Citat:
Ursprungligen postat av
kapsylen1
Du har tydligen bott under en sten de senaste ren om dessa saker inte sger dig ngot? Serier/ filmer brukar inte bli bra nr de som r med mest r intresserade av sina egna agendor.
Finns mngder av olika exempel p detta den senaste tiden. Youtubern: the critical drinker tar upp mycket om just detta.
vet inte riktigt vad min microkuk har med detta att gra?
Allmnt trtt p wt-negativismen p detta underforum bara. Den r lika mycket trend som ngonsin woke varit. Trtt p trttsamt trendriktiga mnniskor som fljer idioter som the critical drinker. Man undrar vad fan det ger er att vara s jvla miserabla.
Bara uttalandet att detta skulle vara en film i vilken alla kvinnor r gudar och alla mn r vrdelsa (kvinnor r fr det frsta gudinnor), vad baserar du denna idioti p? Tittar man p trailern ser man inget sdant.
Du r dessutom fga frvnande s jvla fantasils och dum i huvudet att du kommenterar ett begrepp som du uppenbarligen inte knde till existerade utan att googla det frst.
Small dick energy = att helt utan originalitet upprepa negativism och frstra fr mnniskor som frsker vara optimistiska (som jag). Dvs motsatsen till storkukslugn. (Min definition i denna kontext.)
Ryck upp dig och agera/skriv som en man.