2024-12-24, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Bra iakttagelse men någon kanske har berättat för honom att det framstår som lite maniskt överdrivet? Vore ju på tiden Vore intressant att veta om han har varit så här känslig och översvallande även i tidigare relationer och det stora mysteriet att det aldrig sipprar ut något från hans arbetsplats. Någon kollega borde ju kunna spilla lite te tycker man…

Jag har träffat honom via jobbet samt på företagsfest. Och han är inte ens i närheten vad han visar upp nu. Han är oerhört dryg. Tål inte att bli ifrågasatt och nobbad. Syns och hörs mest. Han har fått sparken från flertalet jobb. Allt som han gör är spel för galleriet. Att han knappt visste vem PW var när dom träffades är BS. Hon är värd så mycket bättre än denna lismande man. Kommer att falla som ett korthus vad det lider.
Citera
2024-12-24, 11:52
Medlem
Mogrens avatar
Man tycker verkligen synd om Pernilla. Hon kommer att få ett helvete innan hon blir av med denne lismande golddigger.
Citera
2024-12-26, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag har träffat honom via jobbet samt på företagsfest. Och han är inte ens i närheten vad han visar upp nu. Han är oerhört dryg. Tål inte att bli ifrågasatt och nobbad. Syns och hörs mest. Han har fått sparken från flertalet jobb. Allt som han gör är spel för galleriet. Att han knappt visste vem PW var när dom träffades är BS. Hon är värd så mycket bättre än denna lismande man. Kommer att falla som ett korthus vad det lider.

Det tycker jag överensstämmer med bilden som ibland sipprar fram mellan glättjan - det känns som han har ett enormt behov att hävda sig men han måste anpassa det eftersom han åker med på en gratis räkmacka. Hade hans personlighet varit så så sprudlande och engagerad i grunden så hade ju folk från hela hans liv vittnat om det men det verkar det ju inte finnas ngn som gör.

Tittar bara på WV om ngn annan i familjen gör det men i alla andra program där P är med drar hon upp ”konceptet Bauer” som något skämt eller att det är intressant att prata om. Hon skämtar om att hon alltid drar in ”Bauer” genom att ta upp honom igen och den evighetsmetan verkar bara fortsätta. Hon kanske själv tycker att det är jätteroligt men jag undrar varför inte manusförfattare och producenter fimpar det ibland. Delvis kanske det är Bauer som tycker att det är jättekul och ett tecken på kärlek - alla jag känner skulle få panik om deras resp höll på så här.

Tyvärr känns han falsk så håller med dig om att hon är värd något bättre.
Citera
2024-12-26, 10:37
Avstängd
Dom körde hårt i sängkammaren på bröllopsnatten
Citera
2024-12-28, 15:38
Medlem
Bianca benämner sin mamma som sin dotter. Tragisk dynamik och att dessutom på något sätt stoltsera med

https://ibb.co/jzD8Ypg
Citera
2024-12-28, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Bianca benämner sin mamma som sin dotter. Tragisk dynamik och att dessutom på något sätt stoltsera med

https://ibb.co/jzD8Ypg
Usch. Ja det där känns ju inte helt bekvämt. Utan att förhöja min egen skruvade familj: det där är sammantaget hyfsat rubbat.
Citera
2024-12-28, 16:10
Medlem
Lite synd om tjejen. Bianca. Börjar bli för gammal för sin fjortis-fanclub, har en morbror som gillar prostituerade och en bror som är låtsas-artist och vägrar komma ut sin smygbög-bubbla. Vill tro att det kan gå bra.
Citera
2024-12-28, 16:35
Medlem
[quote=AH88|90527003]Lite synd om tjejen. Bianca. Börjar bli för gammal för sin fjortis-fanclub, har en morbror som gillar prostituerade och en bror som är låtsas-artist och vägrar komma ut sin smygbög-bubbla. Vill tro att det kan gå bra.[/QUOTE Förklara för mig hur det kan vara synd om Bianca. Vad har hon med sin morbrors liv att göra. Sen är frågan varför du anser Benjamin var en låtsas artist? Kan nog bara konstatera att du själv äe en avundsjuk jävla loser.
Citera
2024-12-28, 16:48
Medlem
Förklara för mig hur det kan vara synd om Bianca. Vad har hon med sin morbrors liv att göra. Sen är frågan varför du anser Benjamin var en låtsas artist? Kan nog bara konstatera att du själv äe en avundsjuk jävla loser.[/quote]
Du kan konstatera precis vad du anser passar din verklighet. Benjamin är en riktigt usel låtsasartist. Såg nån spelning från Gröna Lund tror jag. Extremt pinsamt. Det var som att Glada Hudik hade kört en gayspelning på temat Spinal Tap. Den riktigt stora skämskudden åkte fram och täckte så gott den kunde. Men tyck du vad du vill. Sköt att bi tycks vara överens om hans uppenbara homosexualitet iallafall. Inget fel det. 👍
Senast redigerad av AH88 2024-12-28 kl. 16:59. Anledning: Citerade fel avsändare.
Citera
2024-12-28, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Förklara för mig hur det kan vara synd om Bianca. Vad har hon med sin morbrors liv att göra. Sen är frågan varför du anser Benjamin var en låtsas artist? Kan nog bara konstatera att du själv äe en avundsjuk jävla loser.
Du kan konstatera precis vad du anser passar din verklighet. Benjamin är en riktigt usel låtsasartist. Såg nån spelning från Gröna Lund tror jag. Extremt pinsamt. Det var som att Glada Hudik hade kört en gayspelning på temat Spinal Tap. Den riktigt stora skämskudden åkte fram och täckte så gott den kunde. Men tyck du vad du vill. Sköt att bi tycks vara överens om hans uppenbara homosexualitet iallafall. Inget fel det. 👍[/quote] Han må då skratta hela vägen till banken.
Citera
2024-12-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Du kan konstatera precis vad du anser passar din verklighet. Benjamin är en riktigt usel låtsasartist. Såg nån spelning från Gröna Lund tror jag. Extremt pinsamt. Det var som att Glada Hudik hade kört en gayspelning på temat Spinal Tap. Den riktigt stora skämskudden åkte fram och täckte så gott den kunde. Men tyck du vad du vill. Sköt att bi tycks vara överens om hans uppenbara homosexualitet iallafall. Inget fel det. 👍
Han må då skratta hela vägen till banken.[/quote]
Citera
2024-12-28, 17:06
Medlem
DET kan du däremot ha helt rätt i. Medges. Nåt skumt hände med citaten och svaren här, du såg det va? Off topic -välkommen moderator att radera inlägg.
Senast redigerad av AH88 2024-12-28 kl. 17:12. Anledning: Kom i otakt plus helt meningslöst att fortsätta konversationen. Vänligen stryk mitt eget sista inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in