Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 05:31
Medlem
Som rubriken säger.

Jag har vägrat hela livet att acceptera det faktum, att hela grejen med att få ligga, eller få ett förhållande, är mycket mer invecklat och komplicerat, än man kanske kan tro. Framförallt om man vill ha sex, det är som ett spel.

Därav behöver jag fråga. Jag är där ni andra var en gång i tiden.

Jag tror det krävs att man har ett öppet sinne, och kan tänka "Hon tittar inte, men hon kan vara min framtida fru ändå." Kan det stämma?
Senast redigerad av ThiefGatansLag Igår kl. 05:56.
Citera
Igår, 06:01
Medlem
Jag förstår att man måste ha förändrats psykiskt.

Frågan är bara hur..

Tjejer är super komplicerade. Ni behöver inte dela min åsikt, men jag är ärlig med att jag tycker det, och jag har svårt med det här.
Citera
Igår, 06:06
Medlem
Ni andra tycker det här är lätt. Jag klarar det inte, jag har ingen tur. Ni andra bara seglar fram där.

Ni är dock inte födda med det här kunnandet. Alla måste lära sig uppfatta små, nästan osynliga signaler och inbjudningar hos andra människor. Inte bara när det gäller tjejer och att ha sex med de.
Man lär sig sånt genom att samspela med andra människor. Något jag inte gjort så mycket i mitt liv.
Senast redigerad av ThiefGatansLag Igår kl. 06:11.
Citera
Igår, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Som rubriken säger.

Jag har vägrat hela livet att acceptera det faktum, att hela grejen med att få ligga, eller få ett förhållande, är mycket mer invecklat och komplicerat, än man kanske kan tro. Framförallt om man vill ha sex, det är som ett spel.

Därav behöver jag fråga. Jag är där ni andra var en gång i tiden.

Jag tror det krävs att man har ett öppet sinne, och kan tänka "Hon tittar inte, men hon kan vara min framtida fru ändå." Kan det stämma?
Kvinnor kan hålla på med spel framförallt nuförtiden sina egna spel men det är inget att spela med i eftersom sådana kvinnor är tokiga i huvudet ej värda att lägga någon tid på. Märker dom noll tålamod tillbaks spelet är över för deras del. Du ska vara spelaren och hon ska bli spelad. Annars funkar det inte. Kvinnor som spelar är kvinnor som leder och kvinnor kan inte leda något till annat än fördärv.
Citera
Igår, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Kvinnor kan hålla på med spel framförallt nuförtiden sina egna spel men det är inget att spela med i eftersom sådana kvinnor är tokiga i huvudet ej värda att lägga någon tid på. Märker dom noll tålamod tillbaks spelet är över för deras del. Du ska vara spelaren och hon ska bli spelad. Annars funkar det inte. Kvinnor som spelar är kvinnor som leder och kvinnor kan inte leda något till annat än fördärv.

Ska jag tänka såhär "Hon tittar inte, men det betyder inte 100% definitivt, att hon inte är intresserad.
Är det så man ska tänka?
Citera
Igår, 06:27
Medlem
bellusorcas avatar
Oj nej, tänk inte så långt in i framtiden att du ser random tjej och tänker ”fru?”
Var i nuet. Var glad och snäll och gärna rolig om du kan. Men fjäska eller stressa inte det är osexigt.
Citera
Igår, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Oj nej, tänk inte så långt in i framtiden att du ser random tjej och tänker ”fru?”
Var i nuet. Var glad och snäll och gärna rolig om du kan. Men fjäska eller stressa inte det är osexigt.

Jag är en ganska glad och snäll person. Åtminstone tycker andra det. 🙂

Men ska man ha ett öppet sinne, och tänka att Hon har inte huvudet, blicken vänt åt mitt håll, men det betyder inte nödvändigtvis att dörren är stängd?
Citera
Igår, 06:31
Medlem
Belters avatar
Citat:
Jag förstår att man måste ha förändrats psykiskt.

Frågan är bara hur..

Tjejer är super komplicerade. Ni behöver inte dela min åsikt, men jag är ärlig med att jag tycker det, och jag har svårt med det här.
Tjejer vill också ligga och de väljer vem de vill göra det med. De visar det inte alltid så tydligt och ibland inte alls. Är du beredd på att bli avisad så resten är bara en lek.
Men, kom ihåg, tjejer vill också ligga.
Citera
Igår, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Tjejer vill också ligga och de väljer vem de vill göra det med. De visar det inte alltid så tydligt och ibland inte alls. Är du beredd på att bli avisad så resten är bara en lek.
Men, kom ihåg, tjejer vill också ligga.

Kan man inte tåla ett nej, så ska man inte ge sig in i leken. 😊
Citera
Igår, 06:33
Medlem
Citat:
Ska jag tänka såhär "Hon tittar inte, men det betyder inte 100% definitivt, att hon inte är intresserad.
Är det så man ska tänka?
Du ska nog utgå från att brudar som inte ens tittar på dig inte vill ha och göra med dig. Brudar kan ju kolla för andra kollar in dom eller om dom gör det? Du verkar inte ens befinna dig där i ranking av det jag kan avläsa.
Citera
Igår, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Du ska nog utgå från att brudar som inte ens tittar på dig inte vill ha och göra med dig. Brudar kan ju kolla för andra kollar in dom eller om dom gör det? Du verkar inte ens befinna dig där i ranking av det jag kan avläsa.

Om de först tittar, och sen tittar åt ett annat håll då?

Menar du att det är ett krav att hon tittar hela tiden, oavbrutet, tills man kommer fram? Annars får man gå vidare.

Vas menar du med rankning?
Citera
Igår, 06:46
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Citat:
Är det så man ska tänka?

Citat:
Men ska man ha ett öppet sinne, och tänka att Hon har inte huvudet, blicken vänt åt mitt håll, men det betyder inte nödvändigtvis att dörren är stängd?

Är du månne efterbliven?

Lämna kvinnorna ifred, om de inte ens tittar åt ditt håll så är de absolut inte intresserade, i ditt fall så är det 200% garanterat att inget intresse existerar.

Och nej, om de tittar på dig en gång så är de inte heller intresserade. De tittar för att avgöra om du är ett eventuellt hot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in