2024-12-11, 15:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 29525
Jag umgås inte med pundare. Pundare är det absolut mest förkastliga och värsta jag vet. Pundarjäveln befinner sig i min lägenhet genom hot och fysiskt våld och han vägrar lämna lägenheten. Jag vill inte ha någon jävla pundare i närheten av mig. Jag förkastar pundare. Han har desstutom stulit en stor summa pengar av mig.
Hur kom han in i lägenheten? Strunt samma, ring polisen, uppge vad du säger i tråden.
2024-12-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hur kom han in i lägenheten? Strunt samma, ring polisen, uppge vad du säger i tråden.

Jag får göra det. Jag väntar lite och ser om han sticker frivilligt eller inte. Pundaren säger att han inte tänker lämna min lägenhet om jag inte ger honom pengar.
2024-12-11, 15:47
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Blir väl en husis då och det är väl orsaken och anledningen varför TS inte vill ringa dom. Gissar vilt nu..
2024-12-11, 15:48
Medlem
Pundaren har sagt att han kommer att hitta på lögner om mig och sprida det till andra människor! Han hotar mig hela tiden och pressar mig på pengar!
2024-12-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Har han stulit nåt av dig, pengar t.ex.?

Han har stulit väldigt mycket pengar av mig och mycket annat!
2024-12-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Blir väl en husis då och det är väl orsaken och anledningen varför TS inte vill ringa dom. Gissar vilt nu..

Och varför skulle det bli det din korkade fan? Jag har inget att dölja. Jag har skrivit att jag kommer att ringa polisen om han inte försvinner.
2024-12-11, 15:52
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Pundaren har sagt att han kommer att hitta på lögner om mig och sprida det till andra människor! Han hotar mig hela tiden och pressar mig på pengar!
Vem bryr sig om vad en pundare säger? Låt honom! Herregud.
2024-12-11, 15:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Din dumme fan, det är ju han som misshandalae mig. Jag är en kvinna dessutom! Han är en hemlös pundare och kvinnomisshanadlare! Gillar du att försvåra sådana bottenskrap?
Berättade aldrig din mamma för dig att man inte ska bjuda hem hemlösa luffare?
2024-12-11, 15:57
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Och varför skulle det bli det din korkade fan? Jag har inget att dölja. Jag har skrivit att jag kommer att ringa polisen om han inte försvinner.
Hahahaha 🤣

Med all respekt TS, så är det DU som vill få ut ett bottenskrap till missbrukare (igen) som du har släppt in (igen). Hade du velat fått ut han med hjälp av polis så hade du inte gjort ännu en tråd angående detta bottenskrap som du vill få ut och ringt dom. Men istället efterfrågar du hjälp på flashback. Så är det någon som är dum här så är det du 😉

Eller har du glömt tagit din antipsykotiska medicin? 🤔
2024-12-11, 15:57
Medlem
PeterForsmans avatar
Citat:

Kan du filma honom och gå live på Tiktok?
2024-12-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Berättade aldrig din mamma för dig att man inte ska bjuda hem hemlösa luffare?

Jag bjöd aldrig in pundaren. Jag vill bara bli av med pundarjäveln meN han har terroriserat mig, och vägrat lämna mig ifred, under mycket lång tid. Det har varit helt omöjligt att göra sig av med honom. Han har varit hemlös under hela sitt vuxna liv. Ett jävla bottenskrap till människa med andra ord.
2024-12-11, 16:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag bjöd aldrig in pundaren. Jag vill bara bli av med pundarjäveln meN han har terroriserat mig, och vägrat lämna mig ifred, under mycket lång tid. Det har varit helt omöjligt att göra sig av med honom. Han har varit hemlös under hela sitt vuxna liv. Ett jävla bottenskrap till människa med andra ord.
Du har ju rätt att använda våld för att freda ditt hem, är du inte av den kalibern får du ringa en vän som kan såna saker.

Eller så ringer du bara polisen som någon nämnde, göm knarket först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in