Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 7
  • 8
2024-11-30, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
längesen man trippade. Godis på ingång iaf, får väl återkomma.

Börja med en fjärdedel, ta inte mer om du inte känner det funkar :P kan vara fördröjdt
Citera
2024-11-30, 18:43
Medlem
Tog två tredjedelar av en gummie för en timme sedan, känner ingenting 😴
Citera
2024-12-01, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrittMarie23
Tog två tredjedelar av en gummie för en timme sedan, känner ingenting 😴

Vilket märke?
Citera
2024-12-01, 19:27
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Börja med en fjärdedel, ta inte mer om du inte känner det funkar :P kan vara fördröjdt

Med tanke på att man inte vet vad man stoppar i sig är det en bra tanke men nej.

Kommer köra "25mg" direkt för vill inte minska chanserna att få en ordentlig tripp.

Är långt ifrån ny inom psykadelia, mest rädd att jag kommer bli besviken ändå inte billigt.
Citera
2024-12-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Jag odlar svamp hemma och ~3 gram ger en normal tripp. 8 mg muscimol låter otroligt lite i förhållande. "Golden Teacher - Cubensis"

1P-LSD cirkulerade på marknaden för ca: 5 år sedan innan den klassades. Kanske är någon sådan variant? Den var rätt potent, kom på lappar som syra. Något liknande asså, typ en droppe av något i smeten. Det är ju inte 1P-LSD, jag menar bara som exempel. Det är troligtvis lagligt. Asså det här är bara en tanke, jag har inte ens testat själv.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/1P-LSD

8 mg muscimol låter lite? Hur låter 8 mg LSD (8000 mcg), fortfarande lite?

8mg alkohol (etanol) eller 8mg carfentanil? Det förstnämnda kommer du inte ens märka, det andra är en letal dos.

Du kan inte jämföra dosmängden av två olika substanser då verkningsmekanism, upptagning etc ofta är helt väsensskilt, och därmed ger olika effekter i olika styrkor.
Citera
2024-12-02, 07:55
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbilden
8 mg muscimol låter lite? Hur låter 8 mg LSD (8000 mcg), fortfarande lite?

8mg alkohol (etanol) eller 8mg carfentanil? Det förstnämnda kommer du inte ens märka, det andra är en letal dos.

Du kan inte jämföra dosmängden av två olika substanser då verkningsmekanism, upptagning etc ofta är helt väsensskilt, och därmed ger olika effekter i olika styrkor.

Nu har jag testat muscimol klubbor och en shot som var rätt dyr. Jag svepte hela shotten och åt båda klubborna och kände absolut ingenting. För mig är det här bara trams.
Citera
2024-12-02, 14:55
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Nu har jag testat muscimol klubbor och en shot som var rätt dyr. Jag svepte hela shotten och åt båda klubborna och kände absolut ingenting. För mig är det här bara trams.

Ajdå. Har klubborna på G det här var inte bra nyheter.
Citera
2024-12-03, 02:56
Medlem
Citat:

Har personligen inte testat några klubbor eller shots. Men det som jag testat flertalet gånger och som funkat är Heros magic muschroom 2pc. Dessa säljs inte på lika många ställen som tidigare men går fortfarande att hitta. Mindre hallucinogent än lsd men två stycken färgar på bra, och liknar definitivt inte det man läst om muscimols effekter utan mer likt vanlig svamp.

Jag har någon gång testat det med kratom i kroppen men då funkar det mindre bra, kratom verkar ta bort majoriteten av de psykadeliska effekterna, kan vara bra att veta för en del kanske.
Citera
2024-12-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mino44
Har personligen inte testat några klubbor eller shots. Men det som jag testat flertalet gånger och som funkat är Heros magic muschroom 2pc. Dessa säljs inte på lika många ställen som tidigare men går fortfarande att hitta. Mindre hallucinogent än lsd men två stycken färgar på bra, och liknar definitivt inte det man läst om muscimols effekter utan mer likt vanlig svamp.

Jag har någon gång testat det med kratom i kroppen men då funkar det mindre bra, kratom verkar ta bort majoriteten av de psykadeliska effekterna, kan vara bra att veta för en del kanske.

Yep, provade klubborna och en brownie, ingen effect (från cannash*ck), enda produkten jag upplevt funkat är de du nämner.
Citera
2024-12-04, 00:47
Medlem
ruttenfimps avatar
Det var mig ett par jävla dyra klubbor..
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in