2024-12-17, 17:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det är inget fel på Benjamins utseende och Darin är ursnygg. Men Benjamin är ju inte alls lika snygg som Darin.
Benjamin är inte snygg överhuvudtaget. Han ser ovårdad och korkad ut. Saknar manlighet och pondus. Hade pajasen ens varit känd om det inte var för klanen? svar NEJ! Ofattbart hur folk kan tycka att denna släkt är så intressanta. Nu får fancluben är fortsätta själva att vurma och tråna efter klanmedlemmerna. Har viktigare saker att ägna mig åt.
Senast redigerad av ziggarillen 2024-12-17 kl. 18:19.
Citera
2024-12-17, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Benjamin är inte snygg överhuvudtaget. Han ser ovårdad och korkad ut. Saknar manlighet och pondus. Hade pajasen inte ens varit känd om det inte var för klanen? svar NEJ! Ofattbart hur folk kan tycka att denna släkt är så intressanta. Nu får fancluben är fortsätta själva att vurma och tråna efter klanmedlemmerna. Har viktigare saker att ägna mig åt.
Jag tycker att Benjamin är lika manlig som vilken annan man som helst. Han är inte ett dugg fjollig.
Citera
2024-12-19, 21:40
Medlem
Jag tycker Benjamin Ingrosso är jättesnygg och han sjunger helt underbart.
Vilken Talang. 🩷
Citera
2024-12-19, 21:46
Medlem
Jag tycker CB verkar elak och kontrollerande.
Pernilla är ju en toppentjej och är värd respekteras.
Citera
2024-12-20, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zick-annn
Bauer tycker illa om flashback sa han på något tiktok klipp....
Citera
2024-12-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zick-annn

De senaste dagarna har han inte gillat eller kommenterat Pernillas eller barnens inlägg vilket han alltid gör annars. Trubbel i paradiset?
Citera
2024-12-20, 21:11
Medlem
picapicans avatar
Pernilla frågar i Carina Bergfeldt om långsint och långsynt är samma sak.
Citera
2024-12-20, 21:20
Medlem
[quote=picapican|90456354]Pernilla frågar i Carina Bergfeldt om långsint och långsynt är samma sak.
Hon säger också att så fort man är på hästen vill han börja rida!
Det är väl inte hästen som rider utan människan ovanpå!

Allt som kommer ut hennes mun….
Citera
2024-12-20, 21:35
Medlem
Familjen Wahlgren måste ju ha något för annars skulle de inte vara framgångsrika. Inte för att jag är här för att försvara dem. Däremot så hoppas jag att Christian Bauer snart blir uppmärksammad som den bedragare han är.
Citera
2024-12-22, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det är inget fel på Benjamins utseende och Darin är ursnygg. Men Benjamin är ju inte alls lika snygg som Darin.
Säkert många fjortonåringar som håller med dig.
Citera
2024-12-23, 01:04
Medlem
...både flickor och pojkar...
Citera
2024-12-24, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
De senaste dagarna har han inte gillat eller kommenterat Pernillas eller barnens inlägg vilket han alltid gör annars. Trubbel i paradiset?

Bra iakttagelse men någon kanske har berättat för honom att det framstår som lite maniskt överdrivet? Vore ju på tiden Vore intressant att veta om han har varit så här känslig och översvallande även i tidigare relationer och det stora mysteriet att det aldrig sipprar ut något från hans arbetsplats. Någon kollega borde ju kunna spilla lite te tycker man…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in