• 3
  • 4
2024-12-11, 16:06
Medlem
HBTKuks avatar
Varför bjuder du in en tjuvaktig pundare? Om du inte bjudit in honom - hur kom han in? Ring polisen, vad ska vi göra åt saken?

Skyll dig själv, låt det bli en dyrköpt läxa.
2024-12-11, 16:10
Dra en kniv genom benet på honom och släpa ut han. Det hade jag gjort.
2024-12-11, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du har ju rätt att använda våld för att freda ditt hem, är du inte av den kalibern får du ringa en vän som kan såna saker.

Eller så ringer du bara polisen som någon nämnde, göm knarket först.

Jag har inget jävla knark ditt jävla troll! Och jag har aldrig haft det heller!
2024-12-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Varför bjuder du in en tjuvaktig pundare? Om du inte bjudit in honom - hur kom han in? Ring polisen, vad ska vi göra åt saken?

Skyll dig själv, låt det bli en dyrköpt läxa.

Det har redan blivit en dyrköpt läxa eftersom han stulit mycket pengar av mig och även mycket annat. Jag vill bara få ut den här jävla pundaren från min lägenhet. Även om jag får ut honom från lägenheten så kommer han att trakassera mig.
2024-12-11, 16:15
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 29525
Det har redan blivit en dyrköpt läxa eftersom han stulit mycket pengar av mig och även mycket annat. Jag vill bara få ut den här jävla pundaren från min lägenhet. Även om jag får ut honom från lägenheten så kommer han att trakassera mig.
Du verkar missat att svara på frågan. Har du ett skynke som dörr eller hur kom han in?

Handlar det om inbrott så ringer du bängen.
2024-12-11, 16:27
Moderator
Amirons avatar
Och där stänger vi den här tråden, då TS redan har fått bra svar på hur man skall göra för att få ut obehöriga ur bostaden, men TS fortsätter att tjafsa ändå.

//Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in