2021-05-21, 19:14
Medlem
Rozenkvartss avatar
Skit i svaren från de bittra männen i tråden som säger vackra kvinnor har usel personlighet. De skulle troligtvis aldrig ha chans på en sån brud, därför käften går.

Ditt problem är att du är för kräsen alternativt inte blir kär så lätt. Alla blir ju inte det och någon kan se perfekt ut på papper men om man inte har personkemi spelar det ingen roll. Ingen är perfekt och man får stå ut med lite egenheter om man klickar på andra plan som att man har en riktigt bra personkemi och attraktion. Då löser det andra sig bara man vill. Du kommer inte vara singel för alltid, men sluta leta efter Mr Perfect, han finns inte, men han som är perfekt för dig finns.
Citera
2021-05-23, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Skit i svaren från de bittra männen i tråden som säger vackra kvinnor har usel personlighet. De skulle troligtvis aldrig ha chans på en sån brud, därför käften går.

Ditt problem är att du är för kräsen alternativt inte blir kär så lätt. Alla blir ju inte det och någon kan se perfekt ut på papper men om man inte har personkemi spelar det ingen roll. Ingen är perfekt och man får stå ut med lite egenheter om man klickar på andra plan som att man har en riktigt bra personkemi och attraktion. Då löser det andra sig bara man vill. Du kommer inte vara singel för alltid, men sluta leta efter Mr Perfect, han finns inte, men han som är perfekt för dig finns.

Bara för att en tjej är snygg betyder det inte per automatik att hon har en dålig personlighet, men man ser samma mönster hos alla snygga och välutbildade kvinnor dem är kräsna och har extremt höga krav på killar därför förblir dem singlar. Tjejer som inte är välutbildade och som ser normala ut är inte lika kräsna.
Citera
2021-05-23, 14:43
Medlem
moongoats avatar
Det kanske inte är lätt att vara ödmjuk, när man vet att man är bäst?
Citera
2021-05-24, 23:51
Medlem
Deprimerande du är som inte ens vill ge svenska män en chans. Något är det med dig som gör att utländskhärkomst-män inte nappar totalt.
EN del snygga och "lyckade" har ett probleme som dom inte själva ser. Nämligen att dom är mesar, som lyder och är konformister, oavsett hur "fina" värderingarna är. Detta gör att man tycker dom uppfattas som lite korkade, oavsett hur bra på högskoleprov eller intelligenstest dom presterat. Eller så är deras "tuffhet" och icke-konformism, stereotyp och därför också tråkig och tröttsam. Lite som Nyamko Sabuni eller någon annan invandrartjej som läst på handels eller juristprogrammet, typ. Enda gången dom är "tuffa" är när dom sparkar nedåt och slickar uppåt, dvs krypto-fascister.
Citera
2021-05-25, 00:04
Medlem
MrLevaLivets avatar
Alla svenskar är inte snåla, hur har du upplevt dem snåla? Delad nota på krogen, eller vad har du för exempel? Nog för att det är jämställt nu men jag upplever att många snubbar fortfarande gärna bjuder tjejer.

Låter skumt om du listat ut att dessa snubbar inte tänker lägga säg 70% av kontantinsatsen på framtida villan om de har välbetalda jobb och fett sparande.
Citera
2021-05-25, 00:56
Medlem
Nedomanskys avatar
TS,
Du är inte så fantastisk som du tror o kommer inte få leva det Hollywood-liv du drömmer om..
Citera
2021-05-25, 08:51
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slulus
Hej Flashback!

Är en fin tjej som brukar få uppmärksamhet av killar, de brukar oftast vilja ta ut en på dejter, vara lite mer seriösare, och brukar inte fatta varför jag är singel men ändå har jag varit det nästan hela mitt liv?

Är det fel på mig ? Får oftast uppmärksamhet av många, är utländsk så valen är inte så stora då jag tyvärr inte dras till svenska killar pga ( snålhet, värderingar osv) och klickar inte heller med vissa utländska då det är för mycket kultur, religion osv , kan man inte bara vara nånstans mittemellan? De flesta dras ju till mig pga att jag har rätt utseende men även är inte lätt tjej att få och ändå känner jag inte att jag har träffat rätt.

Vill träffa rätt man att resa jorden runt med, bygga hus, få barn och leva lyckligt men det känns fan OMÖJLIGT.

Nja, lite fel på dig är det nog, men det är det å andra sidan på alla andra med, vilket åldersspann pratar vi om?

Ser att det är en hel del infekterade svar i tråden, blir tyvärr alltid så när man tar bort "svenskar" ur ekvationen, men en följdfråga på det, för för mig verkar just den sållningen lite udda, är det svenskar eller är det vita, själv dras jag inte till mörkhyade eller asiater (finns sjukt snygga sådana också) men jag kollar helt enkelt inte på dem i första hand, eller kollar, kollade, jag är gängad sedan 21 år tillbaka och har ett hum om hur och vad som krävs för att bibehålla en relation.
Citera
2024-12-11, 10:19
Medlem
Citat:
nejnejnej, är INTE iranier haha! Arabisktalande land
Hittade du en kille?
Citera
2024-12-11, 10:27
Medlem
Citat:
Hej Flashback!

Är en fin tjej som brukar få uppmärksamhet av killar, de brukar oftast vilja ta ut en på dejter, vara lite mer seriösare, och brukar inte fatta varför jag är singel men ändå har jag varit det nästan hela mitt liv?

Är det fel på mig ? Får oftast uppmärksamhet av många, är utländsk så valen är inte så stora då jag tyvärr inte dras till svenska killar pga ( snålhet, värderingar osv) och klickar inte heller med vissa utländska då det är för mycket kultur, religion osv , kan man inte bara vara nånstans mittemellan? De flesta dras ju till mig pga att jag har rätt utseende men även är inte lätt tjej att få och ändå känner jag inte att jag har träffat rätt.

Vill träffa rätt man att resa jorden runt med, bygga hus, få barn och leva lyckligt men det känns fan OMÖJLIGT.

Inte svårt och gissa varför du är singel som ser ned på alla. Tveksam om du faktiskt ser bra ut också. Killar är ju sällan ärliga i sin bedömning när dom bedömer tjejers utseende.
Citera
2024-12-13, 16:05
Åh, man riktigt känner den manliga energin som TS utstrålar från andra sidan skärmen. Troll.
Citera
2024-12-13, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FyFaun
Åh, man riktigt känner den manliga energin som TS utstrålar från andra sidan skärmen. Troll.
TS verkar vara en tjej men tanke på tidigare inlägg.
Citera
2024-12-13, 16:20
Medlem
Citat:
Hej Flashback!

Gillar inte svenskar, gillar inte invandrare. Är svår att få och vill hitta någon med en tjock plånbok som kan försörja dig.
Nämen, skriv exakt detta på en dejtingprofil, så borde det nog ändå bli något att sålla ifrån utifrån hur det brukar fungera, fastän de flesta ljuger som bara den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in