Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-28, 07:15
  #3721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Hur vet du att hon pratar om sig själv och inte CB?

Hon kan väl syfta på vem som helst egentligen. Eller så pratar hon bara generellt...vad vet vi?
Citera
2022-06-28, 13:35
  #3722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
PW la ut en story om föräldraalienation förut, typ: "Hur kan en mamma förbjuda sitt barn att träffa sin pappa?!".

Sätter 1000 pix på att hon refererade till CBs relation med sin dotter och indirekt hennes mamma...

En klassiker i narc-sammanhang! Exet är galet, hemskt och missunnsamt.


Nej det handlar om Charlottes förbud att låta Nicola träffa sina pojkar. Pernilla lade sig i det
Citera
2022-06-28, 16:15
  #3723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Nej det handlar om Charlottes förbud att låta Nicola träffa sina pojkar. Pernilla lade sig i det

Ok, då vet jag!
Citera
2022-06-28, 19:58
  #3724
Medlem
Jag är osäker på var jag hörde det men Pernilla har träffat exfrun och gillade henne jättemycket och sa att C har en bra relation med henne. Har även läst om en fd Farmendeltagare som CB var ihop med i några år och hon lovordade honom och ville ha barn
Kan det vara exet, dvs mamman till yngsta dottern, som är den knäppa i detta drev mot CB? Bara en tanke...
Citera
2022-06-28, 20:24
  #3725
Medlem
Konstigt att du Juttan är väldigt kritisk till kritiken mot CB…
Citera
2022-06-28, 20:40
  #3726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Konstigt att du Juttan är väldigt kritisk till kritiken mot CB…
Vad är konstigt med det?
Citera
2022-06-28, 20:46
  #3727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Nej det handlar om Charlottes förbud att låta Nicola träffa sina pojkar. Pernilla lade sig i det

Pernilla pratar väl bara om sådant som berör henne, så varför kan det inte handla om hennes ”kille”? På tal om honom så verkar hans tidigare otrohet inte bekymra henne särskilt mycket, men alla har en gräns. Kan ju hoppas att hennes går vid män som utnyttjar prostituerade.
Citera
2022-06-28, 20:50
  #3728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag är osäker på var jag hörde det men Pernilla har träffat exfrun och gillade henne jättemycket och sa att C har en bra relation med henne. Har även läst om en fd Farmendeltagare som CB var ihop med i några år och hon lovordade honom och ville ha barn
Kan det vara exet, dvs mamman till yngsta dottern, som är den knäppa i detta drev mot CB? Bara en tanke...

Var det den Farmen-deltagaren som det tidigare skrivits om i denna tråd, som Christian förde bakom ljuset och bedrog?
Citera
2022-06-28, 21:32
  #3729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Var det den Farmen-deltagaren som det tidigare skrivits om i denna tråd, som Christian förde bakom ljuset och bedrog?
Det vet jag inte, läste bara att hon vilke ha barn men att han var färdig med den biten och därför tog det slut. Googla själv
Citera
2022-06-28, 21:51
  #3730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag är osäker på var jag hörde det men Pernilla har träffat exfrun och gillade henne jättemycket och sa att C har en bra relation med henne. Har även läst om en fd Farmendeltagare som CB var ihop med i några år och hon lovordade honom och ville ha barn
Kan det vara exet, dvs mamman till yngsta dottern, som är den knäppa i detta drev mot CB? Bara en tanke...
Håller med ! Känns som om allt dåligt om C kommer från ett och samma håll och trots så mycket negativt om han här i tråden , så har ingen kommit med något som styrker att det är sant .
Citera
2022-06-28, 21:52
  #3731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Var det den Farmen-deltagaren som det tidigare skrivits om i denna tråd, som Christian förde bakom ljuset och bedrog?
Har jag inte läst något om , hon verkar bara prata gott om C.
Citera
2022-06-28, 21:56
  #3732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Pernilla pratar väl bara om sådant som berör henne, så varför kan det inte handla om hennes ”kille”? På tal om honom så verkar hans tidigare otrohet inte bekymra henne särskilt mycket, men alla har en gräns. Kan ju hoppas att hennes går vid män som utnyttjar prostituerade.
Så hennes podd om att hon tycker det är förjävligt med föräldrar som manipulerar sina barn om exet och inte låter de träffa den andre föräldern skulle ha med C att göra ? Han träffar ju sina barn .
Däremot så har P varit ärlig med vad hon tycker om att Charlotte vänt sina barn mot Nicola .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in