om en normal man inte kan öppna upp en normal konservsation med en kvinna? Feminismen har verkligen förstört kvinnor. Män har tid på sig. Kvinnor kan sitta och ruttna ensamma efter att Chad förbrukat dem. Kvinnor åldras som mjölk och män som vin.

Kvinnor och män har normala konversationer hela tiden. Jag syftade inte på män som respekterar kvinnor och bara går vidare efter ett "nej".

Nej de flesta män åldras inte som vin.

Manosfären har verkligen förstört/hjärntvättat killar/män.
Citera
2024-12-03, 20:26
Medlem
Citat:
Kvinnor har dessvärre inget att erbjuda utom fittan, och den används flitigt som ett förhandlingsverktyg. För några home makers är inte dagens kvinnor.

Fuck 'em!

Vad är det med ditt ständiga hyckleri? Det är så otroligt viktigt för dig att alla kvinnor ska vara trevliga. Men varför gäller inte detsamma dig? Är det inte behandla andra som du själv vill bli behandlad? Du reducerar kvinnor ned till sexuellt objekt, hur trevligt är det? Och sen om kvinnan bara är ett sexuellt objekt vad spelar det då för roll hur hon talar? När hennes syfte enbart är till för att sära på benen vem fan bryr sig om rösten, orden? Du säger emot dig själv om och om och om igen
Citera
2024-12-03, 21:50
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Vad är det med ditt ständiga hyckleri? Det är så otroligt viktigt för dig att alla kvinnor ska vara trevliga. Men varför gäller inte detsamma dig? Är det inte behandla andra som du själv vill bli behandlad? Du reducerar kvinnor ned till sexuellt objekt, hur trevligt är det? Och sen om kvinnan bara är ett sexuellt objekt vad spelar det då för roll hur hon talar? När hennes syfte enbart är till för att sära på benen vem fan bryr sig om rösten, orden? Du säger emot dig själv om och om och om igen

Du har fått allt om bakfoten, det är kvinnorna själva som genom sitt beteende reducerar sig till sexuella objekt. Det verkar vara det enda dagens kvinnor har att erbjuda. De ger dessutom bort det till slödder som inte bryr sig om dem, när de är yngre. Inte till schyssta killar som respekterar dem. Sedan klagar de på att de blir illa behandade. You can't make this shit up... Vem har sagt att jag inte beter mig anständigt i mina sociala kontakter? Jag är alltid trevlig mot de som är trevliga mot mig.
Citera
2024-12-03, 21:52
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Manosfären har verkligen förstört/hjärntvättat killar/män.

Tvärtom. Den har fått allt fler män att genomskåda samhällets kvinnomyter, och förstå att vår tilltänkta roll är att vara slavar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in