2024-12-13, 16:24
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Gillar inte svenskar, gillar inte invandrare. Är svår att få och vill hitta någon med en tjock plånbok som kan försörja dig.
Nämen, skriv exakt detta på en dejtingprofil, så borde det nog ändå bli något att sålla ifrån utifrån hur det brukar fungera, fastän de flesta ljuger som bara den.
Vore kul att veta hur det gick för TS, så här nästan 5 år senare.
Citera
2024-12-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
Vore kul att veta hur det gick för TS, så här nästan 5 år senare.

TS tillhör typisk den där tjejen som faller för någon charmig, vältränad man som uppfyller just alla de där otroliga kriterierna för att vara helt perfekt och oklanderlig, men som skarvar som bara den med vad han säger och är notoriskt otrogen bakom ryggen.
Citera
2024-12-22, 09:06
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Du säger det, men varför ser väst ut som det gör då!?

Singelmammor i drivor, män som får betala underhåll för att ni kvinnor vill klara er själva!?
Vi åker ut och ni har lagen i ryggen!?

Det är ju ni kvinnor som gjort att vi män inte ger in längre. Du får väl skälla på dem då, vi män låter oss inte luras längre ser du.

Ju snyggare en dam är, desto mer problem drar hon med sig.
En rationell man vill inte ha problem.
Jag som man ordnar ju för mig för att få så lite problem jag kan!

Ska jag bygga ett hus då som du sen ska köra ut mig ifrån!?

Den man som flyttar ihop med en dam vet. Hon slutar göra sig fin, för hon har ju fått sitt och behöver inte bry sig tror hon.

Hon börjar vilja ta över hemmet. Får hon inte det, ja då blir det skrik och grin. Slänga i dörrar och dra in släkten som agerar domare till hennes fördel.

Hon hårar ner hela badrummet, dammsuger inte. Hon ska ha mannen till att göra allt, sen glider hon runt i WT kläder och har lagt på sig 25kg...ser förjävlig ut. Rapar och fiser... Hon som var skitläcker en gång!?

Man måste vara helt galen att ge sig i kast med en kvinna... Helt galen...

Du kanske kan hitta någon beta runkpelle att lura dit. Här på Flashback verkar vara en samlingsplats för dem. Soyboy beta simps och incels.
Tror inte kvinnor som har separerat har samma bild av hur män är som dig . En man med sådana här bortförklaringar beter sig inte ett dugg rationellt. Hade han varit det hade han varit samarbetsvillig istället för att skita i allt och låta över det på sin tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in