Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-30, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Va? 42000 kr…. Ok man får väl hoppas att den var billigare i Marbella och det kanske var rea. Men det är ändå så sjukt att köpa en sån dyr present till en person hon bara känt i ett par dagar!!!

Det är inte billigare i Marbella.. Chanelbutiken har samma priser som överallt annars. Ända chansen att köpa billigare är fake från afrikanerna på stranden....

Padelfesten var på Cattenacis krog Caos.. Fullt ös med många kändisar/halvkändisar...
Citera
2022-05-30, 10:07
Medlem
Nu har visst P - lägligt - pratat om tatueringen i podden - och så påstår hon att hon inte läser här.. De stora bokstäverna är tydligen för hans barn, små/litet för barnbarn och så ett litet P för henne..
Citera
2022-05-30, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu har visst P - lägligt - pratat om tatueringen i podden - och så påstår hon att hon inte läser här.. De stora bokstäverna är tydligen för hans barn, små/litet för barnbarn och så ett litet P för henne..

Exakt vad jag tänkte!
Citera
2022-05-30, 14:34
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Va? 42000 kr…. Ok man får väl hoppas att den var billigare i Marbella och det kanske var rea. Men det är ändå så sjukt att köpa en sån dyr present till en person hon bara känt i ett par dagar!!!

Haha! Chanel, LV osv. har inte REA 🤣 Därför de behåller värdet.
Citera
2022-05-30, 14:35
Medlem
Fialisans avatar
Nån som vet om Oliver har körkort? Eller är han också en loser?
Citera
2022-06-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Nån som vet om Oliver har körkort? Eller är han också en loser?

Lika mycket som alla vi flesta härinne inte har nåt liv? Vi är losers 😘
Citera
2022-06-03, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAndersson21
Streetsmart????????? Du kan inte sätta ordet smart i samband med den kvinnan öht. Hon är så obildad och naiv att avtändande får ett nytt begrepp.

Exakt - hennes intellekt är lika djupt som ett fågelbad.
Citera
2022-06-04, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolBrah1337
Har han ens sitt jobb kvar? Blir det fjärde gången gillt nu han ska försöka lura sig till avgångsvederlag trots att "han gjort sitt jobb"? Haha vilken clown.
Ryktas om att han blivit uppsagd.
Citera
2022-06-04, 18:41
Medlem
Ja de har jag åxå trott att han blivit…de passar ju bra nu när han är lyxgigolo till självaste drottningen av ananas 🍍
Citera
2022-06-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Ja de har jag åxå trott att han blivit…de passar ju bra nu när han är lyxgigolo till självaste drottningen av ananas 🍍
Drottningen av ananas 🤣🤣🤣 Tack för kvällens garv. Hon är som tagen ur en disneyfilm, kåt glad och tacksam med fladdrande ögonfransar och med annanashatt på huvudet. Jag kan se den tecknade serien framför mig, som en svensk version av betty boppediboop...
Citera
2022-06-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79

Haha gigolo är passande för denna gubbe! Lismande, ocharmig, osexig, osäker. Förundrad över hans övertro på sig själv, men i all misär så är det bra att han tvingar in sig i rampljuset för ju mer han visar sig desto fler förstår vad han går för. Det är inte direkt vänner och tidigare kollegor som ger hejarop på Ps Instagram, undra varför 🫢.
Citera
2022-06-05, 23:06
Medlem
Fialisans avatar
Och de var tvungna att ta upp ”tack för att du gjorde mig känd” i podden, för både hon och Soffipropp läser här 🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in