Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-13, 00:31
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Ännu en tråkmåns till gädda #536

Hur har vi det i övrigt? Någon som vet om det dykt upp några nya döingar på sista tiden? Vi har väl inte haft någon att skåla för sedan Oldsmobilegäddan?

Pedofil nummer 503 är alltjämt vid liv och inte omöjligt på jakt efter 10-talsfitta. Pedofil nummer 504 är däremot kremerad sedan en tid tillbaka. När vi pratar om, eller skålar för, eller gör oss lustiga på bekostnad av, knalldöda pedofiler är det önskvärt att vi använder oss av rätt pedofilnummer. Allt för att inte "blanda ihop korten", som en legendarisk pedofil en gång lär ha uttryckt sig.
Citera
2024-12-13, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Pedofil nummer 503 är alltjämt vid liv och inte omöjligt på jakt efter 10-talsfitta. Pedofil nummer 504 är däremot kremerad sedan en tid tillbaka. När vi pratar om, eller skålar för, eller gör oss lustiga på bekostnad av, knalldöda pedofiler är det önskvärt att vi använder oss av rätt pedofilnummer. Allt för att inte "blanda ihop korten", som en legendarisk pedofil en gång lär ha uttryckt sig.

Legendarens video är tyvärr borttagen nu
Citera
2024-12-13, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Sonen hittade sin pappa hängd.

Är deg en tidningsartikel? Kan du länka isåfall?
Citera
2024-12-13, 01:09
Medlem
Har inte läst hela loggarna av gäddparet #534 och #535, vad har dem skrivit om barnporr? Eller har dem skickat sånt till fiskaren?

Och om någon kan länka en tidningsartikel om det som inte är bakom en låst länk, alternativt citera här?
Senast redigerad av KatanaYabaiYomi 2024-12-13 kl. 01:37.
Citera
2024-12-13, 02:57
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men jag måste väl få svara på varför jag anser det vara viktigt i just det här fallet mot just den här kvinnan? Eller menar du att man inte får diskutera själva konfrontationen ens? Då måste ju minst 80% av alla inlägg i den här tråden försvinna.

Det är specifikt den här kvinnan jag diskuterar och inget annat. Det hon råkar ut för. Det måste väl vara den här tråden jag ska göra det?

Ja det kan ju vara massvis med anledningar bla några som jag tidigare angivet. En där han kanske tänker att de inte talar om ålder. Det bekräftas i chatten att han tycker hon ser mycket äldre ut. Kanske hon ser ut att vara runt 18 år. Hans tanke skulle då kanske vara att de träffas och synkar och när de mycket senare (kanske) blir klart hur gammal hon är så skulle tanten ha överseende med det.

Så enkelt kan det vara. Men varför han skulle göra det ena eller det andra är ju skitsamma. Det är från hennes utgångspunkt jag skriver i förhållande vad cola-patte kan ha känt till.
Nu gjorde jag något jag inte gjort på flera år, jag läste faktiskt genom hela chatten i det här fallet.

Där framgår det att kvinnan först var skeptisk till mötet mtp hennes (påhittade barnets) ålder först. Men sedan gick med på det och var väl införstådd med vad mötet innebar. Videon bekräftar också det scenariot.
Av vad som skrevs i chatten rent allmänt var att kvinnan var mer intresserad än honom på att träffa en tjej (han gav aldrig en specifik ålder) för en trekant, möjligt att hennes initiala idé var en några år äldre tjej än ''henne.''

Men enligt chatten visste kvinnan om hennes ålder och gick med på mötet i vilket fall.
Citera
2024-12-13, 03:04
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Nu gjorde jag något jag inte gjort på flera år, jag läste faktiskt genom hela chatten i det här fallet.

Där framgår det att kvinnan först var skeptisk till mötet mtp hennes (påhittade barnets) ålder först. Men sedan gick med på det och var väl införstådd med vad mötet innebar. Videon bekräftar också det scenariot.
Av vad som skrevs i chatten rent allmänt var att kvinnan var mer intresserad än honom på att träffa en tjej (han gav aldrig en specifik ålder) för en trekant, möjligt att hennes initiala idé var en några år äldre tjej än ''henne.''

Men enligt chatten visste kvinnan om hennes ålder och gick med på mötet i vilket fall.

Problemet är att hon inte har skrivit en bokstav i chatten vad vi kan tro. Det är enbart mannen och vad han säger till flickan och vad som är sant kan vara två helt olika saker. Givetvis kan det stämma men det kan inte cola-patte veta om. Därför blir det extremt oseriöst när de går på kvinnan publikt som de gör.

Nu har jag pekat på detta 1000 gånger här i tråden. Hur man än vrider och vänder på det så hade de inte tillräckligt på fötterna innan de gick på henne. Så enkelt är det.
Citera
2024-12-13, 03:24
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Nä, i.o.f.s inte. Skulle man mött honom så kanske man i förstone inte skulle tro att analsex med en 13-åring skulle vara en del av hans fantasier men inget förvånar en längre.

Jag tänkte skämtsamt att han tänkte väl använda skåpbilen som sängkammare, men när jag läser i chatten var det precis det han skrivit. FFS en 13-åring i en liten skåpbil så här i december månad. Det låg säkert en madrass längst bak i skåpbilen, inget förvånar mig heller.
Senast redigerad av Hegamon 2024-12-13 kl. 04:15.
Citera
2024-12-13, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tänkte skämtsamt att han tänkte väl använda skåpbilen som sängkammare, men när jag läser i chatten var det precis det han skrivit. FFS en 13-åring i en liten skåpbil så här i december månad. Det låg säkert en madrass längst bak i skåpbilen, inget förvånar mig heller.

Å tusan, jag läste inte chatten så noga men det första som slog mig när han körde iväg med skåpbilen var tanken på vad som fanns längst bak i bilen. På sitt sätt är det hela tragikomiskt i all bedrövelse. En vuxen karl kör omkring med en kn_llmadrass i skåpbilen redo för uppdrag. Gästmadrassen utsmugglad från huset när frun var på jobbet?

I bakgrunden finns det säkert ett avsiktligt spänningsmoment för honom hur tusan han ska få madrassen på plats igen? Kämpandes med spännband försöker han rulla ihop den och placera den på sin vanliga plats och det innan frun upptäcker att den har försvunnit. I skåpbilen kan den givetvis inte ligga. Det skulle väcka misstankar.

Mest troligt är det väl att det är en uppblåsbar gummimadrass som är lätt att stuva undan.
Senast redigerad av Konrad 2024-12-13 kl. 05:00.
Citera
2024-12-13, 04:58
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Paret från Åland har nu stuckit från ön.
Mannen fick sparken direkt från sitt jobb. Kvinnan är fortfarande anställd.
Sannolikt spontansemester/panikflykt i Thailand. Sånt har ju hänt förr. Det är länge sedan nu men minns ni paret som sysslade med vinimport? Mannen åkte dit på Dumpen och frun stod troget vid hans sida. De hade vingård i Sydafrika eller något sådant och drog fortare än kvickt dit redan dagarna efter uthängningen. Kvinnan hade också ett ganska stort instagramkonto där vinimporten marknadsfördes.

Hassan kan säkert dra sig till minnes om det exakta gäddnumret.
Citera
2024-12-13, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sannolikt spontansemester/panikflykt i Thailand. Sånt har ju hänt förr. Det är länge sedan nu men minns ni paret som sysslade med vinimport? Mannen åkte dit på Dumpen och frun stod troget vid hans sida. De hade vingård i Sydafrika eller något sådant och drog fortare än kvickt dit redan dagarna efter uthängningen. Kvinnan hade också ett ganska stort instagramkonto där vinimporten marknadsfördes.

Hassan kan säkert dra sig till minnes om det exakta gäddnumret.

Citera
2024-12-13, 05:04
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det var snabbt. Djupt imponerande.
Citera
2024-12-13, 06:31
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Tog 504:an livet av sig? Han verkade ju så jäkla kaxig när dom konfronterade honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in