Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2024-11-05, 11:19
Medlem
DeletedUsers avatar
Tidigare var jag mycket skeptisk till dessa produkter som säljs online men beställde hem lite bara för att prova. ( helt lagliga att köpa)
Tog en godis igår, smaken var precis som vanlig choklad ev en lite mindre sockrig variant. Och den var inte större än någon ynka centimeter i form av en gullig svamp.
Men fy fan vad det slog till!!!

Varje godis innehöll 8 mg muscimol och det var två i varje förpackning . En mild dos beräknas ligga på 5-10 mg.
Av detta förväntade jag mig att effekterna skulle vara milda men icke.

Min tidsuppfattning slogs ut totalt och hela tillvaron och livet kändes som en enda dröm. Jag trodde slutet var här och att jag fridfullt låg inför döden. En upplevelse av ego upplösning och att den verkliga världen bara är illusorisk. Det var 100% jätteläskigt och 100% underbart på samma gång.

Inga kräkningar, illamående, yrsel eller hallucinationer eller andra negativa effekter alls. Förutom då att de starka effekterna var chockerande.

Detta fick en mycket positiv effekt på mitt liv och nu i efterhand är jag glad att jag åt en chokladsvamp och inte två
Priset är ganska högt för godiset men det är överkomligt och verkligen värt det för att få uppleva effekterna några gånger.
Min egna plan är ju att först bli van med den milda doseringen för att sedan öka till medelmåttig dos och till sist hög dosering innan jag är nöjd.
Det är givetvis ett tips att prova detta godiset för det är potent indeed.

Någon som har erfarenhet/ planer på att prova?
Citera
2024-11-05, 12:15
Medlem
HBTKuks avatar
Ja, det är bra drag i dem. Skänkte bort min svamp till en farbror jag känner. Han fnittrade hela kvällen.
Citera
2024-11-05, 19:31
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Ja, det är bra drag i dem. Skänkte bort min svamp till en farbror jag känner. Han fnittrade hela kvällen.

Det borde stå en varningstext på förpackningen, att man ska dosera försiktigt
Citera
2024-11-05, 20:54
Avstängd
Jag har inte testat dessa men tror inte det är muscimol. Det är nog någon forskningskemikalie
Citera
2024-11-05, 23:17
Medlem
Jag har också testat dessa, samma version som du provade, dock var jag på 6g kratom och antidepressiva så det blev en mindre intensiv tripp, men det är definitivt en psykadelisk forskningskemikalie i dessa, skulle tipsa om att köpa upp dig på så mycket du kan innan dom blir borttagna.
Citera
2024-11-06, 09:14
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Inte Muskimol du har fått i dig.
Citera
2024-11-06, 10:02
Medlem
thecatfisters avatar
Det är 101% en rc I dessa, typ 4-aco-dmt eller variant
Citera
2024-11-08, 14:26
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Inte Muskimol du har fått i dig.

Va?
Vad är det jag fått i mig då?
Citera
2024-11-08, 15:53
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Va?
Vad är det jag fått i mig då?

(FB) Stora tråden om Muskimol - En guide för hur du använder torkad Röd Flugsvamp.

Ingen aning, men det florerar mycket utblandningar och fejk-produkter som säljs internationellt.
Det har varit dödsfall i USA när man blandat vissa substanser och sålt det som fejk muskimol.

https://www.cdc.gov/environmental-he...cts/index.html
https://www.fda.gov/food/outbreaks-f...mies-june-2024

Det florerar dessutom mycket säljare som startar låtsaskonton på Flashback för att marknadsföra det under diverse tripp-rapporter. Tittar man på vissa av deras produkter på hemsidan så blandar de dessutom det med cannabinoider, står bl.a. "under 0.2%" THC. Grovt oseriöst.

Olyckligtvis kommer det bli förbjudet här i Europa
https://english.elpais.com/health/20...-on-alert.html

Jag vet en enda seriös firma som fått GRAS status för sin Muskimol-produkt och det är Psyched Wellness, men den är dyr då den är kvalitétstestad.

Nä, det enda sättet att uppleva Muskimol på är att plocka Röd Flugsvamp alternativt Regalis/Pantherina och tillaga den själv (alternativt köpa korrekt torkad). Pantherina är nog det allra mest praktiskt då den innehåller negligerbara mängder muskarin som ger jobbiga kolinergiska biverkningar.
Citera
2024-11-08, 18:40
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
(FB) Stora tråden om Muskimol - En guide för hur du använder torkad Röd Flugsvamp.

Ingen aning, men det florerar mycket utblandningar och fejk-produkter som säljs internationellt.
Det har varit dödsfall i USA när man blandat vissa substanser och sålt det som fejk muskimol.

https://www.cdc.gov/environmental-he...cts/index.html
https://www.fda.gov/food/outbreaks-f...mies-june-2024

Det florerar dessutom mycket säljare som startar låtsaskonton på Flashback för att marknadsföra det under diverse tripp-rapporter. Tittar man på vissa av deras produkter på hemsidan så blandar de dessutom det med cannabinoider, står bl.a. "under 0.2%" THC. Grovt oseriöst.

Olyckligtvis kommer det bli förbjudet här i Europa
https://english.elpais.com/health/20...-on-alert.html

Jag vet en enda seriös firma som fått GRAS status för sin Muskimol-produkt och det är Psyched Wellness, men den är dyr då den är kvalitétstestad.

Nä, det enda sättet att uppleva Muskimol på är att plocka Röd Flugsvamp alternativt Regalis/Pantherina och tillaga den själv (alternativt köpa korrekt torkad). Pantherina är nog det allra mest praktiskt då den innehåller negligerbara mängder muskarin som ger jobbiga kolinergiska biverkningar.

Men det är väl att man har framställt muscimol på syntetiskt vis kanske. De är iallfall ofarligt att beställa produkterna från etablerade svenska företag, det värsta som kan hända är att du ogillar ruset.
Dessa magic muschrooms får 10/10 av mig.
Cannabisgodiset får 5/10. Det fungerade men slutade med att jag spydde en liter i min handväska.
Men kanske hade varit goare med en lägre dos.
Citera
2024-11-08, 19:16
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Men det är väl att man har framställt muscimol på syntetiskt vis kanske. De är iallfall ofarligt att beställa produkterna från etablerade svenska företag, det värsta som kan hända är att du ogillar ruset.
Dessa magic muschrooms får 10/10 av mig.
Cannabisgodiset får 5/10. Det fungerade men slutade med att jag spydde en liter i min handväska.
Men kanske hade varit goare med en lägre dos.

Det finns ingen erkänd syntesväg för att tillverka muskimol, billigt, i stora skalor.
Citera
2024-11-08, 22:40
Avstängd
servicedeskgirls avatar
Har käkat tre godisar nu, OMG. JAG SER FÄRGER

eller såg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto