Citat:
Ursprungligen postat av
Slulus
Hej Flashback!
Är en fin tjej som brukar få uppmärksamhet av killar, de brukar oftast vilja ta ut en på dejter, vara lite mer seriösare, och brukar inte fatta varför jag är singel men ändå har jag varit det nästan hela mitt liv?
Är det fel på mig ? Får oftast uppmärksamhet av många, är utländsk så valen är inte så stora då jag tyvärr inte dras till svenska killar pga ( snålhet, värderingar osv) och klickar inte heller med vissa utländska då det är för mycket kultur, religion osv , kan man inte bara vara nånstans mittemellan? De flesta dras ju till mig pga att jag har rätt utseende men även är inte lätt tjej att få och ändå känner jag inte att jag har träffat rätt.
Vill träffa rätt man att resa jorden runt med, bygga hus, få barn och leva lyckligt men det känns fan OMÖJLIGT.
Nja, lite fel på dig är det nog, men det är det å andra sidan på alla andra med, vilket åldersspann pratar vi om?
Ser att det är en hel del infekterade svar i tråden, blir tyvärr alltid så när man tar bort "svenskar" ur ekvationen, men en följdfråga på det, för för mig verkar just den sållningen lite udda, är det svenskar eller är det vita, själv dras jag inte till mörkhyade eller asiater (finns sjukt snygga sådana också) men jag kollar helt enkelt inte på dem i första hand, eller kollar, kollade, jag är gängad sedan 21 år tillbaka och har ett hum om hur och vad som krävs för att bibehålla en relation.