Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-29, 23:55
  #3745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Så här beskriver bla Farmen Mary om CB i en intervju. Verkar som hon har gjort flera.

CB är väldigt karismatisk och framåt och ser extremt bra ut. Han är vältränad och har talets gåva alla dar i veckan….

Och förstår att PW är helt förälskad i honom. Speciellt nu när hon är inne i ”förälskelsefasen” då allt är perfekt.

Mary får då frågan om hon tror att det kommer att hålla. Så låter hon dock allt annat än övertygad.

Hon höjer ett varningens finger när det kommer till kändislivet. Och svarar också:
Jag vet inte. Han är ju en person som är väldigt charmig och framåt och lätt att tycka om, men jag kan tänka så här svarar hon:

PW är extremt känd. CB är också en sådan som gillar att stå i rampljuset. Det kanske kan bli för mycket.
För CB gillar all uppmärksamhet med allt var det innebär i form av event, fotograferingar mm.

Den där artikeln känns 100% sanningsenlig. Det märkliga var att några dagar efter den kom det en ny artikel med Mary som var så köpt och vinklad. Mycket märkligt att den dök upp några dagar efter hennes ärliga uttalanden. Mycket märkligt.
Citera
2022-06-30, 00:00
  #3746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
CB har bra kontakt med sina barns mammor OCH sina barn och barnbarn! Så snälla sluta lyssna på bittra ex eller vilka dom nu är som försöker sprida massa skit!!!

Bittra ex 😂. Du har lärt dig ytterst lite trots att du hängt med i denna tråd ett bra tag.
Majoriteten i denna tråd är gamla arbetskamrater och gamla vänner.
Citera
2022-06-30, 03:18
  #3747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
CB har bra kontakt med sina barns mammor OCH sina barn och barnbarn! Så snälla sluta lyssna på bittra ex eller vilka dom nu är som försöker sprida massa skit!!!

Ja det märks att C’s äldsta dotter är lika kändiskåt som far sin. 😁

Att använda barnbarn för att ”håva in” någon är en känd taktik bland narcissister..
Citera
2022-06-30, 09:00
  #3748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Den där artikeln känns 100% sanningsenlig. Det märkliga var att några dagar efter den kom det en ny artikel med Mary som var så köpt och vinklad. Mycket märkligt att den dök upp några dagar efter hennes ärliga uttalanden. Mycket märkligt.

Var hittar man den artikeln?
Citera
2022-06-30, 20:19
  #3749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Den där artikeln känns 100% sanningsenlig. Det märkliga var att några dagar efter den kom det en ny artikel med Mary som var så köpt och vinklad. Mycket märkligt att den dök upp några dagar efter hennes ärliga uttalanden. Mycket märkligt.
Vad menar du med köpt? Har jobbat inom mediebranschen och ingen köper intervjuer.
Citera
2022-06-30, 23:22
  #3750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Vad menar du med köpt? Har jobbat inom mediebranschen och ingen köper intervjuer.

Får inte Anna Book etc. betalt för att "tala ut" om kokosbollar, viktkamp, sjukdomar och konkurser och hur allt blev bra igen?

Jag måste säga att jag förstår mig inte på Pernilla eller Ingrosso eller hennes föräldrar och syskon. Det kanske beror på att de varit i rampljuset sen de föddes nästan alla av dem. Så de visar egentligen ingenting av sig själva. Vilket är lite lustigt när man har en show om sig själva. CB verkar passa i där också, det är ingen som vet, vad vi sett i tråden i alla fall, vad han består av. Vad är han?
Citera
2022-06-30, 23:39
  #3751
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Vad är han?

Riktigt slemmig!
Citera
2022-07-01, 16:15
  #3752
Medlem
Bakarettans avatar
Kan inte någon klok person som har något att säga till om i svensk media plocka bort dessa Wahlgrens ur tiden!?
Nåt vedervärdigare existerar inte i nuläget i betalkanalerna.
Ju mer vi skriver här. Desto mer matas Wahlgrenarna.
Om det blev tyst..
Så är jag övertygad om att
Wahlgrenarna kommer att dö ut.
Citera
2022-07-03, 16:06
  #3753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thessprincess
Riktigt slemmig!

100%!

Ingen annan kändis okända pojkvän vill synas så mycket som herr Bauer. En fruktansvärd linslus.

Förresten hör jag rykten om att han pratat illa om Benjamin innan han fångade Pernilla. Någon som vet?
__________________
Senast redigerad av Someone1 2022-07-03 kl. 16:09.
Citera
2022-07-03, 19:27
  #3754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
100%!

Ingen annan kändis okända pojkvän vill synas så mycket som herr Bauer. En fruktansvärd linslus.

Förresten hör jag rykten om att han pratat illa om Benjamin innan han fångade Pernilla. Någon som vet?

oj oj, då ligger nog Bauer pyrt till hos Pernilla om han snackat illa om Benji. Benji är ju Pernillas ögonsten

Ser man P.s insta, så är ju smilfinken C med där överallt, och ser "sur" ut tills kameran riktas mot honom, då kommer fejkleendet upp direkt. Det vänder sig i magen när man ser eländet, haha
Nä en stor looser är han!
Citera
2022-07-03, 19:58
  #3755
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Så här beskriver bla Farmen Mary om CB i en intervju. Verkar som hon har gjort flera.

CB är väldigt karismatisk och framåt och ser extremt bra ut. Han är vältränad och har talets gåva alla dar i veckan….


"ser extremt bra ut"??? Tycker han har ett medelmåttigt utseende för sin ålder, därtill ganska sliskig. Saknar väl utbildning också .

Har en känsla av att han inte hade fallit för henne om hon vore en helt vanlig 4-barns mamma. Lyser lite golddigger om honom.
Citera
2022-07-03, 20:54
  #3756
Medlem
Tycker inte heller att han är snygg. Trodde att P hade lite bättre smak. Men det är ju klart alla har ju olika smak… som tur är….
Jag tycker att han har så elaka ögon (när han är allvarlig) och ser härjad ut.

Och att han trivs i rampljuset ser man ju helt klart och tydligt. Är en riktig linslus. Och tur att han då har träffat P som lägger ut så otroligt mycket på Insta.

Imorgon sitter dom i publiken på Lotta på Liseberg. Tror att han hoppas att han blir tv filmad…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in