2024-12-12, 11:04
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Du ger dig alltså inte? Trots telefonintervjuen? Eller har du passande nog valt bort att lyssna på den?

Men vad hon vet och inte vet är ju inget cola-patte och hans tant känner till vid konfrontationen. Därför är det faktiskt helt ointressant vad hon vet och inte vet. Det handlar om vad cola-patte vet.

Därför blir det extremt oseriöst hur de arbetar. Eller menar du att det finns någon slags telefonintervju med paret som de backar upp sitt agerade på vid konfrontationen?

Som sagt, ni är fan inte smarta i den här tråden.
Citera
2024-12-12, 11:08
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Haha vad folk försöker här alltså. Vad peddokämpar försöker vrida detta till att kvinnan är oskyldig.

- Peddogubben väljer att bjuda in barnet till middagen med kvinnan
- Kvinnan vet att det är ett barn genom att direkt svara "det är ett test" när dumpen kommer
- Kvinnan ifrågasätter inte när Dumpen kommer
- Telefonsamtalet visar att hon att hon är helt med på notorna

Det fullkomligt skriker medskyldig om kvinnan

Vi vet inte vad han har sagt till kvinnan bakom stängda dörrar.
Svaret "det var ett test" kan ju betyda att hon ville testa att träffa en främmande tjej.
"Hon ifrågasätter inte dumpen". Hon kanske helt enkelt inte ville säga något då hon inte vet vad mannen har kokat ihop.
"Telefonsamtalet?" Var finns detta? Jag har endast besökt dumpen.
Som sagt, jag säger inte att hon är oskyldig men man vet ju aldrig..
Citera
2024-12-12, 11:08
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Bra poäng, hon kanske inte visste hur gammal tjejen som dom skulle möta upp var . Det vet vi ju bara med all säkerhet att han visste. Sorgligt om kvinnan bara vill möta upp någon random tjej och nu blir anklagad för pedofili. Vi får låta tiden utvisa om båda är pedofiler

För min del handlar det inte om vad hon visste eller inte. Det jag kritiserar är hur extremt oseriöst cola-patte och hans tant arbetar.

Mannen har visat att han vet så det är inget snack om. Men de har inte kunnat visa något som gör att det är motiverat att genomföra konfrontationen som de gjorde mot den kvinnan.

Sen kan väl hon vara den som styr alltihop, men det vet de inte om. Eller har Dumpen något material som vi inte fått ta del av som visar att hon visste. Då måste de publicera det för annars är det, som sagt extremt oseriöst.
Citera
2024-12-12, 11:13
Medlem
Nån som vet nåt nytt om 529.
Citera
2024-12-12, 11:13
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Enligt inlägg i Facebookgruppen ”Säg vad du vill, Åland” har mannen i gäddparet från Åland suttit i fängelse tidigare ”för något liknande”.
Skulle vara väldigt konstigt ifall det stämmer med tanke på att mannen hade tjänsten som säkerhetsansvarig.
Citera
2024-12-12, 11:17
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Vi vet inte vad han har sagt till kvinnan bakom stängda dörrar.
Svaret "det var ett test" kan ju betyda att hon ville testa att träffa en främmande tjej.
"Hon ifrågasätter inte dumpen". Hon kanske helt enkelt inte ville säga något då hon inte vet vad mannen har kokat ihop.
"Telefonsamtalet?" Var finns detta? Jag har endast besökt dumpen.
Som sagt, jag säger inte att hon är oskyldig men man vet ju aldrig..

Frågar du efter telefonsamtalet? Va faan, läser ni inte tråden? Länk till telefonsamtalet är postat ett flertal ggr. det senaste dygnet i denna tråd.
Citera
2024-12-12, 11:27
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
Frågar du efter telefonsamtalet? Va faan, läser ni inte tråden? Länk till telefonsamtalet är postat ett flertal ggr. det senaste dygnet i denna tråd.
Ok ,jag får scrolla
Citera
2024-12-12, 11:32
Medlem
Graevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
För min del handlar det inte om vad hon visste eller inte. Det jag kritiserar är hur extremt oseriöst cola-patte och hans tant arbetar.

Mannen har visat att han vet så det är inget snack om. Men de har inte kunnat visa något som gör att det är motiverat att genomföra konfrontationen som de gjorde mot den kvinnan.

Sen kan väl hon vara den som styr alltihop, men det vet de inte om. Eller har Dumpen något material som vi inte fått ta del av som visar att hon visste. Då måste de publicera det för annars är det, som sagt extremt oseriöst.

Diskussioner om Dumpens tillvägagångssätt sker i den andra tråden, här diskuteras bara gäddorna.
Citera
2024-12-12, 11:48
Medlem
Om flickvännen inte varit med på noterna så borde hon ha vänt sig mot sin kille och direkt visat en reaktion där hon bl.a. ifrågasatt Varför dumpen är där. Man kan nog utgå från att hon visste att det var en minderårig tjej då de även skulle äta ihop i restaurangen.

Killen skulle nog inte ta sin flickvän ända från Åland för att utsätta henne för en såpass stor chock där hon kunde bli så förbannad att hon både anmälde honom samt lämnade honom på plats.

Hon sa ju även att det var ett "test". Det betyder att hon visste flickans ålder även om man nu förstår att det inte var avsett som ett test.
Citera
2024-12-12, 11:49
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det belägger väl inte att hon visste hur gammal tjejen var förstår du väl? Fan ni är inte smarta i den här tråden alltså. Herre jösses.

Hur dumdryg kan man vara. Varför skulle han ta med henne om hon inte visste och var ok med att det gällde ett barn?

Kan du ge en enda alternativ teori förutom att han hade tänkt presentera ett barn och pitcha ett pedofilknull till sin ovetande partner inne på en fullsatt restaurang?
Senast redigerad av BavarianBeetle 2024-12-12 kl. 11:59.
Citera
2024-12-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.

Länken funkar inte för mig längre
Citera
2024-12-12, 11:54
Medlem
Graevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Hur dumdryg kan man vara. Varför skulle han ta med henne om hon inte visste och var ok med att det gällde ett barn?

Fatta om man är swingers och mannen bestämmer en träff med en 13-åring och de tre möts på restaurangen och han tänker "min fru kommer inte misstänka nåt" och de går till hotellet och har gruppsex UTAN att frun en enda gång funderar över barnets ålder och UTAN att frun riskerar att ställa till med en publik scen där hon lämnar mannen för att han kommit dragandes med ett 13-årigt barn. Logiken hos trådens pedofilförsvarare är fantastisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in