Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-15, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Jo har ju varit ute i snart en vecka verkar inte finnas ngra recensioner.

De konstigt, den kanske r riktigt keff?

Vi fr vl hoppas att ngon testar den snart, undra om den ocks lmnar spr p thc vid tester?
Citera
2024-12-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
De konstigt, den kanske r riktigt keff?

Vi fr vl hoppas att ngon testar den snart, undra om den ocks lmnar spr p thc vid tester?

Stmmer det att dessa altnoider blir mer och mer riskabla vid varje tillflle de tweekas med, som ngon skrev hr i trden s r det kanske kllan till skepticismen.
Citera
2024-12-15, 18:53
Medlem
Citat:
Stmmer det att dessa altnoider blir mer och mer riskabla vid varje tillflle de tweekas med, som ngon skrev hr i trden s r det kanske kllan till skepticismen.

Skulle nog tro det, rkna p tv r hur mnga det har kommit.

Har varit med sedan starten med dessa eller iaf spice grejerna.. och de r 14r sen..

Det bsta hade nog varit att legalisera cannabis istllet, ingen som tvingar ngon att anvnda det.
Citera
2024-12-15, 19:34
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Det r enbart frbestllningar n s lnge. Mjligtvis att dom skulle brja skicka ut nu p Mndag str det.
Citera
2024-12-15, 19:34
Medlem
Citat:
Skulle nog tro det, rkna p tv r hur mnga det har kommit.

Har varit med sedan starten med dessa eller iaf spice grejerna.. och de r 14r sen..

Det bsta hade nog varit att legalisera cannabis istllet, ingen som tvingar ngon att anvnda det.

Hller med har i vart fall att bestllt en vape av den mindre modellen med detta, lr ha den p tisdag eller onsdag s d kan jag terkomma med en liten recension.
Citera
2024-12-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Det r enbart frbestllningar n s lnge. Mjligtvis att dom skulle brja skicka ut nu p Mndag str det.

Aha d r jag med trodde frbestllningarna var fram till den tionde fr att sedan skickas ut.
Citera
2024-12-15, 19:40
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Aha d r jag med trodde frbestllningarna var fram till den tionde fr att sedan skickas ut.

Mmm det var sagt s. Aja fr se hur det blir, jag har kpt en 5a buds s vi fr dra varsin recention senare p vape och grnt, men jag kan eventuellt vara lite tolerant fortfarande. Har bara hllt upp i en vecka.
Citera
2024-12-15, 19:42
Medlem
Citat:
Mmm det var sagt s. Aja fr se hur det blir, jag har kpt en 5a buds s vi fr dra varsin recention senare p vape och grnt, men jag kan eventuellt vara lite tolerant fortfarande. Har bara hllt upp i en vecka.

Jo ska inte ljuga har suttit med en sista thch vape som tog slut nyss nvl fr i vart fall 2-3 dagars paus innan jag testar nsta. Upplever att det r mer intensivt nr man rker det i form av buds eller brunt n nr man vejpar.
Citera
2024-12-15, 19:45
Medlem
Citat:

Vet du ngot om ifall det blir thc spr i kroppen?

Kul att du ska testa budsen! terkom med hur du tycker det funkar o sdr
Citera
2024-12-15, 19:59
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Jo ska inte ljuga har suttit med en sista thch vape som tog slut nyss nvl fr i vart fall 2-3 dagars paus innan jag testar nsta. Upplever att det r mer intensivt nr man rker det i form av buds eller brunt n nr man vejpar.

Ja jag med. Bde THCH & THCJD men jag tycker inte jag knner ngonting srskillt till skillnad frn Puffys. Dr blev man fan bng. Men "blommorna" frn Hero tyckte jag funkade bra medans haschet var lite sisdr.

Citat:
Vet du ngot om ifall det blir thc spr i kroppen?

Ingen aning. Jag lmnade prov en vecka efter ha vejpat THCH och klarade mig, s det sitter nog inte i lika lnge som ren THC.
Citera
Igår, 16:39
Medlem
Man ser tydligt i inlggen att de kommer frn de som sljer produkterna. Sjlvklart vill dom f oss att tro att det r ofarligt och att man blir hg osv. G inte p dom!

En som rkt THC p riktigt i mnga r...
Citera
Igår, 16:44
Medlem
HHC hade lite av riktiga THC, observera lite.
Alla andra som kom efter HHC var ren bluff. Som tidigare sagts, av unga i en typ av berusningsknsla, men milsvitt lngt frn sann THC.
Alla som provat riktig THC blir medveten om "persona nogratan" som viker ut sig och gr sig tillknnagiven. I vissa texter som det hgre sjlv.

Trinary

Citat:
Ursprungligen postat av Trinary
Man ser tydligt i inlggen att de kommer frn de som sljer produkterna. Sjlvklart vill dom f oss att tro att det r ofarligt och att man blir hg osv. G inte p dom!

En som rkt THC p riktigt i mnga r...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in