2024-12-22, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quenn
Det har nämnts i tråden

Jo men det var ju utanför Flashback det ryktet startade.
Citera
2024-12-22, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Är det någon som har mer detaljer om själva våldtäkten?

Läs FUP länk finns ett par sidor bak.
Citera
2024-12-22, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Jo men det var ju utanför Flashback det ryktet startade.
Ja de med men det måste ju kommit från BO’s vänner eller henne själv inte en aning faktiskt
Citera
2024-12-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Skrev precis inlägg om de...

Och du kan fortf inte se G instagram om du inte är vän med honom... för bilderna o profilen är låsta..du kan enbart se fåtal bilder som G har på fb...
Jag kan inte se alla bilder men dom jag sett innan ser jag nu men de är nog som du säger de är låsta

Men vart fick du uppgifterna om i hennes journal du skrev något om det tidigare?
Citera
2024-12-22, 09:24
Avstängd
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Jag kan inte se alla bilder men dom jag sett innan ser jag nu men de är nog som du säger de är låsta

Men vart fick du uppgifterna om i hennes journal du skrev något om det tidigare?

En person delade dom i en stor "bilintresserad"grupp som jag är med i på messenger.. (då vi är många som gillar bilar , meka,drifta o som kör lastbilar de flesta av oss på arbete).
Minns inte namnet för de var inte ett svenskt namn men en svensk person... så därför ska jag kolla så allt ligger kvar så jag kan screena. Många som delat skit bra info där om de 3 berörda personerna , men jag vill ha tag i den journalen jag läste där i ang BO... och vem som delat..
Citera
2024-12-22, 10:40
Medlem
Citat:
En person delade dom i en stor "bilintresserad"grupp som jag är med i på messenger.. (då vi är många som gillar bilar , meka,drifta o som kör lastbilar de flesta av oss på arbete).
Minns inte namnet för de var inte ett svenskt namn men en svensk person... så därför ska jag kolla så allt ligger kvar så jag kan screena. Många som delat skit bra info där om de 3 berörda personerna , men jag vill ha tag i den journalen jag läste där i ang BO... och vem som delat..
Ok och som det står i FUPen finns inga skador tycker allt som nämns av henne är sluddrigt
Citera
2024-12-22, 11:00
Avstängd
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ok och som det står i FUPen finns inga skador tycker allt som nämns av henne är sluddrigt
Precis, därför som jag säger o sagt att jag sitter nu o går igenom konversationen i gruppen o den är jääääää....ligt lång så jag har en stund här nu.
Citera
2024-12-22, 11:32
Medlem
Citat:

Men det kan omöjligt finnas några bilder på hennes journal i gruppen som pekar på något annat än vi alla fått läsa. I sånt fall har nån tagit från någon annan FUP och låtit påskina att det är Ms journal.
Citera
2024-12-22, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Är det någon som har mer detaljer om själva våldtäkten?

Du kan inte få mer detaljer om vad som hände under själva "våldtäkten". Det finns förhör i FUP
Citera
2024-12-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotoriousD
Efter att ha läst 400 sidor FUP så måste det till naiva jävla nämndemän och domare för att inte se brister i hennes historia..

Fixat ladd för 1800kr som hon bara ”gett bort” till T & G.. Erkänner direkt vid kompletterande förhör.. Säger först att hon ger bort ”påsen”.. Sen ”påsarna”.. Sen ska hon efter denna hemska natt ha sex med en yrvaken svårväckt G..?

Jag råkar känna G på väldigt personlig nivå och när hon säger han är yrvaken så skrattar jag nästan rakt ut.. Han är OMÖJLIG att få liv i på morgonen.. Möjligtvis funkar BJ

Jag kan inte annat än hålla med dig. Hon är så svävande i sina förhör o osammanhängande medans båda killarna upprepar samma sak under sina förhör.

Älskar hur hon försöker skylla på att dealern va någon som killarna kände. Jamen om det va någon dom kände, vad gjorde han då på din snap? 😂

Hon begår själv ett övergrepp på morgonen men det räknas väl inte när det är en kvinna som våldtar en man.
Citera
2024-12-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antecknar
Jag kan inte annat än hålla med dig. Hon är så svävande i sina förhör o osammanhängande medans båda killarna upprepar samma sak under sina förhör.

Älskar hur hon försöker skylla på att dealern va någon som killarna kände. Jamen om det va någon dom kände, vad gjorde han då på din snap? 😂

Hon begår själv ett övergrepp på morgonen men det räknas väl inte när det är en kvinna som våldtar en man.
Håller med er helt och hållet ser dom inte igenom henne är de riktigt sjuka det är som jag sagt hela tiden och det fick jag bevis på när man läser FUPen men frågan är varför do. Har suttit häktade så länge ( kanske för att dom inte ska kunna prata ihop sig?) jag tror dom båda släpps men deras liv är ändå förstörda
Citera
2024-12-22, 12:01
Medlem
Citat:
Precis, därför som jag säger o sagt att jag sitter nu o går igenom konversationen i gruppen o den är jääääää....ligt lång så jag har en stund här nu.
Hur eller hur så kvittar det ju nu när vi ändå fått läsa FUPen du gör ett kanon jobb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in