Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-28, 22:33
  #3733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Det vet jag inte, läste bara att hon vilke ha barn men att han var färdig med den biten och därför tog det slut. Googla själv


Litar mer på inlägg #2307 i denna tråd än köpta artiklar.

Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Eftersom att jag varit polare med Chrille vet jag att han varit ihop med Mary. Höll 2-3 år vad jag kan komma ihåg. Flera andra vänner till mig berättade att han var otrogen mot henne, men jag tror inte att någon sa det till henne.
Citera
2022-06-28, 22:54
  #3734
Medlem
Pernilla ska väl alltid lägga sig andras o visa sig präktig. Hon kan ju hålla reda på sitt eget istället!
Citera
2022-06-29, 06:46
  #3735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Konstigt att du Juttan är väldigt kritisk till kritiken mot CB…

Varför det? Är det konstigt att någon tycker annorlunda eller vad menar du?
Citera
2022-06-29, 06:48
  #3736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Så hennes podd om att hon tycker det är förjävligt med föräldrar som manipulerar sina barn om exet och inte låter de träffa den andre föräldern skulle ha med C att göra ? Han träffar ju sina barn .
Däremot så har P varit ärlig med vad hon tycker om att Charlotte vänt sina barn mot Nicola .

Fast hon sa väl aldrig rakt ut att det var Charlotte hon syftade på?
Citera
2022-06-29, 06:49
  #3737
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Pernilla ska väl alltid lägga sig andras o visa sig präktig. Hon kan ju hålla reda på sitt eget istället!

Vad syftar du på nu?
Citera
2022-06-29, 19:54
  #3738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Litar mer på inlägg #2307 i denna tråd än köpta artiklar.
Så bra då!
Citera
2022-06-29, 20:47
  #3739
Medlem
Tycker dom förtjänar varandra. Tyckte i början synd om Pernilla. Hon är allt annat än sympatisk.. Lever verkligen upp till namnet på sin Show. Hybris!!!!! Så oerhört egotrippad och ser nog sig själv som charmig. 54 år och agerar och pratar som en tonåring. Låt henne krascha när CB visar vem han egentligen är.
Citera
2022-06-29, 22:34
  #3740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han står skriven på adressen i Svinninge hos de äldre paret. Hyrt deras attefallshus några år nu sedan Iranskan tog över deras lgh i Solna.

PW & CB åker till Spanien nästa vecka ef midsommar, stannar hela sommaren till augusti.
Så de kommer väl inte bo i Biancas lgh så mycket.

Lilla tomten! Du skrev 15/6 att dom skulle åka till Marbella , idag är 29/6 o dom har inte åkt än!! 4/7 ska Pernilla vara i Ullared, så du har inte många rätt på dina killgissningar
Citera
2022-06-29, 22:36
  #3741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Litar mer på inlägg #2307 i denna tråd än köpta artiklar.
Så du litar mer på ett inlägg på fb än på en intervju i en tidning!? 😂😂 säger ju allt om den här skvallertråden
Citera
2022-06-29, 22:41
  #3742
Medlem
CB har bra kontakt med sina barns mammor OCH sina barn och barnbarn! Så snälla sluta lyssna på bittra ex eller vilka dom nu är som försöker sprida massa skit!!!
Citera
2022-06-29, 23:23
  #3743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hon kan väl syfta på vem som helst egentligen. Eller så pratar hon bara generellt...vad vet vi?

Nu frågade jag @gJg.Bania , eftersom hEn tyckte att det var på sin plats att snäsa av ett inlägg med ”Vad är det du inte fattar? Då får man väl anta att hEn har på fötterna kring detta påstående? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Hon pratar väl om sig själv och inte om Christians föräldraskap. Vad är det du inte fattar?
Citera
2022-06-29, 23:31
  #3744
Medlem
Så här beskriver bla Farmen Mary om CB i en intervju. Verkar som hon har gjort flera.

CB är väldigt karismatisk och framåt och ser extremt bra ut. Han är vältränad och har talets gåva alla dar i veckan….

Och förstår att PW är helt förälskad i honom. Speciellt nu när hon är inne i ”förälskelsefasen” då allt är perfekt.

Mary får då frågan om hon tror att det kommer att hålla. Så låter hon dock allt annat än övertygad.

Hon höjer ett varningens finger när det kommer till kändislivet. Och svarar också:
Jag vet inte. Han är ju en person som är väldigt charmig och framåt och lätt att tycka om, men jag kan tänka så här svarar hon:

PW är extremt känd. CB är också en sådan som gillar att stå i rampljuset. Det kanske kan bli för mycket.
För CB gillar all uppmärksamhet med allt var det innebär i form av event, fotograferingar mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in