Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
Igår, 20:31
Medlem
OvissFramtids avatar
Gör i detta nu sin första PL-start i startelvan mot Southampton och Tottenham leder med 4-0 efter bara 26 minuter. Nu är det ju tabelljumbon man möter men det borde ändå lyftas att han startas. Många fans efterfrågade honom i startelvan efter matchen mot Rangers som i mitt tycke inte var något särskilt jämfört med hur han spelat i tidigare EL-matcher (då jag tycker han varit mycket bra tillskillnad från vad medierna tyckt). Hursomhelst, den som följt hans matcher i EL förstår absolut varför han får chansen idag.
Citera
Igår, 20:45
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Gör i detta nu sin första PL-start i startelvan mot Southampton och Tottenham leder med 4-0 efter bara 26 minuter. Nu är det ju tabelljumbon man möter men det borde ändå lyftas att han startas. Många fans efterfrågade honom i startelvan efter matchen mot Rangers som i mitt tycke inte var något särskilt jämfört med hur han spelat i tidigare EL-matcher (då jag tycker han varit mycket bra tillskillnad från vad medierna tyckt). Hursomhelst, den som följt hans matcher i EL förstår absolut varför han får chansen idag.
Han borde ha fått chansen för länge sedan med tanke på hur jäkla dåliga Spurs är när inte han spelar, men bättre sent än aldrig.
Citera
Igår, 23:34
Medlem
Han gjorde det riktigt bra. Skulle tro att han för starta även nästa match. En riktig supertalang.
Citera
Idag, 01:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det utvecklar sig exakt som jag förutspådde. Lite speltid i början. Sedan mer och mer bänk. Snart tappar han nog bänkplatsen också, iallafall om han fortsätter vara sämst på plan när han väl får hopppa in i EL. Han kommer bli utlånad till Championship i vinterfönstret.
Det utvecklar sig exakt som alla trott, du har fel igen
Citera
Idag, 04:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Du menar för att han fick spela mot ligans sämsta lag? Strax innan transferfönstret öppnar? Du ser verkligen inte kopplingen?

Och hade typ sämst betyg i Tottenham enligt flashscore? Blir bänken nästa match igen, 100%.
Senast redigerad av trazkei Idag kl. 05:06.
Citera
Idag, 07:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ser att det är Liverpool nästa match i ligan. Oddsen för att han faktiskt sitter på bänken är är inte jättehöga...

Men Tottenham hoppas naturligtvis att något klappmongo till sportchef nu ser att "en 18-åring fick starta för Tottenham i PL" och öppnar plånboken lite i januari. Eller åtminstone väljer att låna honom så att Tottenham slipper vaska en plats i truppen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in