Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-06, 13:58
Medlem
Samt i förra säsongen i avsnitt 1 så var det nåt fantastiskt som hade hänt P...gissar på att C REDAN har friat!!!
Citera
2022-09-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Samt i förra säsongen i avsnitt 1 så var det nåt fantastiskt som hade hänt P...gissar på att C REDAN har friat!!!
Nej hon hade köpt ett hus.
Citera
2022-09-06, 14:02
Medlem
Varför skulle Christina gråta över de?
Citera
2022-09-06, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Varför skulle Christina gråta över de?
Hon grät glädjetårar. Pernilla har pratat om detta i sin pod att folk säkert skulle tro att Bauer friat men det handlade om att hon köpt sitt drömhus i Spanien.
Citera
2022-09-07, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Och det vet du? Du var naturligtvis med födelsedagssällskapet!
Ja, Heta tomten har inside info vettu. H*n känner nån som känner CB´s ex lite på avstånd och får tredjehandsinformationen regelbundet serverad.
Naturligtvis vet inte tomten någoting alls om hur middagen bekostades.
Citera
2022-09-07, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Alla kanske inte har lust att länka till dokument, mm. Det här är en SKVALLERtråd och då är det just hörsägen som gäller.
Lust? Envisas man med att det man säger stämmer och sitter på bevis så är det väl bättre att lägga ut det i så fall så att man slipper bli ifrågasatt i fortsättningen?
Att man inte vill göra det stärker inte trovärdigheten direkt - tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Lust och lust. Häckar man här i flera månader och skriver otaliga inlägg och blir ifrågasatt SAMT påstår sig ha bevis/dokument på herr Bauers pinsamma historia gällande ekonomi och barnunderhåll så är det väldigt märkligt att man isåfall inte vill knäppa de som försvarar Bauer på näsan. Är liksom ett par knapptryck bort.

Exakt så!
Bara för att klargöra så försvarar jag inte Bauer som person eftersom jag inte känner honom alls. Däremot tycker jag att man kan lugna ner sig minst ett par kilo med skvallret tills mer bevis presenteras. Som det är nu är det lite för mycket fantasier och teorier. Och ja, jag vet att detta är en skvallertråd. Skvaller är dock inte inte en tävling i fria fantasier där den smaskigaste teorin segrar.
Senast redigerad av MrsGossip 2022-09-07 kl. 07:29.
Citera
2022-09-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Lust? Envisas man med att det man säger stämmer och sitter på bevis så är det väl bättre att lägga ut det i så fall så att man slipper bli ifrågasatt i fortsättningen?
Att man inte vill göra det stärker inte trovärdigheten direkt - tvärtom.

Exakt så!
Bara för att klargöra så försvarar jag inte Bauer som person eftersom jag inte känner honom alls. Däremot tycker jag att man kan lugna ner sig minst ett par kilo med skvallret tills mer bevis presenteras. Som det är nu är det lite för mycket fantasier och teorier. Och ja, jag vet att detta är en skvallertråd. Skvaller är dock inte inte en tävling i fria fantasier där den smaskigaste teorin segrar.

Skulder har redan media grävt fram och de kollar upp innan de skriver. Det var även media som grävde fram Strandhälls ärenden, bevis utöver detta behövs knappast. Och troligtvis är det underhållet media väljer att inte ange då det är kopplat till minderåriga barn. Heder åt Stoppa pressarna som visar hänsyn.

”Stoppa Pressarna kan avslöja att Christian Bauer haft inte mindre än fem betalningsförelägganden hos Kronofogdemyndigheten sedan 2018. Alldeles nyligen betalade skärgårdshunken in sin senaste skuld till myndigheten.
Det ska påtalas att hans skuldsaldo hos Kronofogden just nu är på noll kronor. Icke desto mindre har modellen med den lite grånade looken sedan 2018 haft fem olika ärenden, de flesta skulderna rör parkeringsböter men det finns även andra poster som Stoppa Pressarna av pressetiska hänsyn väljer att inte specificera.”
Citera
2022-09-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Skulder har redan media grävt fram och de kollar upp innan de skriver. Det var även media som grävde fram Strandhälls ärenden, bevis utöver detta behövs knappast. Och troligtvis är det underhållet media väljer att inte ange då det är kopplat till minderåriga barn. Heder åt Stoppa pressarna som visar hänsyn.

”Stoppa Pressarna kan avslöja att Christian Bauer haft inte mindre än fem betalningsförelägganden hos Kronofogdemyndigheten sedan 2018. Alldeles nyligen betalade skärgårdshunken in sin senaste skuld till myndigheten.
Det ska påtalas att hans skuldsaldo hos Kronofogden just nu är på noll kronor. Icke desto mindre har modellen med den lite grånade looken sedan 2018 haft fem olika ärenden, de flesta skulderna rör parkeringsböter men det finns även andra poster som Stoppa Pressarna av pressetiska hänsyn väljer att inte specificera.”
Stoppa Pressarna Ska man tro dem så är skuldsaldot just nu noll kronor så varför fortsätter vissa här att envist påstå att han har skulder ???
Citera
2022-09-07, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget

Det borde vara straffbart att nämna heder, Stoppa Pressarna och pressetisk hänsyn i samma inlägg.
Citera
2022-09-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Stoppa Pressarna Ska man tro dem så är skuldsaldot just nu noll kronor så varför fortsätter vissa här att envist påstå att han har skulder ???

Varför man överhuvudtaget ska tro på någonting som Daniel Nyhlen sitter och fantiserar ihop där nere på sin kammare i Spanien (eller var han nu bor) är för mig en stor gåta.
Stoppa pressarnas "scoop" ska ta tas med en rejäl näve salt.
Citera
2022-09-07, 21:03
Medlem
StudebakerHog666s avatar
”Ska han flytta med dig till det nya huset?
– Jo, men vi bor ju tillsammans nu, mer eller mindre. Så det kommer han att göra. Han kommer att bo där med mig.”

Enligt artikel i AB idag ska CB flytta med till nya huset.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2022-09-07 kl. 22:01.
Citera
2022-09-07, 22:04
Medlem
Cb är en riktig smilfink som bara håller käften och flinar åt allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här