Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harjulf
Jag flyttar mer till mstr.
Saylor:

Ive met with a lot of people in the incoming administration, but I couldnt comment further than that,

However, when asked on whether he would serve on a potential crypto advisory council reportedly under consideration, he added, Im always willing to provide thoughts on constructive digital assets policy, either in confidence or publicly. And if Im asked to serve on some sort of digital assets advisory council, I probably would do so. Yes.

https://finance.yahoo.com/news/micha...195354865.html

Jag gissar att det finns en mjlighet att mstr blir en del av ngot strre...

Men oavsett - vad man n tycker om BTC/Krypto s r man rtt korkad om man inte ser att det finns pengar att hmta hr. Jag r inte alls sker p att framtiden blir vad vi tror vad gller krypto - men jag tror att mstr/btc kommer att ka i vrde de kommande fyra ren.

Hrde ocks detta . Spnnande. Vad tror du Saylors roll kan bli?
Citera
2024-12-22, 19:36
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Intressant. Sljer du av allt i MSTR i mars? Jag hade tnkt hlla till hst 2025, men tnker kanske om lite .

Senast tidig mars. Finns mycket som pekar p att att bjrnmarknaden inleds redan ngon gng mars/april. Fr jag ett bra pris i januari s sljer jag d:

(FB) MicroStrategy - MSTR (USA)
Citera
2024-12-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Senast tidig mars. Finns mycket som pekar p att att bjrnmarknaden inleds redan ngon gng mars/april. Fr jag ett bra pris i januari s sljer jag d:

(FB) MicroStrategy - MSTR (USA)

Ok tack, men intressant att du sger s tidigt nsta r nd. Har lst p annat hll senhsten 2025, okt/nov.

Tnker nd att Trump knappt hunnit brja arbeta p sin Bitcoin reserv i mars/april men vad vet jag..
Citera
2024-12-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ok tack, men intressant att du sger s tidigt nsta r nd. Har lst p annat hll senhsten 2025, okt/nov.

Tnker nd att Trump knappt hunnit brja arbeta p sin Bitcoin reserv i mars/april men vad vet jag..

Lste att DoJ har 200k BTC som de tagit av kriminella. Det skulle kunna bli grunden fr SBR, eller s kanske det dumpas ut p marknaden s Elon kan kpa billigt

Kul nd att konceptet med decentraliserad alternativ valuta kan komma att bli ett verktyg fr stater, storfretag och hedgefonder att fortstta kontrollera allt. Tror ngon att smsparare kommer bli vinnare p det?
Citera
2024-12-22, 20:53
Medlem
Citat:

Det som r vrt att vara uppmrksam p r om det blir en ny fomo-vnda i samband med Trumps installation. Skulle den bli rejl, likt November s r ett par rda mnader inte alls osannolikt.

Nog inte fel att hlla till hsten men hll ett ga p det i Januari/Februari om det sticker.

Edit: 2025 kan mycket vl komma att se ut shr
https://imgur.com/a/u9NenE2
Senast redigerad av Kockumskranen 2024-12-22 kl. 21:01.
Citera
2024-12-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Det som r vrt att vara uppmrksam p r om det blir en ny fomo-vnda i samband med Trumps installation. Skulle den bli rejl, likt November s r ett par rda mnader inte alls osannolikt.

Nog inte fel att hlla till hsten men hll ett ga p det i Januari/Februari om det sticker.

Ja, det ska jag gra👍
Citera
2024-12-22, 21:05
Medlem
Citat:
Ja, det ska jag gra👍

Se min edit i frra inlgget. Skulle aktien terf sin memestatus i Januari s skulle jag inte se detta som omjligt.
Skulle aktien stabiliseras med hjlp av bl.a Nasdaq fre detta och toppen uteblir s hll lngre. Annars r det slj slj slj.
Citera
2024-12-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Se min edit i frra inlgget. Skulle aktien terf sin memestatus i Januari s skulle jag inte se detta som omjligt.
Skulle aktien stabiliseras med hjlp av bl.a Nasdaq fre detta och toppen uteblir s hll lngre. Annars r det slj slj slj.

Tack! Sg bilden 👍 ska hlla koll
Citera
2024-12-23, 08:18
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Lste att DoJ har 200k BTC som de tagit av kriminella. Det skulle kunna bli grunden fr SBR, eller s kanske det dumpas ut p marknaden s Elon kan kpa billigt

Kul nd att konceptet med decentraliserad alternativ valuta kan komma att bli ett verktyg fr stater, storfretag och hedgefonder att fortstta kontrollera allt. Tror ngon att smsparare kommer bli vinnare p det?
D kan vl vanligt folk investera i andra datakoder? Fartcoin, Bitchcoin etc
Citera
2024-12-23, 18:40
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
D kan vl vanligt folk investera i andra datakoder? Fartcoin, Bitchcoin etc
Ja och folk kan uppfinna internet 2 och frska konkurrera, men gr dom inget bttre s r det tveksamt att dom fr ngra anvndare, eller hur?

Googla ntverkseffekten.
Senast redigerad av Leaston 2024-12-23 kl. 18:43.
Citera
2024-12-23, 19:50
Medlem
Sub-340 nu s min short r p plus

Bitcoin har verkligen kmpat p 93, fr se om den nu till slut ger upp och rasar vidare.
Citera
2024-12-23, 21:05
Medlem
Blev en kanske ngot tidig exit p 336 men kan inte sitta och hlla p med den hr skiten hela natten.

BTC backar 3% men MSTR ser riktigt svag ut med -7% p en i vrigt stigande brs, smst p Nasdaq 100. Nyheterna om att Saylor kpt en massa p ATH-niv (kan vara s att det r hans kp som skapar ATH?) togs tydligen inte emot s vl, och att ing i index var heller ingen hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in