Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Men jag måste väl få svara på varför jag anser det vara viktigt i just det här fallet mot just den här kvinnan? Eller menar du att man inte får diskutera själva konfrontationen ens? Då måste ju minst 80% av alla inlägg i den här tråden försvinna.
Det är specifikt den här kvinnan jag diskuterar och inget annat. Det hon råkar ut för. Det måste väl vara den här tråden jag ska göra det?
Ja det kan ju vara massvis med anledningar bla några som jag tidigare angivet. En där han kanske tänker att de inte talar om ålder. Det bekräftas i chatten att han tycker hon ser mycket äldre ut. Kanske hon ser ut att vara runt 18 år. Hans tanke skulle då kanske vara att de träffas och synkar och när de mycket senare (kanske) blir klart hur gammal hon är så skulle tanten ha överseende med det.
Så enkelt kan det vara. Men varför han skulle göra det ena eller det andra är ju skitsamma. Det är från hennes utgångspunkt jag skriver i förhållande vad cola-patte kan ha känt till.
Nu gjorde jag något jag inte gjort på flera år, jag läste faktiskt genom hela chatten i det här fallet.
Där framgår det att kvinnan först var skeptisk till mötet mtp hennes (påhittade barnets) ålder först. Men sedan gick med på det och var väl införstådd med vad mötet innebar. Videon bekräftar också det scenariot.
Av vad som skrevs i chatten rent allmänt var att kvinnan var mer intresserad än honom på att träffa en tjej (han gav aldrig en specifik ålder) för en trekant, möjligt att hennes initiala idé var en några år äldre tjej än ''henne.''
Men enligt chatten visste kvinnan om hennes ålder och gick med på mötet i vilket fall.