Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-13, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Måste säga att jag är förvånad över att #352 inte har checkat ut med tanke på att att han står i damunderkläder och kör upp en dildo i arslet. Den Cvn vill man ju gärna ha.

Herre Gud Min Skapare, finns det sån´t också. Jag ska nog göra ngt. annat i kväll än att kolla på det evenemanget.
Citera
2024-12-13, 10:09
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graev
[b]
Andra saxade nyheter från Gräv:
#151 Skomakargäddan har flyttat till Målilla
#342 Polisens IT-tekniker har flyttat hem till föräldrarna i Åtvidaberg
Femfinger-Tobbe (ej numrerad) bor numera i Gnarp
#431 Johan Ensam har bytt lyxlivet i Helsingborg till en lägenhet i Östersund

Är han redan ute, fick han inte finkan för barnporr eller är straffen så låga att han är ute redan?
Citera
2024-12-13, 10:15
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Eller så läser ni loggen som är publicerad så har ni svaret på frågan varför endast 1 dag på Kik

Du litar alltså på gäddan?
Citera
2024-12-13, 10:57
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Du litar alltså på gäddan?

Inte en sekund, men det finns en logisk förklaring till varför endast 1 dag på Kik, han säger ju själv att han skall ta bort och lägga till konton pga bland annat frugan

https://dumpen.se/wp-content/uploads...5_Blue-Kik.jpg

Senast redigerad av ElementarSturgeon 2024-12-13 kl. 10:59.
Citera
2024-12-13, 12:07
Medlem
Kladd-Runes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Länk finns t ex i inlägg 44940.

Värd att lyssna på!
Stämmer ju inte...
Citera
2024-12-13, 12:40
Medlem
MyJustices avatar
Nu försvann Hongäddan från Harrys el hemsida .
Om hon har slutat eller företaget bara har tagit bort namnet är oklart för mig ..

#534/535
Citera
2024-12-13, 12:47
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
En dag på Kik. Han trodde nog han hade upptäckt ett hemligt paradis med jäntor som stod på rad i väntan på gubbkuk att slakta mödomen på. Lite visste han att där inte finns en enda kvinna under 50 bast eller 150 kg.
Det är väl bara gäddor och fiskare på Kik. Vet man inte det så är det såklart lätt att råka ut för en dumpenolycka.
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Måste säga att jag är förvånad över att #352 inte har checkat ut med tanke på att att han står i damunderkläder och kör upp en dildo i arslet. Den Cvn vill man ju gärna ha.

Värre än att han, som S*ra N*lsson säger, penetrerar sig själv med anala dildos, är väl att han är chauffeur till en jävla mopedbil. Så vitt jag vet används sådana främst av sextonåriga flickor från välbärgade villaområden. Men här har vi alltså en fullvuxen man som tar sig fram i mopedbil. Det är ta mig fan värre än Picantogäddan.

Norberg Gislaved #352 #517
Citera
2024-12-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Problemet är att hon inte har skrivit en bokstav i chatten vad vi kan tro. Det är enbart mannen och vad han säger till flickan och vad som är sant kan vara två helt olika saker. Givetvis kan det stämma men det kan inte cola-patte veta om. Därför blir det extremt oseriöst när de går på kvinnan publikt som de gör.

Nu har jag pekat på detta 1000 gånger här i tråden. Hur man än vrider och vänder på det så hade de inte tillräckligt på fötterna innan de gick på henne. Så enkelt är det.

Du har absolut ingen aning huruvida hon skrivit något eller inte i chatten! Hur vet du att han har skrivit det som står i chatten?

…du har ingen aning!
Citera
2024-12-13, 13:17
Medlem
Bra jobbat med den senaste. Trodde hen inte skulle gå att fånga!
Citera
2024-12-13, 13:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Herre Gud Min Skapare, finns det sån´t också. Jag ska nog göra ngt. annat i kväll än att kolla på det evenemanget.
Det är inget för äckelmagade. Vanligtvis brukar jag inte vara särskilt känslig och har ingen som helst sympati för gäddorna, men just den här idioten fick mej att tappa aptiten.
Citera
2024-12-13, 14:04
Medlem
Liten update kring #304, fortfarande bortplockade uppgifter på nätet, men vet att han flyttat hem till morsan i Norrland någonstans i någon liten ort där, en polare till mig pluggade med honom i Uppsala. Snacka om att kasta bort allt, majoriteten av de som fångas på dumpen är generellt väldigt missanpassade individer, man ser mestadels enstöringar med skev sexualitet som de levt ut online, narkomaner, ensamma sjukpensionärer som levt i ensamhet så länge att de totalt tappat verklighetsuppfattningen, finns inte på världskartan att en ung tjej/kille hade känt någon som helst attraktion till de tragiska selfies de skickar.

Men den här snubben hade verkligen alla förutsättningar för ett bra liv, välutbildad, jobb på en framstående konsultfirma med otroliga karriärmöjligheter, och ändå var han beredd att kasta bort allt för att potentiellt ha sex med en underårig tjej.
Citera
2024-12-13, 14:50
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
Du har absolut ingen aning huruvida hon skrivit något eller inte i chatten! Hur vet du att han har skrivit det som står i chatten?

…du har ingen aning!

Vad jag vet är helt irrelevant när de väljer att gå på kvinnan. Jag talar endast om vad cola-patte har möjlighet att känna till. I detta fallet så tyder allt vi får ta del av att kvinnan inte har deltagit i chatten med en enda stavelse men att mannen har skrivit hela chatten. Där en fin idé är att använda livekameran som exempel.

Därför var det inte motiverat att ens närma sig kvinnan med kameror i högsta hugg. Uthängningen sker i samma stund de riktar kameran mot någon. Vilket faktiskt bevisas i just den filmen då man hör en man reagera med hatiskt äckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in