Citat:
Ursprungligen postat av
Eliza78
Jag har träffat honom via jobbet samt på företagsfest. Och han är inte ens i närheten vad han visar upp nu. Han är oerhört dryg. Tål inte att bli ifrågasatt och nobbad. Syns och hörs mest. Han har fått sparken från flertalet jobb. Allt som han gör är spel för galleriet. Att han knappt visste vem PW var när dom träffades är BS. Hon är värd så mycket bättre än denna lismande man. Kommer att falla som ett korthus vad det lider.
Det tycker jag överensstämmer med bilden som ibland sipprar fram mellan glättjan - det känns som han har ett enormt behov att hävda sig men han måste anpassa det eftersom han åker med på en gratis räkmacka. Hade hans personlighet varit så så sprudlande och engagerad i grunden så hade ju folk från hela hans liv vittnat om det men det verkar det ju inte finnas ngn som gör.
Tittar bara på WV om ngn annan i familjen gör det men i alla andra program där P är med drar hon upp ”konceptet Bauer” som något skämt eller att det är intressant att prata om. Hon skämtar om att hon alltid drar in ”Bauer” genom att ta upp honom igen och den evighetsmetan verkar bara fortsätta. Hon kanske själv tycker att det är jätteroligt men jag undrar varför inte manusförfattare och producenter fimpar det ibland. Delvis kanske det är Bauer som tycker att det är jättekul och ett tecken på kärlek - alla jag känner skulle få panik om deras resp höll på så här.
Tyvärr känns han falsk så håller med dig om att hon är värd något bättre.