2010-05-19, 01:29
Medlem
movieboys avatar
Läste en jävligt sjuk artikel i NWT idag om att det skulle förekomma sex handel mellan män i Karlstad
runt Sörmon. Tyckte hela artikeln kändes helt galen, ok visst kanske det förekommer men kan det vara så sjukt som det står i artikeln.Kommentaren som dottern till en kvinna kläckte när hon såg två bögar kändes ju helt overklig ha ha ha.
Finns det några bögar i Karlstad området som kan bekräfta detta eller dementera.

Läs så får ni er ett gott skratt!

http://nwt.se/karlstad/article708969.ece
Citera
2010-05-19, 01:42
Bannlyst
Låter ju sjukt, Man kanske skulle ta sig en tur förbi och kolla nån dag
Citera
2010-05-19, 01:53
Medlem
torstenhingstens avatar
Ha ha
Detta har man aldrig hört om.
Säkerligen överdrivet i tidningen
Citera
2010-05-19, 08:19
Medlem
dont-you-want-mes avatar
Artikeln är inte överdriven på något sätt. It's all true! Detta har pågått i mångamånga år dessutom.
Citera
2010-05-19, 15:15
Medlem
Kalimaars avatar
Tyvärr stämmer det och det har hållit på i många år.
Jag har sett en del på mina hundvandringar där.
Stället är superb för joggare och för hundmäniskor, så att det skulle vara en chock förstår jag inte.
Ja har sett transor, skäggiga män med raffset på sig, sett massa konstiga saker.
Man kan ju undvika de ställen där de håller till om man vill.
Citera
2010-05-20, 15:36
Bannlyst
Jag och tjejen var ute och vandrade där, vi hittade en svart dildo, lite malplacerad tyckte vi. Men jo, allt stämmer i artikeln, det är ett välkänt tillhåll för denna typ av... individer numera, tidigare fanns dom kring det lokala biblioteket, men dom fick problem med folk som slog in skallen på dom... så dom flyttade ut i skogen... heh
Citera
2010-05-20, 23:00
Medlem
Med ordet "sexhandel" måste man ju mena köp och sälj av sex. Något om detta står ju inte i artikeln alls.
Citera
2010-05-21, 00:09
Medlem
Vintervilas avatar
Haha vad sjukt, det trodde jag inte fanns i Karlstad alls, låter som ett hemskt underligt sätt att sälja sex på dessutom. Varför inte bara skaffa en privat lokal nånstans i skogen istället för att åka runt i bilar hela dagarna?

Citat:
Ursprungligen postat av VelvetFog
Med ordet "sexhandel" måste man ju mena köp och sälj av sex. Något om detta står ju inte i artikeln alls.

Orden "kunder" och "sexköp" nämns ju visst?
Citera
2010-05-22, 17:07
Medlem
Detta verkar ju helt sjukt. Kan ingen som bor i närheten och känner till området berätta lite mer? Vore oerhört intressant.
Citera
2010-05-23, 23:34
Medlem
tjejerna på den lokala ridskolan har definitivt råkat ut för dessa män kan jag lova... Det är väl ganska välkänt i hela Karlstad att man inte åker dit själv som man, om man nu ska motionera finns det trevligare ställen att va på.
Citera
2024-12-20, 10:16
Medlem
Stark-Senaps avatar
Nu är det slutknullat i Sörmon verkar det som.

"Kommunen har fått nog – ska rensa upp efter sexmöten i skogen" skriver Expressen.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...oten-i-skogen/
Citera
2024-12-22, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Nu är det slutknullat i Sörmon verkar det som.

"Kommunen har fått nog – ska rensa upp efter sexmöten i skogen" skriver Expressen.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...oten-i-skogen/

Slut på nedskräpningen iallafall.

Sexträffar kan man förmodligen inte stoppa oavsett om dom sker i Sörmon eller i hemmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in