Citat:
Ursprungligen postat av
imnotyourdude
Ok, jag ska erkänna att jag inte var så påläst kring "pickme"-uttryckets härkomst och totala innebörd när jag skrev det.
Se där, då kanske du inte borde ha så hög svansföring?
Citat:
Vad jag var ute efter är att dessa tjejer du länkar till är tjejer som skiter fullständigt i ensamma konservativa traditionella bra män. Dessa kvinnor vill ha följare, pengar, fame, UPPMÄRKSAMHET, åtrå, etc etc.
Men det vill inte vänsterfeministerna på TikTok och slabborna på OnlyFans menar du?
Citat:
Dessa kvinnor livnär sig på osäkra unga killar, men de skiter fullständigt i män. Det är så ironiskt så därför undrar jag om du trollar? Du ser inte själv, blir du så grundlurad av dessa influensers att du seriöst går på varenda ord de har att säga? Trots att de är EXAKT det ni inte står för och allt det ni motsätter er?
Det spelar ingen roll om de tjänar pengar på det, de sprider ju narrativet.
Citat:
Jag kan lova dig att jag är mer traditionell och konservativ än du är, men nu har jag tröttnat på att diskutera med dig så detta är det sista jag skriver till dig
Jaså, du saknar alltså goda argument? Du är uppenbarligen en cuck-servative, inte en högerkonservativ.