Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-28, 21:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Pernilla säger att hon hade sex med en kille, som hade värmländsk bondlurk dialekt

Ä ni förvånade? tror ni hon legat med över 100 gubbar?
Citera
2023-09-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Pernilla säger att hon hade sex med en kille, som hade värmländsk bondlurk dialekt

Ä ni förvånade? tror ni hon legat med över 100 gubbar?
Nej
Citera
2023-09-29, 14:34
Medlem
Alltså Bianca 😐
Sån orespekt för andras tid 🤮
(Wahlgrens)
Citera
2023-09-29, 20:08
Medlem
TheCrystalShips avatar
Såväl Bianca som Pernilla har väldigt hesa och läckiga röster, som om stämbanden inte sluter tätt. Jag tycker att de borde gå i röstterapi. Det är möjligt att de redan gör det. Sårbarhet för stämbandsförändringar, kanske fel teknik (dock borde Pernilla ha koll?) och att de pratar väldigt mycket, skulle inte förvåna mig om de har svullna stämband. Inget direkt skvaller, sorry.
Citera
2023-09-30, 17:27
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Alltså Bianca 😐
Sån orespekt för andras tid 🤮
(Wahlgrens)

Ja, därför skrattar jag bara när folk talar om hur duktig och framgångsrik hon är.

På ett vanligt jobb skulle hon åka ut med huvudet före med tanke på hennes bild av klockan, så bortskämt och respektlöst att de kickat en bil till hennes adress och hon är inte klar ens när hon skickat iväg föraren och gett honom en annan tid.

Hon ska vara tacksam för att hon heter Wahlgren, det är därifrån allt kommer.
Citera
2023-10-01, 15:04
Medlem
I senaste podden Wahlgren och Wistam skojar Pernilla om att hennes kille inte har ett eget liv. Inte så snällt.
Hennes kille livesänder på instagram om deras livepodd och P frågar Sofia var hennes man är och tillägger "Han kanske har ett eget liv".
Citera
2023-10-01, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Ja, därför skrattar jag bara när folk talar om hur duktig och framgångsrik hon är.

På ett vanligt jobb skulle hon åka ut med huvudet före med tanke på hennes bild av klockan, så bortskämt och respektlöst att de kickat en bil till hennes adress och hon är inte klar ens när hon skickat iväg föraren och gett honom en annan tid.

Hon ska vara tacksam för att hon heter Wahlgren, det är därifrån allt kommer.
Precis. Bianca är känd för sitt namn, inte för sin kunskap. Att hon är framgångsrik kan man inte säga annat om, men hon är knappast selfmade. Uppenbart etablerar hon sitt namn på ett bra sätt, men hur förstår jag ärligt talat inte. Hon är varken empatisk eller en bra förebild så som hon beter sig i dagsläget.
Citera
2023-10-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Idioten tillåts fortsätta casha in på sin studentspex upprepning för att kunna betala räkningar på huset
https://www.sydsvenskan.se/2023-09-2...en-gor-ny-show¨
Idiotpubliken vägrar göra sitt i att vägra dyka upp, dom kan inte få nog av en kändis

Det här är ett förlängt företagsgig

"Pernilla Wahlgrens happy ending – den första avskedsturnén".

Försöker komma undan med att ironisera bort sin dumhet

Jag har sett liten del av showen på TV - enformigt och samma typ av skämt i evighet men ändå… där sitter fullt av både kvinnor och män som uppenbarligen tycker att det är superkul. På samma sätt som folk vallfärdar till Gekås för att köpa hennes mainstream generiska kläder. Hon har helt klart flera kassakossor även om jag inte fattar varför.
Citera
2023-10-01, 17:45
Medlem
Boendekostnad efter skatteavdrag
30 076 kr/mån
Före skatteavdrag 35 054 kr/mån

Är nog anledningen till att de ska sälja…
Citera
2023-10-01, 18:19
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Precis. Bianca är känd för sitt namn, inte för sin kunskap. Att hon är framgångsrik kan man inte säga annat om, men hon är knappast selfmade. Uppenbart etablerar hon sitt namn på ett bra sätt, men hur förstår jag ärligt talat inte. Hon är varken empatisk eller en bra förebild så som hon beter sig i dagsläget.

Hon etablerar sitt namn på följande sätt: Hon bara andas och heter Wahlgren, till resten hör att hon blir sminkad och stylad, hon har en assistent som bara tar hand om hennes brevlåda, svarar på mejl etc. Sedan så har hon en agent som förhandlar om allt, på dessa möten sitter hon bara i egenskap av namnet Wahlgren och mest rullar fingrarna och förstår ingenting etc. Det är helt otroligt att hon tjänat enorma pengar genom att bara vara en Wahlgren.
Citera
2023-10-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Hon etablerar sitt namn på följande sätt: Hon bara andas och heter Wahlgren, till resten hör att hon blir sminkad och stylad, hon har en assistent som bara tar hand om hennes brevlåda, svarar på mejl etc. Sedan så har hon en agent som förhandlar om allt, på dessa möten sitter hon bara i egenskap av namnet Wahlgren och mest rullar fingrarna och förstår ingenting etc. Det är helt otroligt att hon tjänat enorma pengar genom att bara vara en Wahlgren.

Är det Bianca du syftar på så är hon ju inte en Wahlgren.
Hon heter ju Ingrosso enbart numera. Trodde väl att det skulle vara mer säljande tack vare hennes kusin Sebastian med samma efternamn i SHM. Men det är enbart genom sin morsa Pernilla Wahlgren hon har fått sina framgångar.
Citera
2023-10-02, 17:44
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Boendekostnad efter skatteavdrag
30 076 kr/mån
Före skatteavdrag 35 054 kr/mån

Är nog anledningen till att de ska sälja…

Ska de sälja nya huset!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in