Citat:
Ursprungligen postat av
MrsGossip
Lust? Envisas man med att det man säger stämmer och sitter på bevis så är det väl bättre att lägga ut det i så fall så att man slipper bli ifrågasatt i fortsättningen?
Att man inte vill göra det stärker inte trovärdigheten direkt - tvärtom.
Exakt så!
Bara för att klargöra så försvarar jag inte Bauer som person eftersom jag inte känner honom alls. Däremot tycker jag att man kan lugna ner sig minst ett par kilo med skvallret tills mer bevis presenteras. Som det är nu är det lite för mycket fantasier och teorier. Och ja, jag vet att detta är en skvallertråd. Skvaller är dock inte inte en tävling i fria fantasier där den smaskigaste teorin segrar.
Skulder har redan media grävt fram och de kollar upp innan de skriver. Det var även media som grävde fram Strandhälls ärenden, bevis utöver detta behövs knappast. Och troligtvis är det underhållet media väljer att inte ange då det är kopplat till minderåriga barn. Heder åt Stoppa pressarna som visar hänsyn.
”Stoppa Pressarna kan avslöja att Christian Bauer haft inte mindre än fem betalningsförelägganden hos Kronofogdemyndigheten sedan 2018. Alldeles nyligen betalade skärgårdshunken in sin senaste skuld till myndigheten.
Det ska påtalas att hans skuldsaldo hos Kronofogden just nu är på noll kronor. Icke desto mindre har modellen med den lite grånade looken sedan 2018 haft fem olika ärenden, de flesta skulderna rör parkeringsböter men det finns även andra poster som Stoppa Pressarna av pressetiska hänsyn väljer att inte specificera.”