Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-12, 21:40
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
På Oldsmobile gäddans dödsannons försöker hans stackars anhöriga styra det år att han dog av cancer, ungefär som dom gjorde på 80 talet när någon ung dog av AIDS
Skriv numret på gäddan är du gullig så slipper man spendera 20 minuter på att leta upp den själv.
Citera
2024-12-12, 21:59
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Okej vi fattar, du har testat och misslyckats.

Nej, det skulle aldrig falla mig in. Fick min beskärda del av kyssar back in the day.

Vad skulle de få ut av en hoprasad gubbstrutt?

Däremot kan man reagera på det.

Ibland blir man tillfrågad om man vill köpa ut. Brukar rekommendera dem att köpa nyttigare produkter.

Ja, en del har antagligen ett s.k. "vuxet omdöme".

Vilket gäddan saknar.
Citera
2024-12-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nu gäller det att sälja lösnummer! Eller ja, spontanprenumerationer...

Jag kan berätta för dig vad de tänkte göra. Flickan hade förmodligen sett ut som shawarma (eller gyros om du så vill) när de var färdiga med henne. Den där kvinnan är god för en bestialisk våldtäkt. Många verktyg hade kommit till användning.

Länken till den där "nya åland" går till en ledartext, inte en redaktionell text. Notera även att skribenten heter Hankuk i efternamn 😁🫣
Citera
2024-12-12, 22:28
Medlem
Paret från Åland har nu stuckit från ön.
Mannen fick sparken direkt från sitt jobb. Kvinnan är fortfarande anställd.
Citera
2024-12-12, 22:49
Medlem
StigEngstroms avatar
Vad jag tycker är särskilt oroväckande med det åländska paret är vittnesmålet härifrån tråden där en flashbackare beskrev att han satt på samma resturang med sin fru och faktiskt pratade om deras udda beteende då dom inte kommunicerade och mannen bara glodde i mobilen.
Jag är rädd för vad dom faktiskt hade planerat att göra med tjejen på hotellrummet...
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-12-12 kl. 23:02.
Citera
2024-12-12, 23:05
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Paret från Åland har nu stuckit från ön.
Mannen fick sparken direkt från sitt jobb. Kvinnan är fortfarande anställd.
Sparka någon från HR kanske är omöjligt, det är ju dom som står för sparkandet.
Citera
2024-12-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Ännu en tråkmåns till gädda #536

Hur har vi det i övrigt? Någon som vet om det dykt upp några nya döingar på sista tiden? Vi har väl inte haft någon att skåla för sedan Oldsmobilegäddan?

Krambjörnen #504 har det skålats för lite!
Citera
2024-12-12, 23:22
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
52-årig, 53?, gift man som hade tänkt sig att ha analsex med en 13-åring.
Är du förvånad trots 536 gäddor senare?
Citera
2024-12-12, 23:26
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Årets jultomte kommer här :

https://dumpen.se/2024/09/27/naughty...helsingborg-l/
Vad i helvete detta hade jag missat😂😂😂
Citera
2024-12-12, 23:27
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Va?!

1 dag som gädda = fångad på Dumpen.

Måste vara tidernas nybörjarotur, om man nu kan tala om en sådan i de här sammanhangen.

Tänk om man fick ändra 1 dag i sitt liv ...
Kan vara så att han hade flera konton och att just detta kontot blev haffat när han precis hade gjort det.
Citera
2024-12-12, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Nä, i.o.f.s inte. Skulle man mött honom så kanske man i förstone inte skulle tro att analsex med en 13-åring skulle vara en del av hans fantasier men inget förvånar en längre.
Citera
2024-12-13, 00:23
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Tråkig ja. I en sådan liten stad vet ett par hundra om saken redan just nu. Särskilt med den röda tomtefärgade bilen, det lär vara många som känner igen den och kan relatera till personen.

Något som slår mig är det blir inget slut, det verkar vara högtryck på gäddorna, dom hugger hejvilt. Jag är också förvånad över att ca 2% av gäddorna väljer att kasta in handduken för gott. Personligen hade jag nog ägt saken och gått vidare, folk glömmer efter några år, tror jag. Troligen ligger det mycket mera bakom som gör att dom kastar in handduken i skåpet.

Något som slagit mig är att personligheten på dom som gjort så, är ganska lika. Det är en udda excentriker, dvs person som utåt sett har dåliga sociala skills och verkar vara ensamma. Konstiga kläder, konstigt skägg, märklig utstrålning. Den här 536 skulle enligt mig kunna vara vilken hantverkare som helst i beteende och utseende. Jag gissar han jobbar med just hantverk pga hans skåpbil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in