• 1
  • 2
2024-12-23, 22:51
Medlem
Hej hade en fundering som jag antar ingen vet eller bryr sig om. Men tänkte om någon uppmärksammat om när den bästa tiden under programmet är att ringa in?

Säg att dom spelar en låt och sen nästan direkt efter kommer någon fram. Undrar om någon kommit på när man ska ringa.
Citera
2024-12-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PPerra
Hej hade en fundering som jag antar ingen vet eller bryr sig om. Men tänkte om någon uppmärksammat om när den bästa tiden under programmet är att ringa in?

Säg att dom spelar en låt och sen nästan direkt efter kommer någon fram. Undrar om någon kommit på när man ska ringa.

Ett samtal kostar 20kr och chansen att du kommer fram är minimal. Jag skulle säga att ringa är en garanterad förlust.
Citera
2024-12-23, 23:10
Medlem
HBTKuks avatar
Ring in omedelbart om programledaren har en sned slips, kostym i illa matchande färger eller en del hår som står åt fel håll.

För att hålla traditionen i liv.
Citera
2024-12-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Ett samtal kostar 20kr och chansen att du kommer fram är minimal. Jag skulle säga att ringa är en garanterad förlust.
Jo det är väl så.. men men de är ju bara en gång om året
Citera
2024-12-23, 23:25
Medlem
Citat:
Jo det är väl så.. men men de är ju bara en gång om året

Gillar du att slänga bort dina pengar är det helt okej för mig. Jag ger dig bara konsultation.
Citera
2024-12-23, 23:33
Medlem
Helst aldrig.

Undrar hur många miljoner de kammar in varje vecka på alla torskar som ringer massa 10 och 20kronors samtal.
Citera
2024-12-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Helst aldrig.

Undrar hur många miljoner de kammar in varje vecka på alla torskar som ringer massa 10 och 20kronors samtal.

Bingolotter lever på uppesittarkvällarna den 23/12 och 31/12.
Citera
2024-12-24, 01:18
Medlem
Citat:

Helt sjukt att en snubbe kom fram 2 veckor på raken .
Mycket märkligt.

Trist att Bingolotto är så riggat, ändå köper man dessa skit lotter en gång om året.

Hur fan kan folk sitta spela detta på söndagar varje vecka?
Citera
2024-12-24, 01:21
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Helt sjukt att en snubbe kom fram 2 veckor på raken .
Mycket märkligt.

Trist att Bingolotto är så riggat, ändå köper man dessa skit lotter en gång om året.

Hur fan kan folk sitta spela detta på söndagar varje vecka?
Han kanske ringde 50 ggr (20kr) eller mer med annat nr
Citera
2024-12-24, 01:29
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Helst aldrig.

Redovisning för sidoinkomster såsom inringning är inte offentliga utan bara årsredovisning utan dessa detaljer. Skälla ChatGPT
Citera
2024-12-24, 06:12
Medlem
jamesbondes avatar
Sista gången vi spelade - förlorat 7 ggr i rad. Inte ens en ny lottjävel blev det. Slöseri med tid. Ser hellre färg torka.
Citera
2024-12-24, 13:05
Medlem
Bingolotto var kul med loket. Nu är det väl bara någon tillgjord hagga och någon grå och tråkig fjortisliknande kille som inte bidrar med något underhållande. Sen bjuder de in allehanda tråkmånsar och föredettingar som ska sitta och låtsas vara jätteintresserade

Påklistrat och plastigt om det är ett ord
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in