Tycker synd om Tims barn o mamman till barnen. Kommer inte va lätt för henne att gå runt i Sävsjö för folk kommer snacka och dom kommer titta.
Ne usch! Slår vad om att hon kommer ta barnen o flytta.
Hon har börjat visa sig ute igen sedan några veckor. Hon har sin stora familj i Sävsjö, så hon kommer stanna
Hoppas ni kan öppna länken jag delade lite högre upp i tråden.
Jag tror dom får 8 år , med tanke på att grov v.. ligger mellan 5-10 år men sen kommer de oaktsamma in som ger högst 4 år.. så närmst 8-10 år tror jag.. förhoppningsvis om dom gör någon form av rättvisa att dömma ifrån både grov v.. och oaktsamhet.. sen skadestånd såklart
Hoppas ni kan öppna länken jag delade lite högre upp i tråden.
Jag tror dom får 8 år , med tanke på att grov v.. ligger mellan 5-10 år men sen kommer de oaktsamma in som ger högst 4 år.. så närmst 8-10 år tror jag.. förhoppningsvis om dom gör någon form av rättvisa att dömma ifrån både grov v.. och oaktsamhet.. sen skadestånd såklart
Det stod också längst ner att G eventuellt ska åtalas för ett brott till. Det blir man ju också nyfiken på.
Tack! Det kommer väl ett FUP också? Det var det som skulle maskas?
Ja jag bad om stämningsansökan samt fup, men fick enbart de här o några andra saker på G. Så jag antar att fup kommer senare , då de finns en hel del o maska
Tack snälla, ja jag försöker alltid ha så mycket belägg som möjligt oftast innan jag lägger mig i något, och här har jag varit 90% säker hela tiden på deras handlingar. återkommer så fort jag får nys om fup
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!